Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ah oke, dus nog even 1x kijken of met de laagste dosis lukt.. Fijn dat ze de volgende keer eventueel wel ingrijpen! (maar hopen dat dat niet nodig is natuurlijk :D;))

2. djoon

djoon Niet meer actief

Nee hoop het ook niet maar vl is door de weeks 5 dagen weg dus denk dat hierna nog een ronde komt! Of me ei moet gunstig springen;)

3. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    hoi,
    misschien is de reden dat ik voor elke stap medicatie krijg omdat ik in belgië word geholpen.
    wij wonen vlakbij de grens en ziekenzorg in belgië is veel sneller en beter dan in nederland.
    ook gaan ze anders om met zwanger zijn en bevallen, pijn is daar uitgesloten, je hoeft geen pijn te lijden om een baby te krijgen.
    dus deed me goed dat te horen :D
    vind het ook heel fijn dat ik zo opgevolgd en gecontroleerd word, kan erg slecht tegen onzekerheid en niets weten dus heb met je te doen djoon!
    nu alleen nog zwanger worden....
    druk klusweekend nu maar ben eigenlijk erg moe vanwege het vele werken deze week.
    vandaag ook super lange en zware dag dus ga eerst zo lekker bijkomen in bad :D
    ik ken trouwens het hormoon balans dieet ook maar vind het erg moeilijk om te volgen.
    je mag zoveel niet ineens en suiker blijkt echt overal in te zitten!
    daarnaast ben ik eigenlijk een slechte groente eter, vind gewoon veel niet lekker....
    dus probeer me er een beetje aan te houden maar vind het lastig.
    degene die ook moeten klussen; veel plezier!
    de rest zal waarschijnlijk zitten wachten.... balen maar dat hebben wij helaas nu eenmaal vaak....
    fijn weekend iedereen!

4. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Marytje! Ik duim voor je!

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Inmiddels hebben jullie het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Maken jullie een nieuw deel aan?

Deel Deze Pagina