Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Marytje! Welkom, huh zoo lang pas 1,5 maand?? Ik had het een week later, de uitslagen.

Ik kom net terug van de gyn..en ja hoor mijn gevoel had gelijk, nog geen eisprong!!! Mijn eitje zat er nog mooi en groter! Ik had een recept voor pregnyl gekregen en een bloedonderzoek. Ze heeft me net gebeld en gezegd dat ik de pregnyl niet hoef te gebruiken omdat ik nu echt mijn LH piek heb, (vandaag ook een erg overduidelijke ovutest) haar advies, vandaag en morgen vrijen.

Ook heeft ze mijn baarmoederhalsslijm gecontroleerd of het te zuur was, was dus niet zo en alles ok.

Wat een ellende man...mocht ik niet zwanger zijn, wil ik gewoon voor de volgende ronde dat ik op dag 16 indien ik een mooie ei heb, gewoon pregnyl spuiten. Dit heb ik aangegeven bij de arts.

Mijn ziekenhuis is ook zo uberpassief..pregnyl, een extra fm, extra bloedonderzoek,, allemaal heb ik moeten voorleggen bij dr.

2. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Alles goed hier?

Vien is je ei al gesprongen?

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Wat een rust hier meiden,

IK zit op het wachtbankje zal woe/do ongesteld moeten worden denk ik dus we zullen t zien.

4. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee lies...ik testte vanochtend nog een zelfde ovutest als gister😥dus ik snap er niets meer van...ik ga wel doorklussen tot vrijdag!dan moet ik progesteron prikken.

Hoe gaat et met jullie?

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Hoi hoi...
    Ik kom hier soms nog even kijken. Veel nieuwe meiden zie ik.
    Hoop dat het snel raak is voor jullie allemaal.
    Blijf hoop houden meiden, ik duim iig voor jullie!
    Veel liefs

6. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

@ Vien, zou idd nog ff door klussen ;)

7. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ja wat een rust hier! Ik morgen fm cd 23...pearl jij ook toch morgen?
    Ik ben zooo hoopvol voor morgen dan heb ik een week 112,5 gespoten..kom op eitjes groei dan toch...:p

8. Pearl Amor

Haha ja ik heb morgen ook fm op cd 25 ;)
    Ik ben bang dat ze niet gegroeid zijn bij mij, zit dan ook op een week 112,5 spuiten...

9. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Tt hoelang mogen jullie doorspuiten,lf blijf je net zolang spuiten tot je een ei heb?

10. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Elvira..net zo lang doorspuiten tot een ei..of dat nou 3, 4,5, 6 weken is...:)

11. Pearl Amor

Ik mag hooguit 4 weken spuiten... Dus morgen kijken of de 112,5 aan slaat anders door op 150 en dan kijken. Als niet aanslaat dan weer provera en dan meteen starten op 150 en verder kijken...

12. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ok maar dan krijg je dus een hartstikke lange cyclus,en de volgende keer starten ze op de dosis die nu aanslaat?

13. Pearl Amor

Bij mij is dat dan wel het geval inderdaad...
    Gelukkig voor mij zagen ze groei vandaag van 6 naar 12 mm in 4 dagen, dus woensdag terug om te kijken of het nog meer gegroeid is. Dus hoef niet op te hogen, dat vind ik wel fijn was ik erg bang voor!!

Als ik deze cyclus niet zwanger raak gaan ze volgende cyclus met de eind hoeveelheid van deze cylcus verder...

14. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Even een vraagje...ik had de eerste drie rondes 50 mg veel last van opvliegers.
    Nu slik ik 100 mg en heb nog geen opvlieger gehad.
    Kan dat betekenen dat het niet meer aanslaat?

15. Pearl Amor

Het valt mij op, dat de meeste vrouwen (ook de vrouwen waar 100mg bij aanslaat) van de 100mg het minste last hebben en van de 50 en 150 meer... Dus zou nog niet bang zijn dat niet goed is...

16. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Oh wat vreemd, ik dacht juist hoe hoger de dosis hoe meer bijwerkingen.
    Bedankt voor je antwoord.

17. Pearl Amor

Ja ik had van alle rondes clomid last, maar met 100 mg heb ik het minste last gehad...

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik had eigenlijk alleen de eerste ronde last van van alles en daarna nog opvliegers. en ik heb nu helemaal geen last meer. Daarom zie ik ook wel op tegen prikken. Dan ben je er echt heel erg mee bezig en nu voelt dat niet zo.

19. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Lies..ik heb nog nooit last gehad van de hormonen!

@Pearl...oh dat is wel goed nieuws meid...er is hoop!
    In mijn ziekenhuis gaan ze niet beginnen met de dosis waar je het laatst op reageerde..ik neem als voorbeeld mezelf..als deze cyclus te lang duurt of niet goed gaat dan beginnen ze met 90 de volgende rond een gaan dan wat sneller ophogen maar niet gelijk naar 112 of 150..dat zorgt voor overstimulatie..althans dat kan...

@all. vandaag fm cd 23 geen eigroei...niets nada noppes..mn waarde van het oestradiol was t.o.v. vorige week maandag 0,1 gestegen en is dus nu 0,4.. de gyn durft nog geen verhoging aan:(
    Jeetje meiden het duurt nu zo lang al..ik ga de 4e week spuiten in en word en behoorlijk down van...!
    Ik moet donderdag weer terug komen en als er dan nog niets groeit gaan ze misschien wel naar 150...
    Mijn bms was 7,2 en was dik volgens haar, maar is dat echt zo?;) Geloof er niets van....
    Ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om moed te houden...:$

20. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hier vanochtend eerste bruinverlies gehad,dus denk dat ik de hoop mag opgeven...

Deel Deze Pagina