Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hey meiden,

IK lees nog wel steeds mee,maar heb geen tijd om veel te reageren hier.

Mieks ondertussen weer samen met je mannetje!

Weer zwangeren erbij,dus geeft hoop voor ons!

Babke hoe is het bij jou afgelopen?

BBibi hoe gaat het bij jou?

Hier gaat het nog niet echt lekker.
    100 sloeg niet aan,dus ongesteldheid opwekken met duphaston en dat werkt ook niet.
    Heb daarbij ook elke keer een drukken/pijn gevoel een aan de linkerkant in mijn schaamstreek.
    Vrijdag een belaspraak gehad en nu moet ik morgen langskomen.

Dus we schieten hier helemaal niks op!!

2. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Oh babke we reageren tegelijk,wat enorm balen zeg!Het zag er zo goed uit!
    Hoelang mag jij nou nog clomid gebruiken?

3. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Babke.. Dat zou wel heel jammer zijn.. :( Ik lees het wel.. *hug*

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @babke vervelend meid!

@elvira bij mij the same als jij! 100mg clomid sloeg niet aan! Dus deze maand laparoscopie gehad en nu aan de 150mg clomid! Dinsdag weer een echo!
    Balen dat het bij jouw ook allemaal zo slecht aan slaat! Troep he die clomid? Blij als ik volgende maand kan gaan spuiten! Hihi

@jill wanneer je echo meid?

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Bbibi...wat jammer dat clomid niks doet, ik dacht dat je eerst wel (goed)reageerde op de 50 mg, of heb ik dat mis?;)
    Is mij ook al door meerder mensen gezegd dat spuiten beter werkt, dus duim met je mee dat dat de juiste oplossing voor je is!:)

6. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ja echt balen bbibi,had gehoopt deze week ook voor een meting te kunnen,maar ja geen menstruatie dus k wacht het wel af morgen.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ merel true!! Clomid werkze de eerste keer perfect!! Dag 14 eisprong! Ronde 2 dag 20 pas eisprong! Toen wilde ze het nog 1x proberen maar toen zat er dag 12 nog helemaal niets!!! Uiteindelijk wel nig op dag 20'ei! Toen 100mg en dat deed helemaal niks meer helaas! Nu 150 en er zat vrijdag dag 11 al een ei van 11mm dus wel heel netjes! Alleen slecht bmslijm! Hopelijk groeit dat nog bij!!
    Ji dus ook in feb spuiten? Heb je al spuitinstucties gehad?

@elvira veel succes morgen!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Elvira, volgens mij geldt bij ons een jaar voor clomid, zo lang het zijn werk doet natuurlijk. Maar een jaar sowieso voor je aan iui begint als je verder geen redenen hebt om eerder met iui te starten.

Ik ben inmiddels wel gewend aan clomid en heb er weinig last meer van. Via de mesoloog heb ik nog 2 aanvullingen gekregen op mijn preparaten, ignatia en phosphorus natrium ofzoiets. Beiden van VSM. Ik ben benieuwd of het wat wordt.

Nou ja, ik mag met carnaval nu lekker eens schrobbelertje pakken, dus dat is dan wel weer gezellig. :)Maar ongesteld worden op blue monday is niet echt gezellig haha.

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi
    24 januari

10. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @all. Vraagje. Ik heb nu 3 dagen clomid geslikt. Zat was mijn laaste ongesteldheids dag. Gisteren en vandaag nog heb ik echt rozig en soms bruine afscheiding. Normaal was naar ongi gelijk over. Hoe was dit bij jullie met clomid? Ben bang als blijft dat zaadjes dood gaan ( kunnen denk ik niet overleven in bloed)

11. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ook hier even mijn goeie nieuws plaatsen. Vandaag voor echo geweest en een mooi ei van 16mm. Dus de volgende IUI is gepland! Vanaaf nog de gebruikelijke dosering en morgenaaf de ovitrelle, dus nog 3 prikjes en dan is deze ronde ook weer klaar. Donderdag de IUI en dan weer 2 spannende weken. Ben heel erg benieuwd, hoop dat ik er deze keer wat rustiger onder ben.

Mieks: donderdag 24 januari: IUI-2

12. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Merel: Ah, balen zeg!! Dan maar snel over op spuiten en hopelijk dan snel een mooi ei!!

@Paniekertje: Wow, super goed nieuws! Ga voor je duimen dat het wil lukken deze ronde!

@Nienke: De eerste ronde was ik nog 3 dagen lang ongesteld tijdens mijn clomid (en dan nog echt redelijk hevig, dus niet wat roze of zo).

@Elvira: Hoe was het vandaag? Hebben ze iets kunnen vinden?

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg! Enorm genoten van elkaar. Ik vermoed dat ik vanmiddag mijn eisprong heb gehad, dus ben benieuwd wat mijn temp morgen doet! En dan maar duimen draaien :D.
    Nu nog anderhalve week samen vrij zijn voor ik hem volgende week donderdag weer op Eindhoven af moet zetten. Probeer er nog maar niet aan te denken :(

@ Babke, wat balen! :(

@ Zoetje, ik zie dat je vandaag de intake voor IVF had, hoe ging het?

@ Merel, wat vervelend dat de clomid niet meer aanslaat! Hopelijk gaat de menopur wel helpen!

@ Charise JAAAA gefeliciteerd meid, wat super!! :D

@ Elvira, Een hoop tegenslag dus! Wanneer moet je langs?

@ Paniekertje, de duimen gaan weer warm draaien voor jullie hier! ;)

Agenda
    21-01 Zoetje - Intake IVF
    22-01 Merel - Follikel meting
    22-01 Bbibi - Follikel meting
    24-01 Paniekertje - IUI-2
    25-01 Ash - Uitslag progesteron
    30-01 SandraD - Nod datum
    31-01 Weegbree - Fertiliscopie
    31-01 Bbibi - Voorgang gesprek/behandelplan
    01-02 Marral - Uitslag progesteron
    01-02 Ash - Nod datum

Zwangeren
    Liefsd
    Chanan
    Peony
    Lotte1986
    Liescakes
    Liefde1987
    Jill
    Charise

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jill spannend

@elvira hoe was het idd vandaag!

@paniekertje suuuuuper goed nieuwd meid ben helemaal blij voor je toppie!

@mieks op fb te zien op de fotos heb jij enorm genoten hihi suuuuper meid! Hopelijk geeft je man je nog een mooi cadeautje voor hij gaat hihi wij duimen super hard mee voor jouw meid!! :)

Xx

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoiii!
    jaa Mieks, hopelijk krijg je een mooi kado'tje!!! zou wel leuk zijn als ie op de laatste dag naar huis gaan en jij kunt een positieve test in zijn tas stoppen...
    Zoetje, hoe ging het bij jou idd? ben benieuwd!
    Paniekertje, spannend, weer een kans!!! zet m op!
    hier nog 6 tabletten te gaan... echt aftellen. ik wil ook weer een kans!

16. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hmm ok babke,nee als clomid goed zijn werk zou doen zou ik er ook geen probleem mee hebben om 1 jaar te gebruiken.

Fijn mieks,dat jullie zo van elkaar genieten!
    Hopelijk komt er wat mooit uit jullie samen zijn;)

Hier vanochtend bij de gyn geweest,er zat een mega ei van bijna 22 maaaar er zat dus een cyste onder,omheen? dacht de gyn zo te zien.Verklaart ook de pijn.
    Ze wist niet zo goed wat ze er mee moest!
    Ze heeft ons wel "huiswerk"meegeven voor het geval hij springt maar er is ook een grote kans dat hij niet springt omdat de cyste het tegenhoud.
    Mocht ik over 2.5 week niet ongesteld of zwanger zijn hebben we een afspraak staan en kijken we weer verder.
    Dus word een lekkere lange cyclus tegen de 70 ong mits ik ongesteld word natuurlijk.
    En als ik meer pijn krijg moet ik weer terug.
    Dus ja k weet niet zo goed wat ik er mee moet,moet ik blij zijn moet ik balen door die cyste!
    Heb niet zulke goede ervaringen met cystes!
    Dus we gaan maar weer op de wachtstand en zien het wel weer.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @elvira pffff wat een ellende :( van je ei is mooi nieuws maar die cysten is wel klote zeg :(
    Hopelijk spingt het ei en raak je gewoon zwanger hihi!

Ja zoetje hoe was het meid?? X

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Bbibi..nee nog geen prikinstructie gehad...maar zelf opleiding gedaan tot vepleegkundige(niet afgemaakt) dus dat zal wel lukken!:D Morgen weer fm..laatste kans zei onze vpk dan is het cd21..
    En dan 4/5 feb beginnen met menopur na een kuur provera;)

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi wauw, wat een mooi gezicht dat ik bij het zwangeren lijstje sta. :D

Elvira, balen zeg :( Hopelijk springt je ei toch nog!

Mieks, fijn dat je zo genoten hebt, lekker nog even door gaan met genieten hoor! Nog even niet denken aan die dag....

Hier, afspraak voor echo met 9 weken in ziekenhuis is gepland, intake bij de verloskundige met 7 weken is gepland (hopelijk ook een echo), en moeders voor moeders komt volgende week langs.

PS als jullie het vervelend vinden als ik hier over zwanger zijn klets enzo laat het me alsjeblieft weten, want dat zou ik ook vervelend vinden. ;)

Gun het jullie allemaal zo erg!

20. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Moest jij niet met 7 weken voor een echo komen charise?Aangezien wij bij dezelfde gyn zitten?
    Ze zei toen mocht je zwanger zijn moet je rond de 7e week voor een echo komen.

Deel Deze Pagina