Ik heb ook de keer dat ik een ei had afgewacht hoor,en nu ga ik wachten tot dag 35 omdat ik niet precies weet wanneer mijn ei was.En na dag 35 moet ik de gyn bellen. Maar lastig he!hopelijk is je gevoel onjuist.
@Elvira..ik heb geen ervaring met eigroei/eisprong..heb dit tot nu toe nog niet gehad. Maar 18 tm 25 zijn vrij normale formaten voor een eisprong dacht ik
Normaal gesproken is 18/20 normaal maar met clomidgroeien ze verder. Maar hij was al 25 en is waarschijlijk 3 dagen later gesprongen dusdenk bijna 30 Ach heb weer eens een ei dus ik ben al blij
Ha meiden. Ik wilde jullie nog allemaal heel veel succes wensen. Ik zie weer een paar NODs naderen dus hopelijk goed nieuws binnenkort en kunnen jullie ook van dit forum verhuizen naar het zwangeren forum. Ik zal hier niet meer veel zijn maar ik hoop jullie snel wel weer tegen te komen
Zijn hier nog dames die dci slikken? Sinds ik de homeopathie van de mesoloog erbij slik is mijn huid helemaal megaglad geworden! Binnenkort gat een vriend van me naar usa en neemt wat voor me mee. Scheelt best veel met de huidige dollarkoers
@Babke..ik heb dci een half jaar geleden ook 3/4 maanden geslikt. Het kost erg veel geld want ik gebruikte 2 ipv 1. Had 1 potje per maand nodig gloof ik..maar mijn insulinewaarden zijn goed..geloof dat sommige meiden met PCO last hebben van insulineresistentie in meer of mindere mate en het dan dus wel degelijk effect kan hebben.. Voor mij had het geen effect, maar als het zou helpen zou het natuurlijk geweldig zijn..maar ik geloof niet dat je zonder medicatie een eisprong kan krijgen..vooral niet als je helemaal geen cyclus hebt zoals ik. Maar wel mooi dat het bij jou een positief effect heeft!
Ik ben er bij mij van overtuigd dat ik er ei mee krijg, maar wil niet testen. Ik merk ook dat mijn zoete trek een stuk minder is. Ook al zijn de insulinewaardes norma trouwens, want van 1x bloedprikken kunnen ze dat niet zien. Ik merk het vooral zelf.
Hee meiden, Mag ik hier mee kletsen... Ik hoor ook bij de toekomstige PCO mama's zover ik dat mag gaan worden Ik ben sinds 3 februari gaan spuiten en tot nu toe nog geen effect... Ben gelukkig niet meer zo ziek... Van de clomid was ik zo ziek en van de clomid had ik veel bijwerkingen, dus vind wel fijn dat ik zo weinig last heb van het spuiten... @ Merel, mijn gyn zei dat bijna iedereen langzaam ophoogt van 75 naar 150 in stappen en dan zwanger raken... Ik krijg morgen mijn FM en als hier geen eigroei is ga ik over op een hogere dosering, zit vandaag op 2 weken spuiten...
Nou ja zeg! Ben net weer gaan lopen. En terug kwam ik langs de moskee. Staat daar zo'n clubje met meisjes en een jongetje varierend van vier tot twaalf jaar denk ik. Stoten me eerst expres aan en dan sorry mevrouw. Dus ik zeg, das niet zo netjes he om dat expres te doen. Als ik genoeg puf had gehad was ik op hun af gelopen maar liep te trillen want ronde was iets te lang geweest. En toen ik op veilige afstand was riepen ze dat ik een dikke kont had!!! Zo brutaal. Maar ja kwaad worden heeft toch geen zin. Heb geroepen "daar kan ik tenminste lekker mee zitten!". Hadden wij vroeger moeten doen tegen een volwassene zeg!
Babke, ja ze worden steeds brutaler... Heb ooit van een manneke schat hem 12 te horen gekregen "Zuster ik kom jou wel ff prikken"
Ja ik werk als verzorgende in de thuiszorg en als je dan in de zomer met alleen je short loopt (zonder jas) krijg je rare uitspraken
Ja ik dacht echt wat is dit. Ik had de neiging om te zeggen, kan wel even naald en draad pakken zodat je zulke dingen niet meer kan zeggen, maar dat vind ik ook niet kunnen, dus ben maar door gelopen... Maar dan denk je huh... En mijn moeder heeft 26 jaar geleden te horen gekregen, dat ze makkelijk te N..... was, want ze was niet voor niks zwanger... Liep ze ook in der verzorgende Uniform
Nou ja!!! Wat een rare opmerking zeg. Gelukkig kom ik t niet zo vaak tegen. Had jij trouwens wel iets van een cyclus zonder hormonen? Ik voorheen wel. Ben sinds de pilstop 10 kg aangekomen en daardoor stopte het. Vandaar nu het lopen. Ik wil die tien kg weer kwijt. Ik vond mezelf zo mooi toen. Ben nu niet dik, maar heb een stevige kont en benen en aangezien ik niet lang ben is 10 kg voor mij vergelijlbaar met 20 kg voor een lange vrouw. Voordeel is dat je dus ook snel resultaat ziet. Ik ben na de carnaval met WW begonnen. En nu hopen dat ik mijn streefgewicht niet haal . Omdat ik niet meer mag afvallen ofzo.
Haha ja dat zou helemaal mooi zijn... Ik had voor de pil ook al lange wisselende cyclussen, maar niet zo lang als nu... Heb al sinds de geboorte hele lage suikerwaardes... Hierdoor vermoedelijk PCOS... Mijn suiker is nu ook op eens goed sinds de medicijnen en ik val nu ook af, wat voor de gyn een wonder is want van hormonen moet je aan komen zeggen ze... Ja ik dus niet, ben nu 2,5 kilo in 2weken kwijt...