@elvira89. Het is inderdaad ook hooggevend, maar tegerlijkertijd ook heel frusterend want je wilt zelf natuurlijk ook heel graag. Betrap me er zelf op nu toch weer op forum heb gekeken helaas. Maar wil de komende weken echt minder gaan doen, gewoon proberen iets minder mee bezig te zijn.
ik vind het ook leuk om te horen dat er zoveel zwangeren zijn, geeft mij echt hoop dat het wel mogelijk is om zwanger te raken! deprimerend vind ik als ik vrouwen zie die al jaren bezig zijn en NOG niet zwanger zijn via IVF etc.. Dus kom maar op zwangere vrouwen
hallo dames Leuk te lezen dat er intussen al wat onder jullie zwanger zijn. @Paniekertje en Mieks: proficiat dames! GENIET GENIET GENIET @anderen die de hoop een beetje 'opgeven': nooit opgeven! Het is alle teleurstellingen en dramas en pijn en geld etc meer dan waard!! @iedereen: is het bij iedereen het eerste kindje? Of zijn er al vrouwen (al dan niet spontaan) mama geworden? @Djoon: Ik lees in jouw onderschrift dat jij wacht tot juni 2013 om met Clomid te starten. Waarom?
Ja ik denk het wel. Ik ben niet zo van de streepjes, maar ik denk dat als dit niet positief is, het wel binnen een korte tijd positief wordt.
Lieve dames, bedankt voor de felicitaties! Ik hoop met heel mijn hart dat jullie ook snel mogen volgen! Probeer hoop te houden, weet dat het zwaar is, maar het is het enige wat je kan doen. En positieve energie is beter dan negatieve energie! Ik blijf duimen voor jullie en kom af en toe nog wel even spieken hier! Dikke knuffel!
die van jou is ook vast onderweg. Ik had ook al een paar dagen lang steken en eggwhite, elke keer dacht ik vandaag is ie positief, maar het liet ff op zich wachten.
klopt, ivm met vriendlief er erg aan moet wennen dat het niet makkelijk word op natuurlijke weg. En het voor ons geen haast heeft. (alhoewel ik liever gisteren dan vandaag) Maar dan zijn we een jaar bezig en vind hij het wel goed.
@Djoon..wel begrijpelijk van je vriend denk ik..het is ook niet niets.. @Paniekertje...en merk je er nu wat van dat je zwanger bent? @All..ik had vandaag uitgangsecho en mag vanavond menopur spuiten..hopen dat dit wel tot een eisprong komt
Ja, merk wel andere dingen. Veel lichte krampjes, teken dat mn baarmoeder aan het groeien is. Af en toe al misselijk en heel veel opboeren. Moet nu ook op meerdere momenten op de dag eten om de misselijkheid tegen te gaan. Achjaaa, zo merk je iig wel dat je zwanger bent . Jij dus aan het spuiten sinds vanaaf! Goed hoor meid! Ik mocht doorspuiten tot ik een ei had, maar dat is niet bij iedereen zo. Maar meestal reageer je wel beter op de hormonen die je spuit dan op de clomid. Duim voor je meid!
Jippie, een knaltest vanmorgen! En hoge temp, dus ik verwacht morgen mijn tempdip, lekker aand e bak dus vanavond. Wel bizar, mijn eisprong was vorig jaar ook op 7 februari en toen was het raak. Duimen om een goede datum voor mij
@Babke; begrijpelijk! Het moet leuk blijven en niet geforceerd he, al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan @djoon: aha!Volledig te begrijpen! Ik ben gestopt in augustus, maar ik wil het geen jaar afwachten, eind februari mag ik eindelijk bij de gyneacoloog en begint mijn begeleiding en clomid. Ik heb al een kindje van bijna 3 rondlopen en wil het leeftijdsverschil absoluut niet groter laten worden... @all: is het bij jullie het eerste kindje?