Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Pearl, doen!!!! Ik heb ook te lang dingen uitgesteld. En dna ben je straks zwanger? Nou dat is toch een heeeeele mooie reden voor een pauze. Misschien duurt het nog 2 jaar, dan heb je het maar mooi achter de rug.

2. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pearl,

Lekker doen joh!! Niets moet je uitstellen of niet doen omdat je nog heel veel ALSjes in je hoofd hebt..gewoon doen en als je zwanger wordt dan is dat alleen maar mooi.

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Straks als ik terug kom van de avond dienst ga ik even solliciteren, kan tot 10 mrt, maar wil hem vandaag weg hebben ;) Gister een fijne avond gehad en ik hoop dat ik door de selectie ronde kom, waren 75 gegadigde en maar 8 a 10 plaatsen :$ Maar we zullen zien, heb nog een baan (waar ik mij niet prettig voel, maar het is toch een baan), dus komt helemaal goed!!

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Meiden wat is het hier rustig, iedereen lekker weekend aan het vieren?
    Ik heb morgen weer fm onderhand alweer dag 30...mn ei was donderdag 10mm(8mm bij 12mm) en hoop dus dat hij morgen 14 tot 18 mm is...:)

5. Pearl Amor

Ik heb morgen ook FM, dag 32 alweer, nog altijg geen "echte" respons gehad, dus daar baal ik giga van...

Heb heel het weekend moeten werken :$ En morgen weer!!

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ben benieuwd naar het resultaat van jouw fm morgen Pearl!
    Er zou toch wat moeten zitten aangezien er al eerder een eitje is gaan groeien...!
    Hoop dat er bij mij ook wat zit, hoop op een eisprong volgende week!;) Ik moet ook vaak weekenden werken maar ben toevalling dit weekend vrij..volgend weekend wel weer werken:p
    Laat je het morgen weten..?

7. Pearl Amor

Ik laat het zeker weten, jij ook he?!
    Ben heel bang dat ik wee rop moet hogen of weer moet beginnen met primolut of zo...

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ja doe ik hoor! Jij was nu toch al aan de 150?
    En las ook ergens dat ze max 4 weken doorgaan met spuiten met geen resultaat...dus hoop voor je dat ze nog eens ophogen dan!

9. Pearl Amor

Ja klopt, officieel max 4weken, zit op 28 dagen spuiten morgen met echo en morgen avond zou ik spuit 29 zetten... Dus ben erg benieuwd... Ik zit al op 150 inderdaad... Begin hem nu wel te knijpen, want wij willen geen IUI en IVF...

10. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Moet er ook niet aan denken..IUI of IVF...hoop dat we beide toch een mooie cyclus krijgen met menopur!

11. Pearl Amor

Ik hoop het zo... Nou ja hier is gewoon de afspraak dat we geen IUI en IVF doen... Hebben hiermee te veel mee gemaakt... Is bijna het einde geworden van het huwelijk van onze beste vrienden en zij heeft erg veel problemen gehad tijdens de zwangerschap, heb ze regelmatig bij een moeten vegen... Dus voor ons staat al vast dat IVF geen optie is voor ons en IUI ook niet...

12. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Oh heftig Pearl om het zo van dichtbij mee te maken...
    Mijn vriend en ik zijn nog zo jong en hebben weinig vrienden van onze leeftijd die ook met een kinderwens bezig zijn..
    Ook bij in de familie of directe omgeving komen geen problemen voor...mn moeder was zelf na 3 maanden alweer zwanger van de 2e en ga zo maar door! Misschien heb ik het geluk dat ik niemand ken die het heeft meegemaakt het zou voor ons helemaal nieuw zijn.
    Toch blijf ik geloven in Menopur, maar het is helaas nog te vroeg op dit moment om dit zeker te weten...

13. Pearl Amor

Ik blijf ook geloven in de menopur, maar mijn lijf ben ik niet zeker van ;)... De menopur doet sowieso iets... Ik denk dat het zijn voor en nadelen heeft iemand te kennen uit de MMM...

Mijn eigen moeder is snel zwanger geraakt en daarna 2 miskramen gehad en 4 jaar na mij mijn zusje...
    Schoonmoeder heeft een eierstok moeten laten verwijderen, 3 jaar over de eerste gedaan en daarna gewoon binnen 3 jaar 3 kinderen, waarvan mijn man de jongste (word volgende maand 28 ;) ) en de oudste word volgende maand 31 jaar...
    Mijn schoonzus, hun middelste kind heeft alle banden gebroken omdat de oudste eerder zwanger was... Binnen 3 maanden en die jongere heeft een te kleine baarmoeder en problemen met de eierstokken... Maar die heeft wel echt belachelijk gereageerd op de zwangerschap van haar oudere zus...
    Mijn moeder en schoonmoeder kunnen mij door hun eigen ervaringen toch wel heel goed steunen ;)

Hoe oud ben je als ik vragen mag?! Zelf ben ik 25 dus heb nog wel even, maar zou liefste rond mijn 26ste (dat word ik in september) een kindje krijgen en de volgende voor mijn 30ste ;)

14. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Wat een complexe situatie Pearl!
    Dat soort problemen komen bij mij in de familie echt niet voor!
    Ik zelf ben 22..in juni 23 en mijn vriend is 23 , in aug 24.
    We schelen 9 maanden..symbolisch he?:p
    Ik ben blij dat ik vroeg begonnen ben, puur omdat ik PCO heb en we al lang bij elkaar zijn...volgend jaar gaan we trouwen..
    Als dat allemaal niet zo was zou ik misschien nog veel langer in onzekerheid moeten zitten of mijn kinderwens ooit wel in vervulling zou gaan..

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Maar pearl amor stel dat dit niet zou lukken(wat ik niet hoop)
    Dan zou jij het dus opgeven,zou dat ook niet tussen jullie in te komen staan?
    Ik hoop echt dat jij en merel deze week goed nieuws krijgen,dat er in iedergeval groei is.

Hier weer op dag 3 van de 150 mg clomid en vrijdag voor een meting.

16. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Duimen Elvira dat voor jou clomid toch mag werken! Spannend hoor!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meiden, bij ons krijgen we primolut als er op dag 20 nog geen eitje in aantocht is. Gaan ze bij jullie maar door?

Ik heb dit weekend lekker mijn website en facebook bijgewerkt. Ik doe fotografie voor de hobby en heb een studio aangeschaft vrijdag. Helemaal leuk! Mocht je benieuwd zijn. Het heet flitzend fotodesign.

Ik ben trouwens 29. Het is er nog niet eerder van gekomen. Ik was op mijn 28e gestopt met de pil.

18. Pearl Amor

Nee wij zijn daar beide erg duidelijk in en is dat zo dan is het zo ;)
    Klinkt nu heel lomp, maar wij hebben hier uitgebreid over gesproken... Hebben zoveel mee gemaakt in de 3,5 jaar dat onze vrienden probeerde zwanger te raken en heel het IVF traject heb ik van heel dichtbij mee gemaakt en wij hebben heel duidelijk de keuze gemaakt dan niet verder te willen. Enige is dat ik NIET meer terug ga aan de pil en dan wel zien, als ik dan toch zwanger raak onverwachts is dit niet erg ;)

19. Pearl Amor

Je maakt mooie foto's!!

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dankjewel :D
    Hier flinke eipijn. Ik dacht aan d elate kant, maar had me 2 dagen vergist. Ik ben pas dag 13 en dacht dag 15. IK heb meestal wel een week slijm enzo, dus ik dacht, het eitje komt te laat deze keer, maar ik denk dat het wel goed gaat komen.

Tot wanneer gaan jullie nu door met fm, voor ze de cyclus afbreken?

Deel Deze Pagina