En ik ben 1.77 en 110 kilo (pfff) maar het is dus wel gelukt. Bij mij liet de gyneacoloog ook heel duidelijk blijken dat afvallen heel moeilijk is met PCO (Overigens heb ik ook cambridge gedaan, met het gevolg dat het er nu weer aanzit + extra) Het crashen zoals cambridge werkt echt, maar uiteindelijk tijdelijk.. Dus denk er goed over na. Overigens is er inmiddels een betere versie van cambridge, die ook lekkerder is (jup ook geprobeerd), namelijk straight away. Mocht je echt voor dit dieet willen gaan, dan weet je iniedergeval dat er meerdere zijn En mocht je er meer informatie over willen, ik ben een ervaringsexpert Succes iniedergeval!
@all. Inderdaad moed houden! Ik riep 2 weken geleden nog dat ik het allemaal niet meer zag zitten,.... Wel spannend,..zit nu op 11 dpo...nog 3 dagen te gaan tot NOD. Ga vrijdag ochtend weer testen
Hai thanks, ik ben afgelopen zomer 8kg afgevallen door geen koolhydraten meer in te nemen..dus echt letterlijk bijna elke dag vis & groente..ik heb cambridge ooit gedaan noou ik leek wel een lopende lijk! Kon niks meer...maar ja ben nu nabij wanhoop..haha ik ben de 1ste x ook zwanger geraakt met clomid 50mg..maar nu gaat het niet meer zo soepel...we wachten af tot maandag,, en ik ga iig nu beginnen met mijn koolhydraatarme dieet.
@Vien..mijn gyn zegt dat als er op dag 10/11 nog geen ei dat nog niets zegt over het wel/niet aanslaan van het medicijn... Maar ik lees best vaak dat er bij veel meiden al wel een eitje van 9,10,11,12 mm zit op cd 10/11...dus ik zou de vogende fm afwachten dan heb je meer duidelijkheid...bij mij zeiden ze zelf op cd 19 dat ik nog hoop moest houden...niet dat ik dat had maar ja theoretisch kan alles he
Cambridge is mij sowieso afgeraden als je een kinderwens hebt. Je kunt betet je balans vinden met gewone voeding. Tenzij je tijdelijk even niet zwanger probeert te worden dan
Alle zwangeren van harte gefeliciteerd!! Super zeg Hier eventjes niet online geweest. Het wil hier maar niet lukken.... dus tja... moed zakt me dan soms wel weg. Vandaag hsg gehad, alles zag er keurig uit. Maandag weer heen voor follikelmeting. Vandaag op dag 10 1 van 14 en 1 van 12mm.
Ik twijfel over khdarm. Het werkt als een trein, maar het enige wat ik aan khd nu eet is twee speltboterhammen en een beetje havermout of muesli. Moet volgens mij dus te doen zijn. Wat denk jij? Ik vind het zo lekker en een beetje gezonde khd wil ik mezelf gunnen. Oh ja, net getempt, wel te laat hoor, maar 37,3!! Ik ben vaker te laat geweest maar heb nog nooit die temp gehad in de ochtend. Ik heb wel sinds een maand een dikker dekbed, kan dat de oorzaak zijn van minimaal twee tienden?
Ikzelf vind dat het geen probleem zou zijn maar toen ik khd at nam ik dus echt niks aan koolhydraten behalve groentes. Geen brood, geen pasta, geen rijst, en wit meel/suiker..en ging echt snel en na een tijd miste je het ook niet meer..Ik werd toen ook echt na 2 weken het dieet te volgen ongesteld..en ik zorgde er ook voor dat ik 30 minuten actief ging lopen. Dit ben ik dus weer aan het proberen. Waar ik echt slecht tegen kan is dat ik geen chocola kan eten..maar ik heb gister een reep pure chocola gekocht, 1 stuk na het eten laat ik mezelf dan wel toe
Zoek maar eens op lovechock, die mag je gewoon hebben. Overigens mag je niet langer dan twee tot vier weken helemaal khdarm. Je hebt ook khd nodig voor je hersenfuncties namelijk. Ik heb een hele tijd southbeach gedaan. Het werkt super en je eet vrij normaal. Eerste twee weken zonder en dan weer opbouwen in fase twee. Ik zit nu eigenlijk gelijk in fase twee. Net even gewogen. Al een stuk minder dan gisteren, 8 ons. Vast veel vocht, maar toch.
Goed zo meid, ja ik heb 2 boeken, south beach en grip op koolhydraten! Daar heb ik ook veel aan gehad. wat goed 8 ons!! Blijf door gaan..lijkt me leuk als we elkaar kunnen supporten met afvallen. trouwens ik zit erover na te denken om naar Geertgen te gaan want ik word langzamerhand ongeduldig met hoe ze te werk gaan hier in Den haag in een reguliere ziekenhuis..maar is wel iedere keer 2 uur rijden
Is Geertgen niet duurder en verder? waarom wil je sneller? Hoeveel rondes ben je nu bezig? Ze weten in het ziekenhuis toch wat ze doen. Als er geen bijzondere omstandigheden zijn is clomid toch fijn. Kun je nog een beetje thuis aan de gang. En je bent er al eens zwanger mee geworden. Als je wilt doen hoor, maar je moet niet te hard willen lopen en alle opties nalopen. Maar goed, das natuurlijk mijn mening. Dan gaat het je echt beheersen denk ik. Altijd een stuk rijden (is toch in het oosten). Ik zou er iig goed over nadenken. Elkaar supporteren is goed trouwens. Jij was 77 kg bij 1,70 toch he? Waar wil je heen? Ik wil van 71,1 kg naar 60 kg. Oh ik tel nu en het is geen acht ons, maar 1,7 kg!! Was gisteren 71,1 en vandaag 69,4.
Westeinde, ik loop bij dokter Geluk. Jij? @Babke, ik ben nu al bijna 1 jaar in de MMM..en ja Geertgen is best ver..maar ik lees echt veel positieve verhalen..dat ze je ook echt pro-actief helpen. Ik ben 1.70 en weeg 77kg ja..ik wil naar 65!
@All..vandaag cd 12 fm..niks te zien helaas..bloed geprikt op oestradiol waarde en dan vanmiddag belt de verpeegkundige voor de uitslag en of we blijven doorspuiten met 75 eh, of ophogen naar 90/101,75 of 112,5..wel begon ze over een leo behandeling...daar denk ik liever niet over na nu
@vien, dat is afhankelijk van mijn oestradiol waarde en de ophoging...ik verwacht maandag, maar als ze vinden dat ik eerder moet kan ik ook zondag