@Bbibi: Ik ben dan niet Babke Maar ik heb 50 tinten wel gelezen. Het was wel leuk, leest wel lekker weg. Maar echt spectaculair is het niet hoor. Vanaf halverwege het boek hebben ze zeer regelmatig sex. Dat wordt uitgebreid omschreven. Dus kan me wel voorstellen dat je daardoor zin krijgt. En over de Efteling... Daar kun je alleen heen als je een abonnement hebt. Er is verder ook niks open, alleen een winkel en het nieuwe sprookje.
@bbibi, gisteravond idd geklust. Moet wel zeggen dat het toch ff anders is of je samen bedenkt dat je moet klussen dan dat het 'moet' van de gyn! Gelukkig is het maar een paar keer. Merkte aan manlief dati zich er ff overheen moest zetten. Was verder geen probleem maar voelde een beetje geforceerd en ik had het idee dat we er beide niet echt bij waren.... Woensdag maar ff extra gezellig maken! Ohhh die boeken moet je echt lezen!! Echt een aanrader! Ik ben dit weekend voor de 2e begonnen met de boeken! Vanmiddag doe ik weer een ovutest.. @babke, o ok... ik merk dat het bij mij dan echt komt door de kh. Ben iig blij dat ik weet waardoor het komt! Balen voor jou, zo'n stukje worst is dan al een beter ekuze dan chips ed....
@Charise: hoop voor je dat het de volgende ronde is! En 3 kindjes, dat zou leuk zijn (alhoewel ik 2 ook wel genoeg vind )! Mamabri zegt bijzondere dingen he, hopelijk komt het allemaal uit! @Babke: wat vervelend van je nachtmerrie, maar de temp en de test maakten vast veel goed ! Je ei leeft na het springen nog 12 tot 24 uur, dus dan zijn jullie zeker op tijd geweest en met vanavond en donderdag er ook nog bij komt het zeker goed, op naar de tweeling ! @Marral: ik zou me geen zorgen maken om die daling hoor, zijn allerlei redenen waarom dat zou kunnen . Sterkte op je werk en veel plezier in de Efteling, leuk zeg! @Babke: dat pendelen moeten we toch met een korreltje zout nemen, maar het is wel leuk. Ik heb in het verleden al veel pendels gehad die allemaal niet uitgekomen zijn, dus neem het niet al te serieus meer . @Zoetje88: ik kan me in ieder geval de lichtflitsen nog goed herinneren, maar heb nooit heel erg veel last van bijwerkingen gehad. @Peony84: vervelend dat je zo'n last hebt van je buik, maar het is voor het goede doel inderdaad! Sterkte bij de fysio en fijn dat je zo goed hebt geslapen, was ook inderdaad wel heel erg positief bij de gyn ! @Lotte1986: dat kan betekenen dat morgen je eisprong is, klussen dus ! Ik hoop ook voor je dat Bbibi's pendel uitkomt! Oh, je kan niet klussen, balen meid! Nu al een innestellingsdip lijkt me sterk, maar als dat zo is dan kan je nog wel zwanger zijn straks? @Weegbree: balen zeg dat je nog steeds niet ongi bent! En wat een dilemma's allemaal, hopelijk blijkt donderdag gewoon dat de cyste weg is! @Liefde1987: mooi dat je gestart bent met de clomid, hopelijk heb je niet al teveel last van bijwerkingen. Lastig met het weekendje weg, misschien dat je na 1 drankje kan zeggen dat het niet goed valt? Of dat je de avond ervoor al teveel gedronken hebt en nu dus even aan de fris wilt? Succes ermee en toch heel veel plezier met het weekendje weg! Waar gaan jullie heen? @Jill85: balen dat er geen eigroei was, hopelijk de volgende keer wel! Je bms is wel mooi dik al! Hier vanmorgen een temperatuurdaling van 0,08 graden, de temp wil dus maar niet echt hoog worden... Heb toch weer een ovutestje gedaan, maar deze was nu wel lichter dan eerder. Nog wel een duidelijk streepje, maar dat zal dan wel komen door alle kleine eitjes die er nog zitten zeker? Hoop dat mn temp nou toch snel richting de 36.90 gaat, 36.70/36.80 vind ik nog niet echt heel erg overtuigend met rond de 36.50 voor de eisprong... Blijf maar gewoon tempen en maar afwachten wat mn temp de komende dagen gaat doen, kon ik de tijd maar een week vooruit zetten... Iedereen die vrij is een fijne dag vandaag en iedereen die moet werken werkse! Ik ga straks even boodschappen doen en dan een wasje draaien en de keuken schoonmaken. Maar eerst GTST afkijken .
@Peony: lijkt me inderdaad even knopje omzetten! Mijn vriend komt altijd makkelijk klaar maar vertel hem toch niet als ik positieve ovulatietest heb of denk vruchtbaar te zijn, dalijk wordt hij dan ineens zenuwachtig. Mocht ik follikelmetingen krijgen, dan gaat hij ook niet mee. Ben een beetje down.. Ovulatietest nog steeds negatief, dus op zn vroegst morgen positief en dan donderdag een eisprong, dat is in het beste geval. Heb zelf het idee dat er niks groeit. De gyn. gaat uit van eisprong op dag 14 (anders laat hij me geen bloedprikken op dag 21) en hij is er nog niet. Ook geen vruchtbaar slijm, slijm is juist weer meer creamy en wit geworden Ik haat het wachten zonder iets te weten. Probeer mn tentamen voor morgen voor te bereiden maar lukt van geen kanten zo. Ben blij dat ik de afspraak voor t tentamen heb en niet erna dan kan ik het gewoon opzij zetten.
Daarom denk ik ook dat het vocht is. Tijdens mij ei houdt ik vaak ook wel wat vast, dus gooi het daar maar op. Ik heb alelen gezondigd zaterdagavond. Toen heb ik denk ik 8 schijfjes wit stokbrood met paturain op. Zou dat zo'n ramp geweest zijn? Wat denk jij?
Liefde Ik zou zeggen dat je 'n antibiotica hebt. Waarbij je niet mag drinken. Weegbree Dat is wel vreemd zeg. Nou hopen op 'n beetje goed nieuws donderdag! Jill dan is meteen mijn vraag ook beantwoord. Ik had ook dik baarmoederslijmvlies maar geen ei. Wist niet of dat kon, ja dus. Peony Je kunt ook niet alles onthouden LW balen zeg..
@lotte Ooh dan heb ik je vraag gemist. Maarre ja dat kan inderdaad, die follikels die er dan zitten geven allemaal wat hormoon af en samen zorgt dat voor de groei van bmslijmvlies zei mijn gyn. Als je wel een eitje krijgt, dan groeit het ook. Maar dan is die ook te meten.
@Susanne, ja k heb genoeg ideetjes opgedaan om een goed smoesje te verzinnen. ben al enorm verkouden, dus een antibiotica ligt wel voor de handliggend We gaan naar bad bentheim in duitsland, met zn 12e.. wordt vast en zeker super leuk
@LW85: snap dat je je down voelt, wou dat ik iets voor je kon doen... Heb je wel een duidelijk streepje op de ovulatietest? Kan je anders een fototje sturen van alle testen? Logisch dat je je nu niet kan richten op je tentamen, gelukkig maar dat je de afspraak voor je tentamen hebt. Krijg je morgen ook een echo? Dan kan de gyn dan in ieder geval kijken of er wel iets groeit. Heel veel succes en sterkte, zal voor je duimen!
@Liefde1987: ja en tijdens een antibioticakuur mag je natuurlijk geen alcohol . Klinkt inderdaad heel gezellig, ben altijd best jaloers op meiden die zoveel vriendinnen hebben ... Heel veel plezier alvast en balen dat je dan geen alcohol mag zeg .
Ahh niemand kan wat doen, behalve dan mijn stomme lijf Ik heb wel duidelijke streepjes, hoef er niet voor te turen ofzo. maar ze worden gewoon niet donker genoeg. (zie foto, onderste van vandaag, dag 15) Ik heb in principe geen afspraak voor een echo staan. Had telefonische afspraak voor wat vragen gemist, en toen ik met de assistente een nieuwe belafspraak maakte en uitlegde dat ik ook wou overleggen voor controle/echo's zei ze dat ik beter een gewone afspraak kon maken omdat dat dan evt. gelijk kon. Let's hope so! Bekijk bijlage 284883
Ohja, ze drogen wel lichter op de teststreepjes, maar ook nat waren ze niet donker genoeg om als positief beschouwd te worden.
@LW: dit lijken mijn testen wel, die waren ook best donker, maar ze werden maar niet donkerder... Kan komen door allemaal kleine eitjes die een beetje hormoon afgeven, maar eigenlijk gebeurt er niks ... Dit wil trouwens niet zeggen dat dit bij jou ook zo is hoor, weet ook niet of het bij mij wel zo was, maar hoort wel bij PCO helaas... Fijn dat je toch gewoon langs mag komen en hopelijk kan je dan inderdaad een echo krijgen! Hoe laat moet je? Hoop dat er bij jou toch 1 of 2 mooie eitjes te zien zijn, zal voor je duimen!
Dat weet ik, dan worden ze inderdaad lichter dan dat ze waren. Ik heb al mn testen de prullenbak ingeflikkerd, was het helemaal zat, heb er zo toch niks aan! Ik mag maandag bellen voor een afspraak voor een echo en als ik over 9 dagen nog niet ongesteld ben dan ga ik gewoon toch maar een testje doen. Vervelend he die onzekerheid?!
Ja daar komt het denk ik ook door. Baal gewoon dat de 100mg dan waarschijnlijk ook niet werkt... Heb je geen symptomen, leef je gezond, krijg je medicijnen en dan nog doet je lijf niks. Zit me echt niet lekker als de 100mg ook echt niks zou doen.. Dan komt de maximale dosering (150mg) toch ineens wel heel dichtbij en ook het idee dat als die niet aanslaat je moet gaan spuiten en alles veel intensiever wordt dan met " alleen wat pilletjes ".
@LW85: bij mij sloegen ook de 100 en 150mg niet aan, moest toen inderdaad spuiten. Maar dat spuiten is me erg meegevallen!
@lw is die van dag 13 lijkt vrij positief! @babke het is dat ik totaaaaaal niet van lezen houd en daar ook geen tijd voor heb, anders was dat het eerste boek wat ik ging lezen... is het niet iets voor mijn man om te lezen hahaha @ peony fijn dat hij ook kan presteren onder druk! heb je inmiddels al je ei gehad denk je? of moet die nog komen? ben beniwud vrijdag of dat er uberhaupt nog wat groeit deze keer... heb er een beetje een hard hoof in eerlijk gezegd...
@lw, ik hd niet het idee dat hij daar moeite mee had, het was vooral de opstart denk ik. Ik denk dat hij er in z'n hoofd teveel mee bezig was... Normaal vertel ik hem ook wel waar ik in mn cyclus zit en dat wil hij ook altijd weten maar dat die gyn het zo duidelijk zei was denk ik de druppel. Tja, presteren onder druk! Gelukkig ging het hem goed af hoor! (Maar normaal issi meteen ready-to-go en dat duurde gisteren ietsjes langer). Haha, leuke info! Balen dat je ovutest nog negatief is! Hoop dati nog wel gaat springen! Hoop dat ze in het zh meer duidelijkheid kunnen geven. Hoop dat je nog wel de rust kan opbrengen om te leren en tijdens de toets!! @babke, 8 stukjes met stokbrood lijkt mij geen ramp!! Ff gekeken... 58 gram per 100 gram stokbrood. Da's wel best veel! Maar als je verder geen kh hebt gehad die dag mag het nog wel!! Al zijn het natuurlijk wel slechte kh... Maar als je rond je ei ook al vocht vasthoud is het misschien dubbelop. Vandaag gewoon weer streng en goed en genoeg eten en veel drinken! @liefde, klinkt goed, weekendje weg!! Wij gaan vrijdagochtend, heb er echt super zin in!! @bbibi, ik heb echt een zere onderbuik. Steken en krampen en dat weeïge gevoel! Had ik de vorige keer ook van dag 13 t/m 15 dus dat is positief. Ovutesten zijn tot nu toe nog negatief maar hoop dati donderdag positief is! Waarom heb je er een hard hoofd in? En we waren samen zo positief!!!!! Is het puur je gevoel of baseer je het ergens op? Hopen dat het snel vrijdag is en dat je meer weet!
Gelukkig! Wordt je dan meer gevolgd enz. of is het dan ook zelf aan de hand van ovutesten uitzoeken wanneer je eitje springt? Heb daar nog helemaal niks over uitgelegd gekregen.. T is natuurlijk zonde dat je dan gewoon maanden " weggooit " met clomid die niet werkt. @Bbibi: ik was ook heel blij met de test van dag 13 (was nog donkerder toen ik m net had gedaan) maar vond m nog niet positief. Over het temperaturen, voor de eisprong daalt je temp. meestal toch? Met hoeveel ongeveer? En het stijgen na een evt. eisprong, is dat in 1x een paar tiende graad hoger of elke dag 1 of 2 tiende?