Mijn NOD is 29 maart... Nou ja weet je hij zit al vanaf 1 november thuis en dan de combinatie met de druk van de hormonen breekt me op... Naar me ouders willen is gewoon even ontvluchten van de druk http://parelbloesem.wordpress.com/2013/03/20/ik-weet-het-niet-meer/
Kan nu helaas niet testen, want een vriendin van mij is verloskundige en die zegt je lijkt wel zwanger Ze zegt maar ik kan nu toch nog niks zien als ik nu een echo doe...
Ja pearl maar het kan toch ook gewoon zo zijn?! Wel een beetje moed houden meid...hou de positiviteit erin meis! EN die link, die werkt niet?!
Ik hoop dat het raak voor je is pearl amor,ik gun het je zo! Ik heb vandaag weer een meting gehad en 1 is 14mm en de andere 18mm dus ik heb er een goed gevoel over!ondanks het nog niet veel zegt,ze kunnen ook níet bevrucht worden,morgen heb ik een samenlevingstest,hebben jullie die ook gehad?
Merel, gister was mijn moed heel verweg... Maar mijn gevoel vandaag zegt iets anders Gelukkig... NoaSofia, lief van je... Nee oke het zegt niks over bevruchting, maar goed hij gaat wel springen dat is wel zeker en erg belangrijk voor die bevruchting Ik duim voor je dat hij bevrucht word!!
@Gelukkig Pearl...ben weer opgelucht! Het zijn vast je HcG Hormonene hihi @Noasoafia..samenlevingstest wordt alleen gedaan als de clomid aanslaat..en er een ei lijkt te gaan springen... IK reageerde niet op clomid en dus geen samelevingstest gehad. Bij de menopur ook geen samenlevingstest..
Oke vandaar dus merel,dus wanneer iets aanslaat word de samenlevingstest pas gedaan,weet ik dat ook weer! Pearl amor nog een weekje tot je nod tot?naar he dat gewacht,ik duim voor je!
Hoop ik ook voor je!het is lastig dat ze nog niks kunnen zien of iets en dat je écht moet wachten,voor mij is het nu ook wachten,m'n ei/eitjes kunnen ieder moment springen,spannend...
Noasofia..gezellig samen testen over 2 weekjes.. Bij Clomid is overigens een samenlevingstest bij eigroei normaal omdat de kans aanwezig is dat clomid je baarmoederhalsslijmvlies slecht beinvloed. Bij menopur kan dat geloof ik niet het geval zijn dus heb ik geen samenlevingstest gehad @Pearl...SPANNEND..hopelijk beide december mama's...kunnen we in een volgend topic lekker samen kletsen!*droomdroom*
Haha je rekent vanaf de laatste menstruatie dag Dan zou het 3 december zijn dat ik uitgerekend zou zijn Althans dat had mijn gyn uitgerekend... Die zegt oeps dan ben je in december uitgerekend, ik zo, tja of mij dat wat boeit, als maar gezond is...
Ohja heb ff gegoogeld..dan ik 13 december... Het vanaf je eisprong 38 weken en als je een normale cyclus heb(die ik dus niet heb!!) mag je vanaf je laatste menstruatiedag rekenen...dusssss
Ik zag staan dat je vanaf je eerste menstruatie moet gaan tellen,heb ook zo'n calculatortje ingevuld,ik zou als het nu raak zou zijn 15 december uitgerekend zijn ben zelf ook in december jarig hihi
Haha ja dat dus Dan zou ik 10 dagen voor jou uitgerekend zijn. Maar goed we zullen nog niet te veel hopen en wel veel duimen. ..