Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Waaaaaauwwwwww!! OMG! Gefeliciteeeeeeeeeerd parel!!!!!!

2. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Parel, ik blijf maar een big smile krijgen als ik naar je positieve testjes kijk :D :D :D Nog een keer GEFELICITEERD!!! Het is je zóóóóóóó gegund!!
    En die banner: yeeaaaahhh!! :cool:

3. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Beetje stom na die duidelijke testen van parel :) , maar kan iemand pls pls pls bevestigen dat er hier (n)iets te zien is? wishful thinking or real?

Bijgevoegde bestanden:

4. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Aargh, maakt ie er zo'n klein plaatje van.. Ik moet maar gewoon nog eens testen vandaag of morgen. Keep u posted.

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik zie wel iets, maare (stiekem heb ik al een testje op dinsdag gedaan) bij mij begonnen ze ook heeeel licht ;)

6. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ja, even een close up plaatsen, want ik kan het nu niet goed genoeg zien om te bepalen of ik wel of niet iets zie ;) Hoop het natuurlijk wel heel erg voor je!!

7. Maria87

Maria87 Niet meer actief

oohhooohhh!!! stiekem testster :D :cool:

8. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Dank Parel! Fijn te horen dat ik niet (helemaal ;)) gek ben! Waren ze bij jou ook zo licht als dit? En hoe snel werd het donkerder? Deze test heb 18u geleden gedaan.

Hoe voel je je parel? Heb je klachten? Hoe heb je het verteld tegen je vriend? Tell us!
    Super voor je meid, nu hopen dat alles goed gaat!

9. Parelbloesem

Haha ;) Kon dinsdag niet wachten :p
    Maar wilde eerst kijken of het geen vmk zou zijn... Aangezien ik die 2 heb gehad en een MK

Bovenste is van dinsdag, die daarna van donderdag, de onderste 2 van gisteren (onderste is een action test tegelijk gedaan met de enerlaatste kv) en dan de cb van vandaag ;)

10. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Dank Parel! Fijn te horen dat ik niet (helemaal ;)) gek ben! Waren ze bij jou ook zo licht als dit? En hoe snel werd het donkerder? Deze test heb 18u geleden gedaan.

Hoe voel je je parel? Heb je klachten? Hoe heb je het verteld tegen je vriend? Tell us!
    Super voor je meid, nu hopen dat alles goed gaat!

11. Parelbloesem

Ik ben soms misselijk en hoofdpijn... En soms een beursgevoel in mijn onderbuik, dan ben ik bang dat het fout gaat, maar anderzijds heb ik er een goed gevoel over...

12. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ik weet niet of dit duidelijker is?

Anyway, al zou het zo zijn, kans op vmk is nog erg groot, ik ga er proberen niet meer aan te denken!

Nadine. Heb jij al stiekem gekeken??

Bijgevoegde bestanden:

13. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ontspan vooral, je baarmoeder begint te rekken :) no stress!,
    Nu al misselijk joh, getsie, ik dacht dat dat pas rond 7 weken begon... Sterkte!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi dames af en toe lees ik stiekem mee in mijn oude topic!
    Parel gefeliciteerd meid!!!
    Lw veel succes met je nieuwe start!
    Overige dames met pcos veel succes! Tis doorbijten maar ook jullie worden mama!!

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh marytje ik zie volgens mij n heel licht streepje?

16. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Parel: Gefeliciteerd!!! Heel blij voor je!
    @Marytje: Ik vind het moeilijk om te zien, maar ja misschien ben je gewoon nog iets te vroeg.. over 2 dagen nog een keer... ik duim voor je!

Bij mij is het waardeloos... niet ongesteld geworden, dus vol goede moed vannochtend een test gedaan (Vrijdag ook al)... zo wit als het maar kan :( Terwijl ik van een positieve test gedroomd had (En dat Jack Sparrow mij als zusje adopteerde haha) maar goed nog niks hier dus..
    Morgen maar even de verpleegkundige bellen... Vermoed dat ik deze week bloed moet laten prikken...

17. Parelbloesem

Dankjullie wel...

Ben alleen zo bang dat het fout gaat :( Wat ik niet wil, want heb er wel een goed gevoel over... Maar ja komt goed...

18. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Parelbloesem.blijf positief meis.met hoeveel wekem krijg je een echo?

Nadine wanneer moet of moest je ongesteld worden?

19. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Whow Paral fatastisch, je bent zwanger!!:D
    Ik lees niet veel meer mee, heb het zo druk met van alles en kom weer toe aan andere dingen, maar het erg fijn te lezen dat je pril zwanger bent super! Gefeliciteerd hoor!
    Dat wordt een januari 2014 baby:)

20. Parelbloesem

Elvira moet morgen even bellen naar de gyn dan weet ik meer, waarschijnlijk bij de 7 weken... Vind zo moeilijk om de positiviteit er in te houden, al voel ik mij wel zwanger.

Merel, JAAAA ben dus zwanger... Nu hopen dat het doorzet, maar ben kotsmisselijk smorgens en rond deze tijd weer, dus ben benieuwd. Heb jij klachtjes?

Deel Deze Pagina