@lies33. Ik zou even van cb kopen. Die is vaak heel duidelijk! Deze kan positief zijn maar kan nog donkerder denk ik. @all gisteren druk geklust en vanaaf weer. Vandaag ovu testen nog steeds knal positief. Vanaf vanmiddag rugpijn en pijn aan eierstok dus hij is bezig met springen denk ik.
Mijn ei is weer in aantocht. Veel steken en sinds vanmorgen weer een slijmexplosie en open bmm. Morgen posi ovutest denk ik. Dat zou echt raar zijn, want dan komt mijn nod weer uit op de verjaardag van mijn man. Dat is de dag dat ik vorig jaar positief testte. Wie weet is dit gewoon mijn goede maand?
@Babke. Spannend!. MIjn ei is gisteren middag geweest. DUs we lopen ongeveer gelijk op!. Wel super cyclus heb jij zeg met clomid. Een ei op dag 15. Kan niet beter toch? Hopelijk gaan de komende twee weken snel voorbij,....
Meiden, ik heb een hele tijd niks meer gepost, maar wel meegelezen. Wilden bewust er even wat minder mee bezig zijn. Zie dat er ook weer wat nieuwe zwangeren zijn, gefeliciteerd! Ik ga bij jullie aansluiten want ik ben ook ZWANGER!!! Tweede IUI is het eindelijk raak. Vrijdag nega getest met kv, gister licht streepje en vandaag verschillende testen positief en toen ook maar gelijk een digi gedaan! Ben zoooooo blij! Hoop dat de anderen snel mogen volgen!
@paniekertje, woooow!! Van harte gefeliciteerd meid!! Super mooie testen! Geniet ervan!! @mieks, haha, daar hoef je niet meer over te twijfelen. Nu wachten tot na je nod!
@ SandraD, hoe is het nu? Vervelend dat je lichaam je zo in de maling neemt! @ Marytje, volgens mij gaat pcos nooit "vanzelf" over. Had er bij de laatste meting ook super veel zitten! Heel duidelijk ook te zien dit keer! Maar wel belachelijk dat je zolang moet wachten! Kan je daar niet wat van zeggen? @ Lies, vandaag nog een ovutest gedaan? @ Babke, hoe was je ovutest vandaag? Op naar een eisprong+ bevruchting! @ Paniekertje, yeaaah gefeliciteerd meid!! @ All, het lijstje zwangeren groeit gestaag! Binnenkort iedereen er op? Agenda 05-02 Bbibi - Nod datum 05-02 Mieks - Nod datum 05-02 Merel - Uitgangsecho 06-02 Weegbree - Fertiliscopie Zwangeren Liefsd Chanan Peony Lotte1986 Liescakes Liefde1987 Jill Charise Ash Mieks Paniekertje
@all. Gefeliciteerd alle Zwangeren. Ik ga denk ik even een pauze nemen van dit forum want het is best confronterend de een na de ander Zwanger te zien worden. Ik moet even afstand nemen!
Alle zwangeren ook namens mij gefeliciteerd! Ik vind het wel moeilijk hoor..iedereen lijkt hier zwanger te worden op het forum wat natuurlijk geweldig is! Maar ik geloof niet dat ik zo snel onder zwangeren sta helaas..heb nog 0,0 vertrouwen in mn lichaam en tot nu toe sta ik ook bij stap 1 namelijk een eicel zover krijgen dat het ook maar een mm! groeit....een eisprong ligt nog erg ver weg...laat staan zwanger worden..pffffff Maar goed wil wel graag ervaringen horen hoe het is om zwanger te zijn! Wat lijkt me dat magisch!
@ Nienke en Merel, Ik heb dat ook altijd gedacht... maar het kan ineens snel gaan! Hoop houden meiden! Ook jullie worden (hopelijk heel snel) mama!!
@Mieks, ja maar hij was lichter dan die van gisteren. Snap er niks meer van, heb wel al 3 dagen eggwhite en ook steken. Thermometer was gister kapot gegaan dus heb niet kunnen meten vanmorgen helaas! Ik weet nu niet of me eitje al gesprongen is of op het punt staat om te springen. Of misschien slaat de clomid deze ronde niet aan en houd me lichaam me voor de gek, dat kan ook. @ paniekertje, gefeliciteerd meid!
@Mieks...tja hopen dat dinsdag alles meevalt..hoe sneller hoe beter...wil nou ook wel eens een mooi ei!haha
Lieve meiden, weet hoe confronterend het is, maar blijf hoop houden hoe uitzichtloos het ook lijkt. Jullie komen ook aan de beurt! Ik had ook niet verwacht ooit op het lijstje te zullen staan, maar inmiddels toch weer 6 weekjes zwanger. Hopelijk bestaat dit hele topic binnenkort uit zwangeren! Ik duim voor jullie en blaas heel erg veel HcG naar jullie toe!
@Charise..haha bedankt voor je HcG meid... Vandaag ongi geworden...dus over 2 weekjes en ei..zie er naar uit
hoi meiden, ben ongesteld geworden!! ik ben wel opgelucht want nu kan ik verder...!!! Eerste x clomid 100 over 2 dagen!! Laten we hopen dat het nu raak wordt..zou ik wel heel erg leuk vinden!
WOOOOOW! Ik lees ff twee dagen niet en kijk nou! Mieks Echt vet vroege test! Super planning! Heeeeel erg gefeliciteerd en heel veel goeds toegewenst! Paniekertje Super meid! Ook super gefeliciteerd en veel goeds! Meiden Blijf duimen voor jullie xxx zet um op!
Paniekertje! Top man, gefeliciteerd! Mijn test was nog negatief. Ben benieuwd wanneer hij positief wordt, had behoorlijke steken vandaag. Mieks, mooie testen
Super hoor paniekertje! Wat een positief nieuws allemaal,misschien ligt het aan mij maar ik vind dat alleen maar leuk en niet deprimerend. Is juist hoopgevend voor ons toch? Hier woensdag voor de eerste meting,ben benieuwd of 150 aanslaat.