@lies toevallig ik had dat topic ook al bekeken! ik neem ook de linker maar slaat gewoon aan! een ronde niet maar dat was te lage dosering! je eierstokken wennen eraan dus dat kan ook met de rechter gebeuren! @mieks hihi ja ik hoop ook dat het geluk brengt samen onze nod!! dat zou bijzonder zijn tegelijk uitgerekend met jouw! suuuuuuuuuper ik duim ervoor voor ons beide hihi @all goedemorgen
@Lies ik gebruikte ook de linker, de clomifeencitraat.... 2 rondes gebruikt en sloeg goed aan. meiden ik duim voor jullie allemaal!! Lees hier nog regelmatig mee....
Ik heb de rechter gehad. Meiden ik wil toch even delen dat er mooi hartje te zien was. Voor wie wil zien echo zit in fotoalbum. Ik zit nu in de nachtdienst en ben moe.. ff doorzetten. Heerlijk weekend na deze nacht!
Jill, wat super zeg!! Was vast heel gaaf om dat zo te zien! Ben super blij voor je meis, dat alles goed is! Lekker genieten
@liefde leuk dat je nog eens bij ons komt kijken meid! En lief dat je voor ons duimt! @jill wauw wat een mooie echo meid! Super! Geniet ervan!
@ Paniekertje: hoe is gisteren de iui 2 gegaan? @ Lies33: ik heb die rechter en die sloeg aan. @ Jill: super, echt heel mooi om die echo te zien. Ben super blij voor je dat alles goed is, lekker genieten. Top meid! Geniet van je vrije weekend! @ All: gisteren bloed geprikt voor progesteron en tsh en ben nu aan het wachten op de uitslag, ben benieuwd
Ha Meiden, Hier ook niet veel te vertellen. Zit nu op CD 10. Ben benieuwd wat de clomid gaat doen?! Heb eigenlijk helemaal geen klachten gehad. Alleen op dag 2 katerachtige hoofdpijn. Temperatuur is ook niet hoger dan normaal. Vraag me dan af of het wel werkt. We zien wel. Morgen ga ik denk ik eerste ovu test doen. Denk dat ik nog niet iets zie maar gewoon voor de zekerheid. Heb begin maart afspraak in nieuw ziekenhuis bij de gyn. Is allemaal veel uitgebreider. Vent moet mee, en we moeten een hele vragen lijst invullen! Vind ik wel beter, veel zorgvuldiger lijkt me
Hier is mjjn menstruatie doorgekomen,heeel gek allemaal. Volgende de gyn assistente mocht ik niet aan clomid beginnen. Dus fertitliteitspoli gebeld en moest eigenlijk maandag langs komen maar is echt niet haalbaar!!dus heb nu dqn een belafspraak of ik toch mag beginnen of eerst controle echo moet voor de cyste
@ all. Ik heb de linker clomid. Weet nog niet of het aanslaat. Maar aangezien in allebij dezelfde werkzame stof zit. Zie Farmacotherapeutisch Kompas. Lijkt me dat er geen verschil in moet zitten.
@elvira89. Vreemd zeg dat je mentruatie is begonnen. Dat is toch maar paar dagen na de follikel meting geweest? Hebben ze misschien een foutje gemaakt en was je ei wel al gesprongen misschien en wat ze zagen alleen het lege omhulsel van een ei?
Nee!e zat een ei van bijna 22 en een waarschijnlijke cyste.2 week geleden had ik de laatste pil van duphaston.heb zelf het idee dat de cyste het tegenhield? En het nu toch is gekomen?eerlijk gezegd snap ik er niks van!
Ha meiden, Hier 2 drukke dagen dus even niet zo actief. Vanmorgen was mijn temp mooi verder omhoog gegaan, dus mijn ei is echt gesprongen Echt zooooo fijn dat mijn lijf heeft gedaan wat het moest doen! Nu nog hopen op een wonder! @ Jill, wat fijn meid! Lekker genieten @ Elvira, wat apart zeg! Agenda 25-01 Ash - Uitslag progesteron 30-01 SandraD - Nod datum 31-01 Bbibi - Voorgang gesprek/behandelplan 01-02 Marral - Uitslag progesteron 01-02 Ash - Nod datum 05-02 Bbibi - Nod datum 05-02 Mieks - Nod datum 06-02 Weegbree - Fertiliscopie Zwangeren Liefsd Chanan Peony Lotte1986 Liescakes Liefde1987 Jill Charise