DIT IS NIET MIJN TEST maar de bovenste is vergelijkbaar.is kv2v5.. Ben nu 13 dpo..en ongie is nog niet te bekennen, wat denken jullie?
Die streep, hoe licht ook, kan er alleen zijn als er Hcg in je urine zit .. En er is maar 1 situatie waarin dat het geval is.. Haal even een digitale anders! Xxx
Zwanger. Die test is bij mij altijd witter dan wit, dus als ik dit zou zien stond ik te juichen voorzichtig gefeliciteerd
TempusFugit: Tja ach sommige mensen Merel: Jij bent zwanger!! Voorzichtig gefeliciteerd!! Even een digi doen
Merel denk ook dat je zwanger bent hoor! Bij mij is kv2 voor 5 ook altijd hartstikke wit, hoe ik ook mijn best doe om er een streepje op te zien... Heb je al een digi gehaald??
NieRo congrats meid! Weer een opsteker voor ons dat het kan. Al denk ik soms wel, "wanneer ben ik nu eens die opsteker?" Gisteren bij de voetmasseuse geweest. Het was wat zweverig. Ze heeft ook mijn hoofd gemasseerd en ik kreeg warme stenen boven mijn borst en eronder. Bij die onderste kreeg ik een heerlijk warme gloed in mijn onderbuik. Zij voelt ook dingen en ze zei zoiets van. Dat ik vroeger gekleineerd zou zijn en daardoor minder eigenliefde heb. Ze kon het moeilijk verwoorden zei ze. Dit was een te zwart-witte omschrijving zeg maar. Ik vermoed dat ze bedoelt dat ik wat onzeker ben. Ik heb altijd erg bevestiging van anderen nodig. Ben vroeger gepest en werd dik genoemd. Ik was helemaal niet dik, stevige benen, dat wel, maar ik merk wel dat het is blijven hangen en op momenten zoals afgelopen jaar steekt de onzekerheid de kop op. Ik voel me momenteel natuurlijk ook dik. Het afvallen gaat zo sloom, nu weer maar 3 ons. Maar goed het gaat er nog steeds af. Over die koude voeten en buik, zei ze dat dat komt doordat mijn energiestromen te veel geconcentreerd zijn op mijn bovenlijf en hoofd. Die moeten meer door mijn lichaam als geheel gaan stromen. Als ik mezelf (nog) meer zou waarderen, zou dat helpen. Ze vond mijn buik leeg voelen. Heel apart. Toen ik vertelde van het vruchtbaarheidsprobleem zei ze zoiets van, "houd van jezelf en je buik zal niet meer leeg zijn". Erg zweverig, maar ik vond het wel bijzonder. Ze zei dat ze altijd gelijk heeft met wat ze voelt en dat ze veel mensen heeft geholpen. Mijn vriendin (die met pcos) is nu spontaan zwanger geraakt en niet meer via ivf. Ik dacht dat ik dat onzekere wel verwerkt had, en dat kan ook zei ze. Maar dan kan het dat je lichaam daar nog niet in is mee gegaan. Nou ja een beetje vaag allemaal. Maar ze zei dat ze de energiebanen zeker beter kan begeleiden. En belangrijkste, het was lekker. Dus ik ga over 2 weken weer.
@Niero gefeliciteerd! Meiden ik ben ZWANGER..dus Pearl je pendel was helemaal waar! Vriendlief en ik zijn super blij.. Heb een fotootje van de test alleen krijg em niet op de site geplakt..iemand die weet hoe dit moet?! Ben even helemaal in de war..ik zwanger?! pff Het moet even doordringen hoor
Whoeaahh Gefeliciteerd! Helemaal top meis! Spannend.... CB gedaan? Met indicator, wat zei hij? 1-2 of 2-3? En Pearl jij gefeliciteerd ook met je pendel! (biedt mij ook perspectieven haha)
Wauw Merel en Niero wat een Ge-Wel-Dig nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!! Laat het genieten nu maar beginnen ! Echt super blij voor jullie !
Jeetje merel wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd meid. Wat een positieve testen allemaal de laatste tijd. Het word vind ik tijd dat ik er ook bij ga horen... Apart babke dat ze toch bepaalde dingen zo kan zien en voelen. Ga jij nou hierna stoppen met clomid?