Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

#3901 Pearl Amor, 10 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2013
  2. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Welkom meiden!

Hier morgen na het zikenhuis,hoop stiekem toch op een mooi ei.....

3. ahanna

ahanna Lid

1 jul 2007
    41
    0
    0
    Veel succes morgen elvira!

Voor mij is het niet de eerste ronde clomid.
    Een jaar of 5 geleden heb ik het ook gekregen. Toen was ik nog bezig om alleenstaande moeder te worden met behulp van KID. Eerst kreeg ik 50 mg, daarna 100 en daarna 150. Op de 50 mg en de 100 mg reageerde mijn lijf helemaal niet. Op de 150 wisselend. De ene keer gebeurde er wel wat maar duurde het alsnog vreselijk lang voor er een follikel voldoende doorgegroeit was. De keer daarna reageerde ik weer te heftig. Met als gevolg overstimulatie en een sexverbod omdat het anders wel eens een zesling kon worden. :p Ik moest erg vaak heen voor controles.
    Omdat het zo onbetrouwbaar was wilden ze dat ik over ging op het spuiten van puregon. En dat heb ik ook een aantal cyclussen gedaan. De puregon moest net als de clomid steeds verhoogd worden en gaf ook wisselende resultaten, maar leidde niet tot een zwangerschap.
    Toen ben ik een tijd gestopt met de behandeling bij het ziekenhuis. Ik had inmiddels mijn huidige partner leren kennen, en ik wilde eerst mijn relatie uitzoeken. Dat bleek wel goed te zitten. Ik had nog een klein restje clomid in huis. Dat was bijna over de datum en ik kon het niet over mijn hart krijgen om het weg te gooien. Op hoop van zege heb ik het toen op eigen houtje gebruikt. Daarna bleek ik zwanger te zijn.
    Helaas werd dat een miskraam.
    Nu zijn we weer een jaar verder en nu gaan we samen opnieuw het traject in. We starten nu in een ander ziekenhuis, dus voor het ziekenhuis is dat gewoon weer poging 0. Ik heb veel meer hoop als alle andere keren hiervoor omdat het de laatste keer met clomid aangeslagen was. Dat is ook de reden dat ik nu weer opnieuw clomid krijg en geen puregon meer. Ik hoop het zo.....

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Ahanna,,dus je hebt al veel ervaring! Hopen dat je snel zwanger mag worden mbv Clomid!

@Elvira, morgen fm? Je gebruikte toch nog Clomid, hoeveelste cd is het?

5. Pearl Amor

@ ahanna, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en blijven!!

6. ahanna

ahanna Lid

1 jul 2007
    41
    0
    0
  7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meiden, hoe is het hier? Ik zit weer op de wachtbank. Donderdag of vrijdag ei gehad. FF heeft mijn ei verplaatst namelijk. Ik had hem pas zondag verwacht, omdat ik altijd een piek voor mijn dal heb, maar ineens bleef het hoog. Dus eitje was al geweest. Woensdagavond en vrijdagmiddag geklust, dus voor beide dagen een prima timing.

8. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hey Babke! Kom ik jou hier nu weer tegen.. tijdje terug in temp-topic van mij :)

Hier vandaag 3e dag Provera, nog 2 dagen te gaan...
    Zou het liefst direct Clomid in m'n mik gooien :D Ik wil van start!

Heb wel 's nachts enorme maagpijn van de provera en hoofdpijn. Gelukkig voor gekozen om ze 's avonds in te nemen bij maaltijd, anders had ik het misschien wel overdag gehad.

@ahanna: Succes ook!

@Merel: Op zich goed teken dat het hier rustig wordt door veel zwangerschappen! Hopelijk is het topic binnenkort uitgestorven dan :D;)

@Elvira: hoe was de fm?

9. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Hier ook op het wachtbankje. Zaterdag mn ei gehad.

10. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Alle meiden gefeliciteerd met jullie ei en dat het maar gezellig mag zijn op het wachtbankje.

Ik zit op cd 37 en mn bms is weer gekrompen en geen ei:(

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    nu dus mn 6e week spuiten, 150IE:x

12. Lies33

Lies33 Niet meer actief

@merel, vind het echt rot voor je dat het allemaal zo lang duurt!
    Hopelijk heb je binnenkort toch nog een mooi ei.
    Een virtuele knuffel van mij!

13. Pearl Amor

@ Merel balen meid. Ik snap ook niet dat ze je niet meteen 150 hebben laten spuiten...

@ Babke en Lies, wat goed dat jullie je ei hebben gehad...

@ Zsa, grr lastig die provera, word altijd zo beroerd er van...

Oh meiden ik ben zo blij... Rechts is mijn follikel uitgegroeid tot een grote van 15mm, maar links is hij uitgegroeid tot een grote van 19mm... Vanavond ipv de menopur spuiten, de pregnyl zetten en dan morgen en overmorgen voor duracell konijntje spelen... ;)
    Ik vind het zo spannend ben echt zwaar hyper!!

14. Pearl Amor

@ Merel welke cyclus dag zit je nu? Als ik namelijk je dagen bereken die in jou handtekening staan dan ben je iets na mijn gaan spuiten...

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Pearl..geloof dat je 2 dagen voor loopt op mijn cyclus ik zit op cd 37...
    Gefeliciteerd met je eitjes meid!

16. Pearl Amor

He balen dan hebben ze je echt lang door laten spuiten telkens.. Ja inderdaad ik zit op CD 39 vandaag...

Thanks ik hoop voor jou ook snel een eitje, zou je een paaseitje krijgen?!

17. ahanna

ahanna Lid

1 jul 2007
    41
    0
    0
    <P>Dat is lang, Merel. Ik moest altijd stoppen als het te lang duurde voor er iets gebeurde. Dat jij nog steeds moet spuiten betekent hopelijk dat er wel degelijk iets nog te verwachten is.</P>
    <P>&nbsp;</P>
    <P>Succes, Pearl Amor. Spannend weer dan. Het klinkt in ieder geval als een mooie kans.</P>
    <P>&nbsp;</P>
    <P>Sterkte met de maagpijn Zsa. Moeilijk he, dat wachten als je wil starten.</P>
    <P>&nbsp;</P>
    <P>Lies en Babke, succes op de wachtbank. Ik hoop dat jullie een wachtbankje op mogen schuiven.</P>
    <P>&nbsp;</P>
    <P>Ik heb al jaren geen goede cyclus. Nooit gehad ook. Mijn ovulatie was nooit goed te vinden. Niet met tempen in ieder geval. Met ovulatietesten heel soms. Na weken in een potje plassen. (Lange cyclus) En vaak had ik gewoon geen ovulatie. Erg frustrerend.</P>
    <P>Nu heb ik dus de clomid thuis liggen. Ook had ik nog wat testen thuis liggen. En nu heb ik al 3 dagen een 2e donkere streepje op de test staan. 3 Dagen? Dat is toch veel te lang? Of kan dat wel kloppen?</P>
    <P>Als het wel klopt, dan betekent dat dat ik alsnog misschien nu een ovulatie heb. Is dit dan nog een kans voor de clomid?</P>
    <P>Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar een potje liefdesspel kan natuurlijk nooit kwaad.</P>
    <P>Ik ben vorig jaar wel wat afgevallen. Ook ben ik aan de DCI tabletten begonnen (mega duur, maar ik heb wel 2 keer een cyclus gehad van 28 dagen terwijl ik normaal boven de 40 zit.&nbsp;Maar goed de laatste&nbsp;maand was al weer 36 dagen en nu zit ik ook al weer op dag 25)&nbsp;Zou ik daarom nu misschien een ovulatie hebben?</P>
    <P>Ik heb geen idee. Ik kon niet wachten om de clomidd in huis te hebben. Nu heb ik toch de hoop dat ik die niet nodig ga hebben.</P>
    <P>Duim, duim, duim.</P>

18. ahanna

ahanna Lid

1 jul 2007
    41
    0
    0
    Huh? Waarom al die tekentjes?

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    @ahanna: Geen idee, zijn de streepjes net zo donker of donkerder dan de teststreep?

Ik zou zeggen, let's give it a try! :D

@merel: Wat gebruik jij dan voor iets? Spuiten om?

@Pearl: Fijne dag vandaag :D

20. Pearl Amor

Dank je wel...

Merel gebruikt menopur spuiten net als die ik heb gehad...

Deel Deze Pagina