Ik snap steeds minder van jouw cyclus. Wat vervelend zeg. Wanneer moest je nu ook alweer terug? En meten ze als het verdwenen is eventueel je progestron?
@Lotte: oh, ja... dat was het nieuws wat je gister kreeg idd over dat er geen ei was. Vreemd hoor! Lijkt me ook niet als er een ei is die op springen staat ze die over het hoofd zien... @Weegbree: Pff... Schiet niet op zeg! Echt balen!!
Migraine? Ik heb dat altijd sluimerend, kan heel erg zijn, maar hoeft niet. Alcohol kan dan wel funest zijn. Gewoon toch wat drinken, want kan op zich helemaal geen wkaad Niet zo lekker. Je bent aangekomen en wil wat afvallen. Al moet je dan ook op je eten letten haha. Je hebt gewoon geen zin en nee je bent niet zwanger (dat zou ik dan op zo'n toon zeggen van, ik ben je lekker voor, jouw gedachtes zij onjuist ) Of je drinkt wel, maar neemt voor jezelf een fles mee wat de rest niet lust en daar doe je eigenlijk wat anders in. Dus druivensap in een portfles ofzo haha. Ga je ook nog eens winnen met dat spel haha
Hahahah die laatste vind ik leuk Thanks, genoeg keuze uit smoesjes. eentje drinken kan vast geen kwaad, maar om net zo hard met de rest mee te doen geeft me geen goed gevoel
@Babke, is dit je eerste ronde clomid? Ik zie dat jij verder wel een redelijke cyclus had....hetzelfde als bij mij....
Ik heb 6 eigen cycli gehad. daarna is het mis gegaan. Die van 150 is afgebroken. De ronde erna had ik geen clomid en geen ei, ook afgebroken. De ronde daarna begonnen emt clomid 50 en 1 ei, ronde daarna clomid 50, geen ei en nu 100 mg clomid en 2 eieren. Ik den er nog steeds heilig van overtuigd dat mijn cyclus terugkomt als ik afval, maar wil neit echt vlotten. Elke kee rals er wat af is, is er weer iets gezelligs en hup, zit het er weer aan. Was 1,5 kg kwijt en na dit weekend was het er weer 1,2 bij. Vanmorgen weer 3 ons eraf, maar ja tegen de tijd dat het er weer af is, is het weer weekend.
"Oorspronkelijk geplaatst door Babke: Ik snap steeds minder van jouw cyclus. Wat vervelend zeg. Wanneer moest je nu ook alweer terug? En meten ze als het verdwenen is eventueel je progestron?" Ja, ik snap er ook helemaal niks van... het zit nl zo. zoals bekend bij jullie vast, heb je twee hormonen, oestrogeen voor de eisprong en progesteron na de eisprong. een ei groeit onder invloed van oestrogeen en niet onder de invloed van progesteron. Dus hoe dat is gekomen is mij een raadsel. Op dag 19 van mijn eerste cylus met clomid zat er nl. helemaal niks. toen ben ik op die dag nog met de duphaston (progesteron) begonnen... Ze gaan donderdag 10.45 uur kijken of ie er nog zit en zo ja, dan weet ik het niet. wellicht nog een opwekkerskuur? ze had het er ook over dat ze bloed gingen prikken als ie niet opgeruimd was en als ie dan hormoon afgaf mocht ik niet starten met nieuwe ronde, maar moet ik eerst aan de pil? en als het geen hormoon afgeeft (denk ik dan een watercyste) dan mocht ik wel starten, maar ik weet niet of het dan slim is om dat te doen? ik weet het ook allemaal niet meer....pfff moedeloos wordt ik ervan!
@all Fm meting gehad vanmorgen. Helaas geen groei te meten. Wel dikker baarmoederslijmvlies van 4 naar 8 mm? weet niet of dat mm zijn. Zaterdag weer echo, dan is het dag 19. Daarna moet ik nog afspreken, maar er is me al gezegd als er niks te zien is word deze ronde afgebroken met Duphaston en dan clomid 100mg.
@peony Ik temp niet, eerder kon ik daar niks uit halen en de gyn ook niet. Maar misschien onder invloed van clomid dat het wel gaat, zal is kijken.
@Jill..jammer, maar je staat onder controle en ze doen iets... liever natuurlijk een mooie groei, maar anders weer nieuwe kansen met clomid 100mg! Positief blijven
@marral, spierpijn gaat nog wel. Ben wel flink stijf dus ga straks ff lekker warm douchen (zit nog in mn huispak... ) @lotte, oh ja... hmmm... Je temp hoeft ook niet echt iets te betekenen hoor. Je kunt alleen met zekerheid zeggen dat je een ei hebt gehad, de rest is allemaal gissen. Dus weet niet waarom je temp dan zakt. Haha, wat stom dat ik vergeet dat je vent weg is!! Stom!! @liefde, zeggen dat je en blaasontsteking hebt en aan de antibiotica zit!! @weegbree, jeetje!! Zoooo frustrerend! @jill, balen dat er nog niets te zien was. Bmslijm is idd in mm. 8 is volgens mij wel netjes, 10 is perfect... Hoop dat er zaterdag iets te zien is, al denk ik zelf dat die kans klein is. Maar misschien dat andere meiden andere ervaring hebben? @babke, balen dat je zo aan het jojo-en bent! Toch in het weekend ook maar streng. Ik heb hetzelde als jou. Als ik doordeweeks eraan denk en in het weekend niet/minder dan blijf ik redelijk gelijk. Als ik er in het weekend wel aan denk en streng ben is er na een week bijna een kilo af!! Zeer frustrerend want ik wil ook weleens lekker eten en genieten als ik uiteten ben. Komende tijd toch maar weer eraan denken! Die ticker van mn gewicht staat ondertussen al 3 weken op 67,5! Maandag moeti onder de 67 van mezelf!
@Zoetje88 Ik had van de duphaston echt paar dagen duizelingen. Van clomid niet echt wat gemerkt behalve wat meer zweten snachts
@ charise ik hoop ook dat mijn pendel uitkomt voor jouw! februari wordt jouw maand!! @ weegbree nu nog niks meid! owhjee het MOET gewoon komen! echt elende voor jouw *knuf* @ liefsd hoe voel je je meid? @babke ik hoor veel over 50 tinten is dat echt zon spectaculair sex boek? ook eens kopen dan hahahahaha wel goed van je ei overigens!! super! @peony jij dus ook weer geklust gister, nog een ovutestje gedaan vanmorgen? @jill balen meid! bmslijm is super!! hopelijk groeit er toch nog iets!! @ marral vertel vertel vertel! kun je naar avond efteling? ik wil ooooook! wat kost dat? en van hoelaat tot hoelaat? @zoetje opvliegers kreeg ik van clomid! @all werkze! x
@liefde Als er niks gebeurt inderdaad op naar de 100mg en nieuwe kansen! Kan mij niet snel genoeg gaan die dagen... @Peony Nou als 10 mm perfect is dan doet mijn lijf tenminste 1dingetje goed haha!! top!
Het eerste deel is goed voor je libido en dan krijg je er ook echt wel zin van. Deel twee wordt het veel herhaling, dus moet je het daar niet meer voor lezen, maar het verhaal is wel leuk. Dus ik heb deel 3 ook maar gelezen Maar het is wel een aanrader hoor. Het is alleen slecht verteld, dus als je niet te veel inhoud verwacht zijn het hele leuke en lekkere boeken. @Peony, het stomme is dat mijn weekend niet fout gaat door de koolhydraten ofzo. Maar ja op feestjes hebben ze vette worst ipv magere enzo. Maar denk ook het vochtverhaal. je leeft toch anders in het ritme. We zien wel.
Ja ons geduld wordt goed op de proef gesteld he... Wachten wachten wachten... wachten op een afspraak, wachten.op een uitslag, wachten op een ei, wachten tot de nod en wachten op een positieve zwangerschapstest..... ooit komt de tijd ook voor ons meiden ons geduld wordt beloond