Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @NieRo Wat fijn dat alles goed is!! En een jongen! Leuk, leuk, leuk! Had je dit zelf ook gedacht?

@Parel Pfff wat een gedoe zeg! Volgens mij heb jij als mama van haar kleinkind nog altijd meer zeggenschap dat oma. Ik snap wel dat het haar dochter is en dat zij dit blije nieuws ook wilt delen, maar ja jullie hebben er je redenen voor, die haar toch ook wel bekend zijn.. Misschien moet je man nog een keer met haar praten?

Ik heb vanochtend een test gedaan en natuurlijk wit, witter, witst..
    En net op de wc een klein beetje bloed verloren.
    Ik hoop nu dat het wel door gaat zetten (en vandaag nog) zodat dinsdag de curretage gewoon door kan gaan. Vanmiddag, als het niet doorzet toch maar even de verpleegkundige bellen.

En voor de volgende ronde: Ik ga pas testen op dag 31! :D

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #4882 Babke, 18 jul 2013
    Laatst bewerkt: 18 jul 2013
    Sorry voor mijn verwoordingen, maar wie denkt die k*t wel niet dat ze is! Moest niemand bij mij flikken, dan was er echt bonje. Pas als het openbaar bekend is, maakt het niet uit wie het door kletst, maar dit is echt absurd. Zou je woestheid ook echt ventileren hoor. Laat ze het maar merken!Wat vind je partner er eigenlijk van? Kan die zijn moeder niet toespreken?

Ging het nou om jouw moeder of schoonmoeder, ben t ff kwijt :D

3. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Jeetje wat een gezeik!! Pffff.. Grrrrrrr.. Jij bent de moeder dus jij bepaalt hoor! Hoop dat het lukt ze eea aan hun verstand te peuteren. Succes!

Balen, Nadientje! Hoop voor je dat het doorzet, dan hoef je in elk geval niet meer in spanning te zitten en kun je verder.. Ga je mee voor een plus in augustus? (als het rijmt is het waar toch?;))

Hier ook slecht nieuws gehad. Ik was met een heel mooi onderzoeksvoorstel in de race voor een subsidie van 250 mille, alle rondes doorgekomen, presentatie, interview, uiteindelijk de beoordeling zeer goed gekregen, maar de subsidie niet!!! Noooooooooo.. Wat een werk voor niets, wat een stress en spanning voor niets, grrrrrrrrrrrrr. Dit was DE logische stap in mijn carriere. Het voorstel was toch een soort van mijn kindje... Zeker nu. K tot de L tot de OTE.

4. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Marytje Wat balen zeg!! Weer flink pissig worden en dan maar geloven dat alles om een reden gebeurt, dus dat er nu iets beters op je pad gaat komen?!

We gaan voor een augustus +! Al een beetje gekeken wanneer je dan een +je kan krijgen? Als ik mijn cyclus van 30 dagen aanhoud zou ik rond 18 augustus mogen testen (helaas net na mijn mans 30e verjaardag, dus geen "makkelijk" bedacht/ gemaakt kado) April kindjes zijn zo leuk :D

5. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Tnx voor de support!!

Toch weer heel dicht bij elkaar!! Leuk! Ik kan 15 aug (cd 35) testen! Als mn ronde weer zo kort is als de eerste. Maar ik denk dat ik 13 aug de eerste ga doen hoor..
    April doet wat hij wil, dit jaar wil hij dat wij gaan bevallen!;)

6. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Oeh spannend! De 13e is mijn man jarig, dus als jij dan een +je hebt, geef ik hem die gewoon hahahahaha
    Hier alsjeblieft, Marytje van het forum is zwanger :D
    We gaan er gewoon voor!!

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Hahahaha!!

Yes, we gaan ervoor!!!

8. djoon

djoon Niet meer actief

Haha meiden wat is er weer veel gekletst:) allemaal i de zomer zwanger worden lijkt me een zeer goed plan:) en ik verwacht van het weekend me eisprong en dat betekend 2aug ongeveer testen dus ook aug:) hahaha april doet wat ie wil:)

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Gelukkig niet mijn moeder, dat is zo'n lief ding.
    Maar mijn schoonmonster, vandaag flikte ze mijn man te bellen en wederom te zeiken over het vertellen tegen HAAR dochter.
    Komende zondag hebben we een BBQ bij hen, heb met manlief afgesproken, als ze er weer over begint dat ik zeg "Als ik merk, hoor of zo dat N het via jou weet, dan komen ik en MIJN kind NOOIT meer hier!" Manlief staat hier helemaal achter dus, komt goed...

Nadine en Marytje, spannend, ik duim voor jullie!!

10. djoon

djoon Niet meer actief

@pearl, wat ontzettend rot situatie zeg ik snap niet dat je schoonmoeder gewoo even der mond kan houden. Je schoonzus komt er vanzelf wel achter toch!!

11. Parelbloesem

Ja en weet je misschien komt het nog ooit goed tussen mijn man en zijn zus, maar niet door het pushen van zijn moeder. Ik, mijn man en mijn schoonzus hebben het nu duidelijk gemaakt en ze wil het niet begrijpen.
    Ik meen dus ook dat ik niet meer ga als ze het gaat vertellen, dan hoeft ze mijn kindje ook niet te zien.
    Heb er toch al de schurft aan dat mevrouw bij iedere echo wil zijn, flikker toch op zeg. En oh ja ZIJ is de eerste die haar klein kind gaat zien zegt ze. Dus niet dat is MIJN moeder en mijn vader... Mijn man wil zijn moeder nog niet eens in de buurt na de bevalling, zegt genoeg...

12. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Pearl Pff.. jeetje wat een gedoe zeg! En idd wat een schoonmonster.. (Toch heeft ze je man gemaakt, dus ze doet toch iets goed ;) )
    Maar heel naar dat ze zo de overhand wilt hebben met alles. Dit is jullie moment, jullie kindje, jullie keuzes. Dit is iniedergeval stress die je niet kan gebruiken tijdens je zwangerschap. Laat haar lekker bezig zijn met je schoonzus. pff... ik voel gewoon de kwaadheid in mij...
    Wel fijn dat je man achter je staat, het gaat natuurlijk wel om zijn moeder..
    Sterkte iniedergeval zondag en ik denk aan je!

Kleine update van mij: Menstruatie zet nog niet heel erg door. Gister overleg gehad met de verpleegkundige en we bepalen maandag of de curretage dinsdag door kan gaan. *Fingers crossed*

13. Maria87

Maria87 Niet meer actief

WAT LEUK!! :D
    + 1

Nu even de rest bijlezen, ik heb in 2 dagen een hoop gemist! :)

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

wat een mooie, volledige, optimistische, meelevende, opbeurende post :)

15. Parelbloesem

Spannend zeg, ben benieuwd maandag.

Haha ja is een van de weinige goede dingen, mijn oudste schoonzus en mijn mannetje ;)
    Als schoonmoeder er zondag over begint dan vertrekt mijn zwager met nichtje en blijven, ik, schoonzus en man en laat ik mijn hormonen gaan. Schoonzus wil me steunen want staat achter me..

16. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Heel fijn dat ook je schoonzus je steunt en laat je maar lekker gaan!
    Misschien dat je schoonmoeder op die manier beseft dat ze veel meer kwijt kan raken dan alleen een rare dochter...

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zie nu apas het bericht van Marytje via Maria :D haha

Maar ik ben inderdaad positief. Nu schijn ik altijd wel mavrouw optimismo te zijn t.a.v. zwanger worden en nu dus zwanger zijn :D. Ik voel me super goed! Ik eet als een dijkwerker en val alsnog onsjes af, dus mij hoor je niet klagen haha.

Wat doe je eigenlijk precies voor werk? Werk je op een universiteit?

Over je vraag met temperaturen, na de eisprong gaat je temperatuur minimaal 2 tienden omhoog. vermoedelijk dus naar 36,9 of 37 of zelfs iets hoger. Als dat minimaal 3 dagen zo blijft is vermoedelijk de eisprong geweest. Knal hij na een dsag of 10-14 weer naar beneden werd ik meestal ongesteld. Als je zwanger bent stijgt hij nog een klein beetje door. Ik had altijd maximaal 37,1 en nu met zwangerschap juist 37,2.

18. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Marytje. Wat ontzettend stom en balen en teleurstellend van die subsidie van je onderzoek. :x

@ Niero en Babke: gefeliciteerd met de goede echo's, wat fijn!!!

@ Parel: pppfffff...... je wordt er toch gek van, van die schoonmoeder! Ook al heeft ze vast ook haar goede kanten (idd je man gemaakt ;) ), dit is niet uit te houden natuurlijk! Wat ontzettend asociaal, onbeleefd, schofferend, etc!! :x

@ Nadine: wat is het spannend bij jou zeg! Hou je het wachten op de uitslag wel/geen curretage een beetje vol?

@ hier: ik zit inmiddels op 8/9 dpo en ik was gister misselijk (innestelling? :D ). Gister bloed laten prikken i.v.m. progresteron piek. Woensdag krijg ik daar de uitslag van. En ondertussen neemt de testdrang langzaamaan toe maar ik probeer het echt uit te stellen, in ieder geval tot mijn NOD volgende week donderdag... mission impossible :p

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Maria, wat ik vooral geleerd heb van mijn eerste zwangerschap. Alles wat je voelt voor nod is echt wat je zelf wilt voelen. Je maakt jezelf gek. Dus bij misselijk denk ik echt gewoon te weinig gegeten of iets verkeerd gegeten. Je bent niet misselijk van een innesteling, alleen van hcg en dat gaat nu pas komen hoor. Nou ja, als je daar gevoelig voor bent dan :D. (ik ben geen moment misselijk)
    Voel je kleine krampjes? want dat wijst dan weer wel op een innesteling.

Oh, bedoel het niet bot he. Maar om jezelf te beschermen. Alles wat ze zeggen is waar namelijk. Maar dat merk je pas als je kunt vergelijken met de situatie waarin het wel raak is.
    Ik had soms ook de neiging om alles op de mogelijke zwangerschap te steken, terwijl je ook weleens gewoon niet lekker kon zijn, of steken van darmen kan hebben. Of gewoon sowieso chago bent, wel of geen clomid. Dat zei de echoscopist toen tegen mij en dat was echt een eyeopener. Ik was helemaal niet chago van de clomid. Maar van de mislukte poging of ik had sowieso een offday. Voor mij werkte het om zo te denken. Voelde me daarna ook gelijk veel vaker, veel beter.

20. Parelbloesem

Ik hoop het Nadine. Want dit werkt niet en ik merk dat ik dat ook meteen misselijker ben en ik hoofdpijn krijg. Mijn man heeft gisteren migraine medicatie genomen wegens problemen met zijn moeder, dan krijg hij migraine...

Maria, haha leuk he :D
    Sorry dat ik op de FB waar jij ook op zit even niet meer reageer, maar ben beetje beu dat je goede raad geeft en dat gewoon genegeerd word (niet door jou overigens) en dat er een aantal zijn die denken meer dan 8 weken zwanger te zijn en dan maar 6,5 week wat ik al berekend had (gewoon de exacte aantal weken, maar dat was niet zo) en dat ik een buik foto er opzet wat ik al beetje eng vind met mijn gewicht en er dan van die zelfde persoon 2 foto's van een spekbuik op komen te staan dat het een zwangerschapsbuik is, toen brak even mijn klomp sorry :)

Hmmm je lichaam houd je al snel voor de gek voor NOD, hoop dat het gewoon raak is ;)

Deel Deze Pagina