Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Oke apart, ik moest meteen 150 spuiten... vanuit de 112,5 meteen door... Vind het best bizar dat ze je zo lang door laten spuiten... 60 + dagen :$ Je zou bijna geneigd zijn gewoon 150 te spuiten :)

2. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik zit op 150 mg.
    Maar had met 50 net zo'n lange cyclus,en ze willen onder de 35 blijven.dus moch er een ei komen zal dat zoiezo de laatste ronde clomid zijn denk ik.

Jeetje pearl,om moedeloos van te woorden,ik zou denken breek maar af en dan nieuwe cyclus.

3. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Goh Pearl..;)! Sinds we 135 moeten spuiten waren we zo geirriteerd dat we zelf ook zeiden we spuiten die 0,1 er ook maar bij maar durf het toch niet aan..ik controleer vriendlief wel elke keer als hij de 0,1 wegspuit..want hij heeft echt moeite die 0,1 weg te spuiten alleen al omdat het duur spul is maar ook omdat we beiden het gevoel hebben er nog niet te zijn met die 135 IE...maarja we luisteren maar gewoon naar onze Gyn he:$
    Ze zeggen wel we zijn bang dat er teveel eitjes gaan groeien maar er groeit niets en voor mijn gevoel kan het niet ineens hoppa 5 eitjes groot worden;)Mja zij hebben de ervaring van wel dus zal ik daar ook wel bij horen:cool:

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    En ik zit nu op cd 34..cd 37 kijken ze weer..dan nog maximaal 2 a 3 weken doorspuiten..laten we uitgaan van het ergste geval dus cd 58..eigroei..cd 62 eisprong en dan nog 14 dagen is cd 76 weer ongestel...ag dat is een cyclus van 2,5 maand:)haha
    Maar goed stel maandag groeit er wat dan zit ik nog op een cyclus van 60 dagen..das ook veel te lang:)
    Maar 1 geluk..de volgende ronde beginnen met 112,5..

5. Pearl Amor

Ja blijf het bizar vinden... En hoe komt het dat hij hem weg spuit? Mijn man trekt de vloeistof op, want dat lukt me telkens niet :)

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Onee mijn vriend maakt het klaar en spuit t ook..maar we moeten 0,1 wegspuiten nadat we 1ml opgezogen hebben uit het ampulletjes..Het gaat steeds beter en sneller met opzuigen.:)
    Jullie zuigen als het goed is na het mengen weer 1ml op en spuiten dit dan toch?;)

7. Pearl Amor

Uhm wat zit er in een vloeistof Ampul :p Ik spuit een volle spuit nu...
    Hihi lief dat hij je spuit... Mijn wil dat ook doen als het mij niet lukt, maar tot nu toe ging het goed...

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Dat is meer mijn term voor de nacl wat in het fsh en lh "potje" gaat en dan zuig je de vloeistof op en heb jij een volle spuit dat is 1ml, wij doen hetzelfde alleen wij spuiten er no 0,1 uit en dan heb je 135 IE snappie?:p Vriendlief vindt het trouwen heerlijk om mij pijn te doen is echt zijn "momentje";)

9. Pearl Amor

Ben ik blij dat ik dat niet hoef en gewoon 2 ampullen poeder met 1 ampul vloeistof kan spuiten...

10. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff als ik jullie verhalen lees zie ik er wel als een berg tegenop om de mmm in te gaan :( echt een hele dikke knuffel voor jullie, want ik vind het echt knap dat jullie dit volhouden.. wat ik mij nog afvroeg.. aan wie (familie, vrienden, werk) hebben jullie verteld dat jullie de mmm in gingen en wanneer, gelijk of in een wat verder gevorderd stadium?

Heb vanochtend toch maar even een testje gedaan... negatief... ik wil nu niet meer testen voor mijn afspraak van a.s. vrijdag.. heeft toch geen nut vrees ik.. nu maar hopen op een "i didn't know i was pregnant-wonder"; dat we daar zijn en blijk ik toch zwanger hahaha, natuurlijk..!

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Zahra2..Tja bij het invullen van de vragenlijst vorig jaar augustus had ik nou eenmaal informatie nodig van mn (schoon)ouders en oma..dus die wisten het vanaf het begin. In het kort zegt mn oma: Ach je bent nog jong, en aan ivf moet je niet beginnen. Mn vader: kan niet wachten tot hij opa mag worden en steunt me 100%..na elke fm hoort hij hoe gaat. Hij is erg betrokken. Mn schoonouders vragen er wel eens naar maar die hebben niet eens de kennis hoe een lichaam werkt en wat er in je lichaam moet gbeuren voor een kindje. Ze staan er verder wel achter. Mn eigen moeder vind het niet verstandig dat we aan kinderen beginnen, die steunt me dus niet. Hou haar wel op de hoogte maar ze steunt me totaal niet en zegt doodleuk dat je het ook geen geld kost als je ze niet krijgen kan!
    2 vriendinnen van mij weten het..wel bgrip en steun, en van vriendlief weten een aantal vrienden het ook.
    De rest van de familie weten niet dat wij "problemen" hebben..;)

12. Pearl Amor

@ Zahra, wij hebben de lijst niet in hoeven vullen. Maar hier weten mijn ouders, mijn schoonouders en mijn zusje het, mijn schoonzus en partner weten niet alles omdat mijn zwager wel eens zijn mondje voorbij praat en niet heel mijn man zijn dorp (wij wonen nu in ons geboorte dorp, dorpje er naast ;)) hoeft het te weten... Er zijn ook vriendinnen die wat weten, bijvoorbeeld dat ik geen mooie cyclus heb en daarom moet spuiten om mijn cyclus opgang te krijgen. Maar niet dat ik bijna 3x per week in het ziekenhuis vertoef...

13. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Merel, wat jammer dat je moeder zo reageert zeg, als jullie jullie wondertje in handen hebben trekt ze vast helemaal bij ;) ! Pearl kan me voorstellen dat jullie het dan niet een jouw schoonzus en partner hebben verteld ;) ! En op het werk? Of hebben jullie geen baan?

14. Pearl Amor

Ik heb het op mijn werk doorgegeven, omdat ik heel ziek werd van de clomid, maar achteraf heel veel spijt van. Heb een manager die mij zei dat ik best wel naar het ziekenhuis mocht en verlof op mocht nemen. Dit doe ik eigenlijk nooit!! Ben 2 keer 15 min eerder gegaan.. En nu zeurt hij dat ik 40 uur voor hem paraat moet staan (ik werk op een contract basis voor 24 uur) en dat ik mijn afspraken af moet zeggen voor zijn onzinnige spoed overleggen. Mijn advies volg je hart... Ik zou eerst kijken hoe je op de medicatie reageert (als je die krijgt) voor je iets verteld, als je er goed op reageert en je kunt de afspraken zo plannen dat het buiten je werk vallen ben je niet verplicht het hen te vertellen!!

15. ahanna

ahanna Lid

1 jul 2007
    41
    0
    0
    Ik zou graag mee willen schrijven. Ik heb ook PCO en ga ook voor een wonder.

16. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Op mijn werk weten mn leidinggevende, planner en een aantal collega's het wel. Ze komen ook regelmatig naar me toe om te vragen hoe het gaat. Ik heb momenteel alleen avonddiensten zodat ik elke ochtend vrij ben en dus geen stress heb wat dat betreft. Mijn vriend gaat altijd mee die is ook elke ochtend vrij;)

@Ahanna welkom, waar ben je nu in het mmm traject of be je nog niet naar de gyn geweeest?

17. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hallo! Nemen jullie nog nieuwe forumsters aan? ;)
    Vrijdag is pcos bevestigd. Gister begonnen met provera, daarna aan de clomid 50..

Spannende tijd dus! Ohja vl mag zijn spul ook nog wegbrengen voor onderzoek.

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Welkom Zsa..tuurlijk mag je meekletsen...er zijn zoveel zwanger geworden in dit topic dat het enorm rustig geworden is hier, jammer he. Daarom vind ik het super dat er meiden bij komen dat blijf ik niet weer alleen over:D! Succes met de clomid en hopelijk werkt het voor je!

19. ahanna

ahanna Lid

1 jul 2007
    41
    0
    0
    Ik ben gisteren weer naar de gyn geweest. Toen heb ik ook clomid meegekregen om te starten in mijn volgende cyclus. dag 3 t/m 7 150 mgr. Ben blij om nu eindelijk verder te kunnen.

Wie schrijven er hier eigenlijk allemaal mee?
    Het is zoveel om al die 390 pagina's door te nemen.
    Ik begreep dat er al veel mensen zwanger waren hier. Ik ben zo benieuwd hoe lang het bij jullie geduurt heeft en wat voor medicatie er eventueel bij gebruikt is.

20. Pearl Amor

Ahanna en Zsa, welkom!!

Deel Deze Pagina