Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ash21

ash21 Actief lid

1 dec 2012
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

@ Elvira: wat vervelend dat er een cyste zit, ik duim voor je dat hij toch springt, en je gewoon zwanger raakt.

@ Bibi: zo dat is flink gegroeid, super!! Succes met klussen vanavond ;) Mijn duimen draaien ook!

@ Paniekertje: dat is mooi al een ei van 16mm! Duimen dat hij nog flink door groeit!

@ Mieks: wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad met het weekendje weg. Probeer er nog maar niet aan te denken dat je hem volgende week weer af moet zetten, nu nog even lekker van elkaar genieten, en hopelijk als je hem de volgende keer weer ophaalt zijn jullie met z’n 3en! Wat super dat je ei en bms zo goed is gegroeid, die gaat vast wel springen.

@ Zoetje: hoe was de intake IVF??

@ Merel: Ik vindt het echt heel erg en jammer voor je! Hopelijk doen de spuiten het wel goed bij je!! Veel sterkte, het is je zo gegund! *hug*

@ Weegbree: aftellen idd, na vandaag nog 5 tabletten ;)

@ Charise: ik vindt het niet vervelend hoor om je zwangerschap verhalen te horen, geef ons (mij in ieder geval) weer goede hoop!! En het is jou en jullie allemaal uiteraard van harte gegund!

@ Aster: welkom. Is dan allemaal nog zo vaag hè in het begin. Als je vragen hebt dan stel je ze maar, er zijn hier meiden die er echt heel veel van weten dus.. ;)

@ SandraD: Hier insgelijks ook zo ongeduldig haha ;)

@ Julied: Welkom, succes met wachten.

@ Djoon: kan mij heel goed voorstellen hoe je je voelt (net als ieder ander hier op het forum) Sterkte met ‘verwerken’ Is er al bekend of je gaat starten met behandeling?

@ all: ik zit op het wachtbankje, nog 10 dagen wachten voordat ik kan testen, ik ben zo ongeduldig het wachten duurt zooo lang ;) Iedereen succes met klussen, afspraken, wachten etc.!! En hopelijk wordt het lijstje met zwangeren heeeel lang :)

2. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ash21
    Hahaha gezellig aan lezen bij de september mama's zie ik! Meid ik hoop dat je snel mag volgen!

3. djoon

djoon Niet meer actief

@ash21, dankje wel voor welkom heten;)

Tis inmiddels al beetje gezakt! MAr vind het erg moeilijk! Vl weet het ook allemaal nog niet zo! Die wil wel kids maar hij heeft nu echt zoiets van ja maar dan proberen we het toch eerst zo..
    Hij wil nu gwn niet ziekenhuis in en uit denk ik!

We moeten het eerst verwerken ga nog niet gelijk beginnen idd! Pas als we er allebei aan toe zijn!

4. djoon

djoon Niet meer actief

Nog even een vraag! Ik had ook een eel klein beetje verdikte baarmoederslijm ofzo!

Hadden jullie dat ook?
    Als ik op google klik zie ik alleen maar enge verhalen:(

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @julied welkom
    @djoon welkom!

@as21 spannend weer het wachtbankje! Ik heb geloof ik een uur geleden mijn eisprong gehad ! Had enorme druk en vervelend gevoel onderbuik en dat is om 9uur weg getrokken! Dus net om 10uur nogmaals geklust en lig met beentjes omhoog nu :)
    Nog ff 2 dagen gaan we door voor de zekerheid en dan is het weer genoeg !! Dusse.... * neemt plaats naast jouw op het wachtbankje* hihi

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Even een snel berichtje, denk dat gister mijn ei toch nog gesprongen is: vanmorgen mijn temp naar 36,6! Alleen als ik het invoer in mijn tempkaartje slaat ie het wel op maar krijg ik het niet te zien in mijn chart :( Ook van gister geeft ie alleen mijn temp weer, maar geen klus en afscheiding. Hebben meer mensen problemen nu met Fertility friend? Anders moet ik eens even gaan zoeken hoe dit kan ineens... nog niet eerder gehad!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mieks, je temp moet minimaal 3 dagen hoog zijn voor je een eitje ziet ;) Nog 2 daagjes wachten.

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mieks je temp kan toch ook paar dagen na je ei stijgen?
    ik heb ook gister denk ik mijn ei gehad! dusse jij en ik lopen PRECIES gelijk ! hopelijk beide over 2 weken goed nieuws hihi :)

9. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Hier zelfde probleem. Temp ingevoerd maar niet zichtbaar in tabel.

10. djoon

djoon Niet meer actief

@mieks,

ik had vanmorgen ook last van volgens mij een storing van hun!
    Bij mij kwam er geen grafiek van me temp vandaag

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Aster, Welkom!

@ Paniekertje, succes morgen met de IUI!

@ Bbibi, hopelijk brengt het geluk, ik heb jouw nod ook op 5 februari gezet :D Klussen is hier genoeg gebeurd haha, we lijken wel weer pubers die niet van elkaar af kunnen blijven :D (al hadden we voor de uitzending daar ook al niet over te klagen ;) )
    Of je temp langer na je eisprong omhoog gaat weet ik niet, ik dacht altijd gelijk.. Voor mij is dit al een duidelijke temp voor 1 dag na eisprong. Was ie bij jou nog laag dan?

@ SandraD, ja die wachtweken zijn echt vervelend he ;) Ik ben daar ook altijd veel te ongeduldig voor haha.

@ Julied, welkom hier!

@ Djoon, ook welkom hier. Opzich is er op internet een hoop te vinden over pcos. Maar niet bij de pakken neer gaan zitten, er is genoeg mee te doen :).

@ Nieuwe meiden, ik hou een agenda bij.. elke afspraak mag daar op. Als je er op wilt moet je je afspraak even dik gedrukt zetten zodat ik er niet over heen lees en dan zet ik hem er bij in de agenda :).

@ Merel, balen meid! Maar je mag nog steeds blijven mee kletsen hoor!

@ Ash, spannend hoor! Hopelijk zijn voor jou die 9 dagen zo om ;)

@ Babke, ik weet idd dat je pas na 3 dagen kan zeggen dat je ei geweest is, maar ik temp al zolang en ken mijn lichaam zo goed dat ik dat nu wel durf te zeggen voor 99% ;)

@ Lies/djoon, thnx voor jullie reactie. Zag dat mijn tempkaartje het net wel ineens weer deed dus het zal dan vast een storing geweest zijn ;)

Agenda
    24-01 Paniekertje - IUI-2
    25-01 Ash - Uitslag progesteron
    30-01 SandraD - Nod datum
    31-01 Weegbree - Fertiliscopie
    31-01 Bbibi - Voorgang gesprek/behandelplan
    01-02 Marral - Uitslag progesteron
    01-02 Ash - Nod datum
    05-02 Bbibi - Nod datum
    05-02 Mieks - Nod datum

Zwangeren
    Liefsd
    Chanan
    Peony
    Lotte1986
    Liescakes
    Liefde1987
    Jill
    Charise

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hihi Mieks, daar was ik ook niet bang voor hoor. Maar begreep ook pas later dat je doelde op een storing. Ik dacht dat je je afvroeg waarom FF geen kruis gaf.
    Duimen!

13. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik snap helemaal niks eer van mijn lichaam,vanmiddag kreeg ik opeens een bloeding en nu nog bruinverlies.dus of et nou menstruatie is?
    Mjjn lichaam is echt de klus kwijt,kijk het nog wl even aan.

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Babke, ging idd om een storing ;)

@ Elvira, tussentijdse bloedingen kunnen door clomid komen, niks om je zorgen over te maken. Misschien is het een innestelingsbloeding? Kan alle kanten op..gewoon even afwachten ;)

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mieks, mn fertiloscopie staat nu gepland voor 6 februari, maar dat kan nog veranderen nav de datum dat ik ongesteld wordt na de laatste primolut zondag.

16. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Nou mieks dat is niet het probleem.
    Clomid 100 sloeg niet aan,duphaston kuur sloeg niet aan.
    Afspraak gyn afgelopen maandag eivanbijna 22 mm en cyste waarschijnlijk.
    2.5 week aankijken is er dn geen menstruatie of posi zwangerschapstest dan terug.
    En dan heb ik vandaag opeens een bloeding?

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Weegbree, ik heb het veranderd :)

@ Elvira, hmm dan weet ik het ook niet. (Sorry ik weet niet van iedereen de situatie uit mijn hoofd ;) ) Nu je het zegt herinner ik het me weer. Misschien komt de bloeding door de eisprong? Zou het even afwachten. Als er maandag een ei gezeten heeft kan het dus nog geen menstruatie zijn.

Agenda
    24-01 Paniekertje - IUI-2
    25-01 Ash - Uitslag progesteron
    30-01 SandraD - Nod datum
    31-01 Bbibi - Voorgang gesprek/behandelplan
    01-02 Marral - Uitslag progesteron
    01-02 Ash - Nod datum
    05-02 Bbibi - Nod datum
    05-02 Mieks - Nod datum
    06-02 Weegbree - Fertiliscopie

Zwangeren
    Liefsd
    Chanan
    Peony
    Lotte1986
    Liescakes
    Liefde1987
    Jill
    Charise

18. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Hey meiden,
    Las in een andere topic dat er een discussie ging over verschillende merken clomid. En dat het goedkopere merk van centrafarm bij vele niet aan slaat terwijl het andere merk wel aan slaat.
    Zomaar uit interesse, welke gebruiken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,5 KB
      Weergaven:
      10
  19. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Nee maar dan misschien toch de duphaston die doorzet?dacht ik misshien?

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lies, ik heb de linkse... 50 mg. Die heeft bij mij nog steeds geholpen (3e ronde).

Deel Deze Pagina