Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    @Zahra, geen probleem, leuk dat je nog meeleest.
    @Maria, spannend eind van de week! Hoop dat het goed voor je uitpakt!
    @Parel, sterkte met je misselijkheid.

Hier ERG veel stress gehad. Ben bezig met subsidieaanvraag voor een onderzoek (al een half jaar) en ben tot de laatste ronde gekomen. Vandaag presentatie en interview gehad. Men men men, ik ging stuk van de zenuwen. Ben 100x naar de wc gegaan. Had onwijs buikpijn, maar gek genoeg voelde het heel erg als ongipijn! Zat te denken.. Nee he.. Ik ga toch niet nu op dit friggin moment ongi worden he. Maar nog geen bloed dus moed. Ben wel bang dat deze stress niet echt bevorderlijk is voor een beebje. Anyway, presentatie en interview gingen super, daar ben ik vanaf!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo meiden, wat een lijst he? Ik zal even update doen. 6 juni onze eerste iui gehad met bijna 20 miljoen goed bewegende zaadjes (jippie;)) En ik heb hele goede hoop dat het misschien wel gelukt is! Morgen nod. Ik heb mijn temp bijgehouden en ik heb altijd een daling voor nod. Meestal eerder dan 12 dpo, maar altijd uiterlijk op 12 dpo. Vandaag 12 dpo en ipv een daling juist een stijging naar 37,2. Dat is voor mij echt hoog! Dus als hij morgen nog hoog is gooi ik er een testje tegenaan.

Mocht het raak zijn dan kan ik de volgende dingen op zwanger schuiven (anders was het pms):
    Zere borsten sinds gisteren
    Lage rugpijn en krampjes zaterdag en gister en vandaag weer
    Vergeetachtig als de neten
    soms gevoelige kiezen (anders geen pms, maar tijd voor de tandarts;))
    En die temperatuur dus

Hoe is het hier? Ik zal weer een hoop afspraken staan?

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Spannend babke,zou super zijn!

Marytje,voor jou Word het ook spannend.

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Babke, heb er een goed gevoel over bij jou. Ik had ook zo'n temp van boven de 37 terwijl ik normaal onder de 36 zit. En de klachtjes die je hebt komen bekend voor vooral de kiespijn. Duimen draaien.

5. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Zo de eerste spuit zit er in,vond het een vervelend prikje maar het viel mee.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb getest met drie testen en ze zeggen allemaal zwanger! CB zelfs 2-3. Ik kan het niet geloven! Eindelijk

7. Parelbloesem

Oh Babke ze kijken me hier op straat stom verbaasd aan omdat ik met een glimlach van oor tot oor een vreugde dansje voor je doe.

Gefeliciteerd!

Hoeveel follikels had je?

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Drie waarvan eentje 19 en de andere twee kleiner. Dus als er eentje doorgegroeid is misshien wel meerling. 17 juli de echo bij de gyn

9. Parelbloesem

Je HCG level ligt hoog dus zou me niks verbazen. Maar sowieso helemaal super ben zo blij voor je. Inderdaad eindelijk! Hoe lang was je nu bezig? Bijna 2 jaar toch.

10. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    #4630 Parel1985, 20 jun 2013
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013
    @Babke. Af en toe kijk ik nog hier op het forum en ik zie nu dat je een positieve test heb! Wat een super nieuws! Het is je echt gegund! Met de eerste IUI dus? En CB al 2-3 weken:D Misschien ook wel een tweeling? Ik had ook dag voor NOD 2-3 weken;)

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou wie weet! Dat zou wat zijn. Gelijk twee moppies. Ben benieuwd

12. djoon

djoon Niet meer actief

@maria, dat doe ik ook:0 alleen reken ik steeds over 9maanden. Dus nu zit ik oow maart lijkt me super leuk om dan een kindje te krijgen:) hihi

13. djoon

djoon Niet meer actief

Jeeehhh babke, van harte gefleicoteerdd:)))

14. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Babke, Jee wat lees ik nu je bent zwanger!!!:D:D:D
    Eindelijk mag jij ook zeggen: Ik ben zwanger!
    Is je lange wachten eindelijk beloont
    Geniet ervan en gefeliciteerd natuurlijk, super!

Parel hoe is het met jou en je beeb?

Met mij alles goed, voel me super:D

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Babke wat super!Van harte gefeliciteerd!

16. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Babke: GEFELICITEERD!! Zit hier met tranen in mn ogen (klote hormonen) ben heel blij voor je!!

Verder had ik nog de hoop dat ik toch nog goed nieuws zou hebben, menstruatie zetten niet door, af en toe alleen bruin verlies...
    Als het vandaag nog zo was, dan had ik morgen een test gedaan
    Maar ja vanochtend begonnen echt de krampen en gewoon ongesteld, dus helaas ook niet een hele korte cyclus, vandaag mag ik pas als eerste dag tellen...
    Dus toch maar voor een maart kindje

En inderdaad met dit gedoe is het bijna onmogelijk om er niet mee bezig te zijn, dat probeer ik ook de mensen uit te leggen die dit advies geven.
    Daarnaast is het in je wachtweken ook veel te leuk om er mee bezig te zijn..

Hoe gaat het met iedereen die verder deze week mocht testen??

17. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    @Babke
    Gefeliciteerd!!! Helemaal super!!

pff ik mag vandaag voor de 1e echo.. ben super zenuwachtig!!! Hopelijk is alles goed! Ik voel me tenminste wel goed!!

18. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Spannend Fren! T zal vast allemaal goed zijn, maar ik duim voor je!

19. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Whoohoo!!! SUPERSUPER gefeliciteerd Babke!!!!!!!!!!!!
    Je had het bij het juiste eind met je klachtjes!!!
    Hup, zet jezelf gauw onderaan dat lijstje!

(O damn.. ik kan zelf echt niet meer wachten...)

20. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Het rotte van dit hele proces is dat we steeds van torenhoge hoop naar diepe teleurstelling geslingerd worden. En niet 1x aan het eind van de cyclys, nee meerdere keren. Dat drukt dit plaatje goed uit: http://www.openzenuw.nl/wp-content/uploads/2013/03/image.jpg
    Sterkte Nadine.

Inderdaad niet zo'n hele korte cyclus dan, 31 dagen? Ik zit nu op 32. Nog niks. Wel kramp. Ook toevallig zere kiezen sinds 4 dagen, maar ik denk dat de oorzaak eerder knarsen is dan iets anders.. Ik geloof er eventjes niet meer in... afgelopen week zelfs weer wat sigaretten gerookt :(.

Deel Deze Pagina