Whahahahaha babke.... Hihi! Dan weet je iig waar het door komt! @lw, je tempstijging moet na de dag van je ei minimaal 0,2 stijgen. Wati daarna doet maakt niet uit maar hij moet niet onder de waarde van de dag na je ei komen. Snap je'm nog? @liefde, oh fijn... scheelt toch weer 2 dagen! @all, ik heb hier mn kruik maar tevoorschijn gehaald! Gelijk lekker voor mn spieren, haha! Krijg het lekker warm!
@lw, zegt het fout.... hij mag wel onder de waarde van de dag na je ei komen maar de drie waardes na je ei moeten alle drie 0,2 hoger zijn dan je ei. Zo zeg ik het beter! Dan zet FF ook een kruis. Oh, en je ei hoeft niet perse op de dag van je laagste temp te zijn. Kijk maar naar mijn ei van de vorige ronde!
Peony, leuk waar gaan jullie heen? Met zn 2? Geniet er lekker van. @susanne dankje en.ja...heeeeel vervelend dat k dan geen alcohol kan drinken. hihi. moet dan natuurlijk wel n beetje zielig doen
@liefde, wij gaan met de vriendengroep (een deel iig) een lang weekend in een huisje. Lekker wandelen, spelletjes doen, en de hort op! We zijn in totaal met z'n 8en, helaas missen we 2 stellen....
lw zo zagen ook mijn testen eruit hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. peony dat weeïge gevoel heb ik ook al de hele morgen. Snap niks meer van mijn lijf:s wat kan wachten lang duren zeg...
@LW85: ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet, is al zo lang geleden... Bij IUI kan het beide, hangt van het het beleid van het ziekenhuis en jouw ziekenhuis af... Je kan inderdaad voor je eisprong een dip hebben, maar dat hoeft niet perse! Na je eisprong stijgt je temperatuur en na 3 dagen minimaal 0,3 graden hoger mag je er van uit gaan dat je eisprong geweest is. Dan blijft je temperatuur in principe constant. Sommige meiden hebben dan nog een tweede stijging (kan een teken zijn van dat je zwanger bent), maar ook dit hoeft niet perse! Duidelijk zo? @Liefde1987: wat fijn dat je FM vervroegd is en ook lekker vroeg op de dag, dan hoef je er ook niet steeds tegenaan te hikken, fijn! En inderdaad, doe het met het weekendje maar flink overtuigend . @Peony: lekker hoor die kruik!
Jeetje meiden, wat vliegen jullie door de pagina's heen! Ik hou het amper bij! @ SL, ik werk in een vast gezin met 2 kindjes: 1 van bijna 6 en 1 van net 3. Werk bij hun thuis inmiddels alweer 2 jaar, 3 volle dagen per dag. Ga jij ook bij hun oppassen of bij jezelf thuis? @ Marral, hier ook een hoekbank en het beste plekje inpikken nu heb ik dus een half jaar geluk haha @ Weegbree, wat vervelend dat het niet komt zeg! @ Zin in klussen, voor manlief zn vertrek hebben we 3 hele hitsige weken gehad, elke dag was het pret in bed Hahaha. Hier dus van beide kanten niet te klagen over "minder zin". Manlief had al gezegd dat als zijn verlof in ging, we de eerste 48 uur maar niks moesten plannen, want dat we niet veel verder zouden komen dan de slaapkamer haha @ Babke, dan heb ik nog een goeie voor je: "Verslaafd aan jou" Zelfde genre als 50 tinten! @ 50 tinten: leest lekker weg, al heb je na boek 3 en het zoveelste gesex wel zoiets van "daar gaaaaaan ze weer". Maar de verhaallijn is wel leuk! En het is idd goed voor je libido vind ik @ Jill, jammer dat er nog niks te zien was. Hopelijk zaterdag dan nog. Ik zal je op de kalender zetten voor zaterdag, als je volgende x weer op de kalender wil, wil je dan je afspraak even dik gedrukt zetten? Soms kan ik er anders nog wel eens overheen lezen als ik gelijk weer 20 pagina's moet terug lezen @ Liefde, leuk he, dat wachten...ik wacht nog wat langer, doe ik zo graag @ LW, ik vind dat je qua dagen nog mee valt, eerste keer clomid had ik mn ei op dag 15 (en daar zit jij vandaag op zie ik), 2e keer clomid zat ik op dag 20... Hopelijk heb je heel snel een posi ovulatie test! Ik vind die van dag 13 het meest richting positief gaan, ik had de laatste maanden ook steeds zulke ovutesten. Zie dat je ook temperatuurt. Maar daar zie ik nog niet een eisprong uit. Hmm...afwachten dus nog even Bij mij ging de dag voor de eisprong mijn temp 0,1 of 0,2 graden omlaag (ik temp met 1 cijfer achter de komma). Om daarna minimaal met 0,3 omhoog te gaan op de eerste dag. Daarna stijgt ie per dag wat verder zeg maar. Agenda 07-11 LW85 - Afspraak gyn 08-11 Weegbree - Controle gyn 10.45 uur 08-11 Lotte - Follikel meting 08-11 Yvetje - Follikel meting 09-11 Bbibi - Follikel meting 10-11 Jill - Follikel meting 12-11 Charise - Nod datum 12-11 SusanneLillian - ZH bellen 13-11 Paniekertje - 13.10 Intake bij FA, bespreken behandeling 13-11 Zoetje - Follikel meting 09.15 uur 14-11 Liefde1987 - Follikel meting 08.20 uur 19-11 Paniekertje - Spuitinstructie (en start behandeling?) 27-11 Saja - Uitslagen bespreken 29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek Zwangeren Liefsd Chanan
@lotte, echt vaag! Ik kan het bij jou allemaal niet kloppend krijgen. Jijzelf ook niet... Echt balen! @mieks, oh dat boek heb ik ook!! Volgens mij komt deel 2 deze maand uit en in januari deel 3. Ook leuk om te lezen, al is het wel heel erg na-aperig... Maar goed, leest wel weer lekker weg! Hihi, en geniet lekker van je hoekje in de bank! Lag ook altijd in bed op het kantje van m'n man... schoof 's nachts ongemerkt altijd door!
@Mieks: leuk hoor en ook lekker dat je maar 1 gezin hebt, zou voor mij ook ideaal zijn! En 2 jaar is ook alweer een tijd he . Ik heb 3,5 gewerkt bij mijn laatste gezin (vanaf dat de oudste 3 maanden oud was, zijn is nu 4,5 en bijna 2 jaar), maar omdat hun vergoeding kwam te vervallen konden ze me niet meer betalen, ze gingen er teveel op achteruit . Baalde zo ontzettend, maar ze lieten wel zien dat ze me erg waardeerden, want ik kreeg 2 bioscoopkaartjes en een heel mooi geldbedrag mee, dat was echt super lief van ze! Pas nu nog af en toe op ze, ongeveer 1x in de 4 a 6 weken een vrijdag en heel soms ook op een andere dag. Heb afgelopen donderdag bij ze opgepast en komende vrijdag weer. Is erg leuk om ze dan weer te zien en zij zijn dan ook altijd helemaal wild als ze weten dat ik kom, zo lief! Ik pas ook bij de kinderen thuis op. Blijf jij er trouwens ook werken als de jongste 4 wordt? Dan zal het aantal uren toch een stuk minder worden zeker? Of pas je nu ook geen hele dagen op? En hoe gaat het verder met jou? Qua sex heb je niet te klagen gehad lees ik al ...
Ik vind overigens alles is zoals het moeten zijn van Daphne Deckers vele malen leuker en meer mijn genre hoor. Echt zo'n lekker zwijmelboek met veel humor. En de literaire thrillers zijn ook beter aan mij besteed. Voor op de agenda nod 18 november Babke
@Mieks Ik zie dat je mijn afspraak al genoteerd hebt! Bedankt. Volgende zal ik ff dik gedrukt voor je doen. Ik vind het knap dat je dat allemaal bij kunt houden, het is bijna een dagtaak om al die gesprekken hier te lezen haha!
ff ego net n sms gehad van manlief. Er ligt daar al 10 cm sneeuw. Miss dat hij me vanavond even kan bellen. Heb hen alleen nog maar via de sms gesproken. Hij maakt tenslotte zo'n lange dagen. Dus heeft weinig tijd om te bellen. Ben iig weer even gelukkig
@babke, ik ben ook van de literaire thrillers. Zoals Camilla Läckberg en Karin Slaughter! Heerlijk!!! Mooie noddatum... op een zondag!! @lotte, oh wat heerlijk dati misschien vnv ff belt!
Ik ben meer van de nederlandse schrijvers zoals Esther Verhoef, Lieneke Dijkzeul en Simone van de Vlucht enz.
Babke, dat boek lijkt me ook erg leuk van Daphne Dekkers, even onthouden, leuk kerstkadootje, hihi. Vind die literaire thrillers ook erg leuk, van NL schrijvers. 50 tinten hier ook gelezen en nu ook bezig in Verslaafd aan jou. Is inderdaad erg kopie van 50 tinten alleen dan anders. Ovutesten, van die twijfeltesten heb ik ook gehad in de ronde dat ik geen eisprong had (voor ik aan de clomid ging) sommige leken net aan positief, en volgens mij heb ik ook 2x een positieve gehad uiteindelijk, maar dus geen ei. Toen was voor mij de maat vol en ben ik om een verwijzing gaan vragen voor gyn. Zaadonderzoek, heb nu trouwens volledige uitslag. 55% is helemaal onbewegelijk. Maar met de formule die ze gebruiken, komt mijn man uit op 54. En dat moet boven de 20 zijn. Dus ja dat is wel netjes. Mijn man zegt ook, ja maar omdat ik zoveel zaadjes heb, dan kan het percentage (7% goed bewegende cellen) wel laag zijn, maar doordat het er veel zijn zijn het er toch wel aardig was.... En ja dan denk ik ook van ach ja, dat is ook wel weer zo. Ik zei tegen hem, je zaad zou echt SUPER zijn als je stopt met roken... maar dan zegt ie grappend, ja maar het is beter voor de wereld dat ik rook, anders gaat mijn zaad overal waar het gaan kan hahaha. Gek mens! Enne heel wat NOD datumpjes in het vooruitzicht komende weken. Spannend. Mijn temperatuur is wel weer iets omhoog, maar nog niet super hoog. Dus ik heb geen idee, hoop natuurlijk dat ie morgen weer een stuk hoger is, maar we zien het wel. Heb werkelijk geen idee over deze ronde. Nou ook weer fysio gehad, mag terug komen als ik weer klachten krijg, dus geen afspraak gepland. Was ook al wel weer een stuk losser allemaal gelukkig. Heb een nieuw gasfornuis binnen gekregen vandaag, dus naar de gamma voor een gasslang, komen we thuis, past ie er niet op. :S Lekker irritant dus. Nouja morgen maar weer terug, hopelijk kunnen we het fixen, anders beetje zonde van de 13 euro voor die gasslang. Straks weer werken en heb totaal geeeeeen zin!! Xx