Dat is echt balen paniekertje. Bedankt voor de felicitatie. Jij ook weegbree. Pfff ik had dit totaal niet verwacht.
@channan suuuuuuuper ik had het al wel verwacht bij jouw !!! (Ask weegbree en liefsd) had zon gevoel yessss die is zwanger!!! super meid!!! Lekker van genieten!!!! Het gaat de goede kant oo met ons topic!!! Jeeej !!! @all goedemorgen
He Chanan, hier hetzelfde al Bbibi. Ging er alvanuit. Van harte meis. Yes!!! De bAbyboom is begonnen! Het kan! Ook met pcos! @hier: ik ben heeeeeeeeel stijf haha
Bedankt... ik kan het zelf amper geloven. En nu hopen dat het goed gaat. Vind dat ergens wel een beetje eng. En nou heel gauw meer!!! Lijstje van zwangeren moet vol. Volgens Ff is de due date 15 juli 2013.
Juli is een hele leuke maand! mijn geboortenaand, maar wat het extra leuk maakt. Je hebt gewoon dan vier! maanden zomervakantie. Je kunt met je kleintje naar buiten, want het is niet te koud.
Goedemorgen! @chanan, woooooow van harte meis!!!!!! Jee, wat suuuuper fijn!! Van harte gefeliciteerd! @paniekertje, oh balen meis! @charise, balen dat je last van je heup/lies hebt. Zijn het echt spieren of heb je het idee dat het misschien doorstraalt vanuit je buik/baarmoeder? @babke, fijn dat jij ook baat lijkt te hebben bij dci! EN grappig dat je echt verschil merkt met 1 of 2 eitjes, ook wel logisch eigenlijk!! Groei, groei, groei, groei!!! Al een lekkere warme douche genomen voor je spiertjes? (Zal morgen nog wel erger worden....) @all, mijn temp is ietsies gezakt dus heb er toch weer moed in. Merk ook dat ik (net als de vorige ronde) af en toe steekjes en druk voel bij m'n eierstokken. Vorige keer vond ik het een beetje eng omdat ik dat nog nooit gevoeld had maar het stelt mij nu gerust! Vanmiddag ovutest doen!!
Hoi meiden, Ook ik heb jullie gevonden! Chanan gefeliiteeerrrrd! Wordt nog druk straks in juli met babyboom hiero Paniekertje: he shit.. Al echt ongesteld of niet? Weegbree: de dag is net begonnen, misschien komt t toch nog? Hier niks te melden. Temp was vanmorgen 0.2 lager dan de afgelopen dagen. Vanmiddag ook wee ovulatietest doen kan niet wachten tot ik woensdag wat meer weet (of ervoor al )
@lw, positief dati omlaag gaat! Spannend weer vanmiddag!! @lotte (moet nog steeds ff omschakelen), ben benieuwd naar jouw temp. Hoop dati lekker omlaag gaat!!
Goeiemorgen! Weer 'n nieuw topic Paniekertje balen zeg SusanneL ik heb al een zoontje en dat blijkt achteraf volgens de gyn echt 'n wonder te zijn. Wist toen nog niet dat ik pcos had. Toen we nu voor de 2e wilde gaan, werd ik maar niet ongesteld. De huisarts zei dat ik aan het ontpillen was. dus ik moest maar 'n half jaar later terug komen. Ik was ook 53 kilo afgevallen in 7 maanden ( door een maagverkleining) en de dokter vondt dat zelfs geen rede me door te sturen. Na 'n paar maanden toch door gestuurd en toen bleek ik dus pcos te hebben. En nu zit ik aan mijn eerste ronde clomid. Ik ben dus nog niet zo lang bezig als vele andere hier. Peony mijn temp was vanmorgen 36.8 dus al gezakt nu hopen dat hij zo blijft of dat er een lekkere dip aan gaat komen Bij jou ook gezakt lees ik Chanan Wauw super gefeliciteerd!! all begong gisteren zeurende pijn in mijn onderbuik te voelen, dus ben ook maar begonnen met ovu testen weet wel dat ik kan afwachten tot de fm maar wil het gewoon uitesten of het nu met de clomid miss wel werkt. Gisteren 'n verjaardag gehad, er was een klein schattig babytje. En had het voor het eerst best wel moeilijk. Nooit verwacht dat dit bij mij ook nog zou gaan komen. ( dit kindje was trouwens een "foutje" en de moeder is alleen staand). Er werd binnen volop gerookt en dat babytje zat daar maar,vond het niet echt normaal. Wij hebben er om die reden voor gekozen om zoonlief niet mee te nemen. Nu hoeven we maar de straat over te steken dus babyfoon aan en je. Maar toch.
@lotte, jeeee jij daalt ook!! Hihi en jij dus ook last van je buik! Gezellig!! Vervelend dat je het ff moeilijk had gisteren. En dan zeker omdat die hele kamer blauw stond van het rook!! Dat snap ik niet, dan neem je je kind toch idd niet mee?? Nou ja, ieder doet het op z'n eigen manier denk ik dan maar, maar wij zouden dat echt noooit doen!!
All, ik kan niet zo heel uitgebreid reageren, want zit op mn iphone! Leuk dat we een nieuw topic hebben! Leuke naam ook Bbibi! Chanan, meis supperrrrrrrrrr gefeliciteerd! Wat onwijs gaaf dat je zwanger bent! Ik dacht het gister al! Hoe reageerde je mannetje? Geniet er lekker van! Paniekertje, hoe voel je je meis? Klote denk? Dikke knuffel Lotte, ik begrijp dat je het even moeilijk had! En al helemaal als het huis blauw staat terwijl er een baby aanwezig is, belachelijk! Fijn weekend ladies! X
@lotte echt belachelijk idd dat ze zitten te stomen waar die baby bij is! Echt belachelijk!!!! En vervelend dat je het er toch zo moeilijk mee had *knuf* en ik dacht al te zien op je FB !!! Ene foto leek je een grote volle vrouw en dan dacht ik weer op de andere foto ohnee suuuuper slanke griet...!! Maar dat is dus de reden wauwwww goed hoor! @peony bijna eisprong dan dus voor jouw? Spannend hoor hopelijk krijg je naandag een fm! @charise lekker weekend meid? Vervelend van je heup idd... Zou het komen van je eisprong nog ofzo? Hoeveel dpo ben je? @all ik ga zo met manlief ff naar stad! Nieuwe piercing halen! Mn bolletje is eraf gevallen ( maandelijkse elkende met een teagus piercing hihi) En zo kan manlief even surprise kadootjes inslaan! Ik heb het meeste al gister gehaald!! Fijne dag allemaal! X
Ps ja leuke naam he liefsd?? Ik dacht sommige al zwanger de rest hopelijk gauw dus hopelijk in 2013 allemaal pcos mamas hihi
Maar 1 terugplaatsing per keer? Bah, das echt balen, ik wil er gewoon steeds 2 (als dat kan uiteraard, maar heb nu nog 8 cryo's)! Dan maar zorgen dat ik voor die tijd zwanger ben . Ik zit nu in een rustronde en is erg onzeker allemaal omdat ik geen positieve ovulatietest heb gehad (hij is al wel een paar dagen even donker), maar sinds gister wel een verhoogde temperatuur, snap er echt helemaal niks van! Gelukkig mag ik maandag over een week bellen voor een echo om te kijken wat er aan de hand is en als er dan nog geen eisprong aan zit te komen dan krijg ik waarschijnlijk een kuurtje om deze op te wekken. Daarna gaan we beginnen aan de cryo's in m'n eigen cyclus, dus zonder hormonen. Moet dan bellen als ik een positieve ovulatietest heb en dan is de volgende dag de terugplaatsing van 2 cryo's. Dan moet ik daarna weer 1x per dag utrogestan gaan gebruiken. Deze ronde mag ik echt helemaal niks gebruiken, dus ook geen urtogestan, het is echt een ronde om m'n lichaam helemaal rust te geven. Wij zijn alweer ruim 3,5 jaar bezig, erg ellendig ja, zeker omdat ik ook een dieet moet volgen vanwege de insulineresistentie, ben dat echt zoooooooo zat! Dankje voor je knuffel en je lieve woorden, kan ik goed gebruiken! Ik begreep dat jij ook dci gebruikt? Wat zijn jouw ervaringen daarmee? Ik heb wel een cyclus, alleen zo'n 10 dagen langer dan gemiddeld en jij? Voor jou ook een dikke knuffel!!
Dankje voor het welkom! Ik hoop ook voor jou dat je geen IVF nodig gaat hebben, clomid werkt ook bij veel meiden! Het is jouw ook gegund hoor, maar vind dat ik nou wel es eerst aan de beurt ben . Die 3 IVF pogingen is in totaal, maar weet niet hoe dat gaat als die op zijn en je wilt nog meer kinderen... Balen dat je zo'n last hebt van je heup/lies, hoop dat het snel weer over is!
Ik vind het tot nu toe ook fijn, heel lief dat ik zo goed opgenomen word! Waar kan ik die agenda vinden en hoe kan ik er zelf iets aan toevoegen? Wel heel handig, is soms erg lastig om alles bij te houden, heb al moeite met alle reacties omdat het er zoveel zijn haha! Helpt dci ook tegen acne? Dan kan ik het ook wel gebruiken hihi. Fijn dat je 2 eitjes hebt, toch weer een kans extra, heel veel succes!
Hee meiden, Die pijn van gisteravond leek meer vanuit mijn buik/lies te komen... Dus..... ik denk een innestelling, want... check mijn MEGA tempdip!! Haha hij is zelfs onder de lijn. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Dus duimen maar dat alles goed gaat. Zou leuk zijn hihi.. Chanan, SUPER gefeliciteerd!! wauw. Heb je het je man al verteld?? En hoe heeft hij gereageerd? Geweldig zeg, gewoon voor je de MMM in gaat! Enne gaat de goede kant op! Paniekertje, balen meid dat je ongi word Enne ja zou idd kunnen vanwege je 150 mg. Bij mij sloeg 50 al goed aan.En verder geen klachten, ze hebben het nooit over die onderzoeken gehad. Ik mocht al gauw zelf gaan proberen. Tot ze ineens vergeten waren dat ze hogere dosering hadden gegeven, dus toen moest ik even komen om te kijken of ik geen overstimulatie had. Maar mijn linker eierstok was eerst ook onvindbaar en zelfs daar gingen ze niet naar kijken. Dus toen ik toevallig terug moest komen omdat ik hogere dosering had, toen zagen ze dat ik ineens ei in links had. Dus ja, ze waren bij mij niet al te happig op onderzoeken o.i.d. Maarja hoeft van mij ook niet hoor. Bel na die 3 maanden nu wel terug en dan vind ik het wel vroeg genoeg om evt. verder te kijken. Ik heb allebei die artsen, wisselde elke keer. Heb jij het boek van Dr vd D. gelezen of niet? Bbibi, supergaaf zo'n teagus piercing! Wel vervelend dat je elke keer kwijt raakt. Ik heb een neuspiercing gehad, alleen heb ik die al een tijdje weer uit hoor hihi. Babke, had gisteren helemaal niet meer op je gereageerd! Wel super zeg dat je 2 eitjes hebt groeien. Hopelijk groeien ze allebei door!! En ja wie weet een tweeling hihi. Maarja in ieder geval 2 eitjes om te bevruchten, dus als de een niet goed gaat, de ander miss wel. Enne die tweeling kan ook een drie of vierling worden he?! Hihi maar ja dat gebeurd niet zo vaak. Nou dames, hier vandaag even de was doen, en nog wat boodschapjes halen. Kleding opruimen (zomerkleding naar zolder en winterkleding pakken). En me even aanmelden voor de green card lottery. you never know haha. Xx