Jaa we moeten ons er niet op vastpinnen want dan hebben we alleen maar teleurstellingen,het zou leuk zijn om tegelijk zwanger te zijn,laten we daar heeeel hard voor gaan duimen
Meiden we hebben geklust op woensdagavond na pregnyl..donderdagmiddag..vrijdagmiddag En ben dan van plan in elk geval zaterdag, zondag en maandagavond nog even te doen.. En ben benieuwd of dit overdreven is, vaak of dat jullie dat ook doen?!
Mijn fertiliteitsarts zegt dat er om de dag een nieuwe voorraad is en als je het elke dag doet dan heb je als het ware elke dag een halve voorraad die er komt,maar om de dag is meer dan genoeg zei ze maar je moet doen waar je je goed bij voelt!het kan wel tot 72uur in je blijven leven zei ze,bij de een korter dan bij de ander maar wij doen het om de dag,gisteravond en nu morgenavond weer
Mijn gyn zei ook om de dag..maar vriendlief wil voor zn gevoel echt zn "best" hebben gedaan..die arme stakker!
Ik moest maandag pregnyl spuiten (hadden het die zondag gedaan), moest ik maandag overslaan en dinsdag en woensdag het doen. Daarna was het niet meer "noodzakelijk"... Maar wij doen het verder altijd om de dag.. Alleen MOEST ik die 2 dagen aanhouden, niet dat we dit erg vonden
Hoi allemaal, Ik heb een tijdje meegelezen en wil nu ook reageren. In het kort mijn verhaal: september 2011 gestopt met de pil, in april 2012 doorverwezen naar het ziekenhuis. Ik bleek een microprolactinoom te hebben en PCOS. Ik gebruik nu al lang medicijnen voor het prolactinoom en die werken, dus nu de PCOS nog In oktober 2012 had ik vijf weken na een kuurtje provera opeens een eisprong en werd zwanger! Helaas een miskraam. Nu zit ik in de tweede cyclus met clomid 50 mg. In de vorige cyclus had ik op dag 21 een eisprong. Deze cyclus helemaal niet gevolgd met echo's, maar nu ik op dag 20 (vandaag) nog geen positieve ovulatietest had gehad, heb ik toch om een echo gevraagd. En gelukkig: er is toch een eitje van 18,5 mm, dus die zal een dezer dagen alsnog gaan springen hoop ik Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en gewoon wat steun geven en krijgen zou ook wel fijn zijn We zitten toch in hetzelfde schuitje jammer genoeg.... Groetjes
Ohh spannend niero!ik heb ook een eitje dat op elk moment kan springen!!moet je nog prikken volgende week om te kijken of je een eisprong heb gehad??
Nee, dat hebben ze vorige cyclus wel gedaan en dat was goed. Dez cyclus monitoren ze in principe niks...
Welkom Niero! Hier vandaag na 56 dagen eindelijk weer ongesteld geworden... fijn, kunnen we tenminste weer verder... nu aftellen naar afspraak bij de gyn a.s. vrijdag...
Ik snap niks van mn lichaam Pearl! Sinds vrijdag enorme druk in de buik, steken ook tijdens lopen bewegen...vanmorgen was het nog erger..ik heb rot geslapen..zweette me dood en om 6u opstaan pijnlijke tepels..Enorme krampen het gevoel dat ik constant naar de wc moet, veel plassen en vanmiddag een beetje dromerig(heel ver weg zijn..) heb ik normaal nooit..Voel me niet mezelf...maar misschien komt dat allemaal omdat ik nu voor het eerst een eisprong meegemaakt heb en dat mn lichaam daar dus heftig op kan reageren ofzo..Nu nog steken en druk in liezen/onderbuik
Woensdagavond pregnyl gezet...vrijdagochtend was het 36u na pregnyl..dus morgenochted ben ik sowieso 2 dpo...het zou dan bevrucht kunnen zijn maar meer niet..hoe kan ik dan zoveel last hebben...snap er niets van..heb hier normaal geen last van
Ik heb ook nog niet eerder een eisprong gehad en dit is dus ook mijn eerste,gisteren zei m'n fertiliteitsarts dat ie ieder moment kon springen en had gistermiddag zo'n pijn in m'n onderbuik en liezen en vanmiddag weer tot nu,zo'n pijn en een koppijn,ben er ook helemaal niet lekker van,als ik ga zitten doet het ook pijn,zei al tegen m'n vriend wat een zeur ben ik he,dat word wat als ik moet bevallen haha
Ik had dat op 1 a 2 DPO, ik denk door de pregnyl/eisprong... Daarna trok dat weg... Nu dus alleen maar moe, moe, moe en pijnlijke (stijve) tepels...