Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Peony: fijn dat je ook mee doet aan de groepshug! Hopelijk kunnen wij wat positieve energie van je overnemen!

Als ik maandag nog geen tekenen van de ongi (en ook niet zwanger ben, die kans is heeeeeeeeeeel klein, maar niet onmogelijk als ik mn eisprong wel gehad heb) heb dan mag ik bellen voor een echo en als er dan niks aan zit te komen dan krijg ik inderdaad een kuurtje om de ongi op te wekken.

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Zo lekker even uitgeslapen, ben nog steeds super moe. Mijn lichaam is echt moe!! Echt niet normaal. Vanavond en morgenavond moet ik weer werken.

LW, wat klote zeg!!

Nienke, temperatuur is bij iedereen anders, dus kan de mijne wel noemen, maar heeft totaal geen zin. ;) Gewoon lekker blijven tempen. Het is trouwens iedere ronde ook weer anders bij mij.

Lies, bij mijn man precies andersom van zaad hihi. Bewegelijkheid minder (36%), maar wel veel aantallen (75 milj per ml), en hij maakt het dus goed door zijn aantallen. Ik zat me ook druk te maken, maar je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig. En ze kunnen goed zwemmen tenminste! Dat is echt wel een pluspunt hoor!!

Hier, temp is hetzelfde gebleven.. We wachten vrolijk verder. ;)

Xx

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Charise: klinkt toch wel goed hoor die hoge temp en de moeheid, wanneer ga je testen?

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @suuslil, aha! Waar hoop jij op? (Je hebt zoveel opties.... ;)) Voordat ik hoop op een ei en jij liever snel doorgaat naar de volgende ronde...

@charise, vervelend dat je zo moe bent. Maar misschien ook positief (dat denk ik). Je hoort vaker dat meiden ontzettend moe zijn na de innesteling.... Spannend meid!!

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Peony84: ik hoop natuurlijk heel stiekem dat ik zwanger ben, maar als dat niet zo is dan hoop ik over een dag of 8 ongesteld te worden zodat we aan de ronde met de cryo's kunnen beginnen!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Hihi, ja logisch... ;) Dan duim ik daar gewoon voor! En anders dat je over een week ongesteld wordt!

7. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Hihi, gelukkig scoren onze mannen in ieder geval goed op 1 van de 2 punten. ;)

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje en dan hoop ik bij jou op een mooi groeiend ei!

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Lw Nee mijn vriend is gewoon gemiddeld geschapen. Gelukkig niet groot moet er niet aan denken hoe het dan voelt.

SusanneL Maar hoe is er bij jou vast gesteld dat je PCOS zou hebben dan? Kralenkrans? Ik dacht dat je bij PCOS op z'n minst weinig of geen cycli zou hebben.

Heb je geen tempkaartje? kunnen we even mee kijken;)

Peony ik wilde het idd afgelopen maandag al vragen. Maar dacht dat ze zou zeggen dat ik daar miss voor bij mijn huisarts moest zijn omdat dat 'n ander "ziektebeeld" is.

Heb dat helaas met mijn zoontje al te vaak mee gemaakt dat ze dat zeiden bij de kinderarts. Moest ik maar weer een verwijsbrief halen terwijl hij daar al onder controle stond.

Maar ga het donderdag toch maar even vragen. Is miss een kleine moeite om even te kijken ze moeten er toch al met die staaf en. "n eendenbek is dan ook zo gebeurd zou je zeggen.

Grouphug Ben ook niet down. Maar als ik de andere down dames ermee kan helpen, Hug ik lekker mee;)

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, ik zou het gewoon vragen bij de gyn. Het zit in zijn vakgebied. Snap dat je niet aan je gyn vraagt wat het plekje op je arm is (bijvoorbeeld) naar als het te aken heeft met seks ed. zou ik het gewoon vragen, zeker als je er dan toch bent!

@suuslil, ja heb je misschien een kaartje, ben ook wel benieuwd!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Lotte1986: doordat ik vroeger heeeeeeel onregelmatig ongesteld was en inderdaad door de enorme hoeveelheid follikels, meestal zo'n 50 stuks. Ik heb wel een tempkaartje, maar daar kunnen jullie niet zoveel mee, want heb niet vanaf het begin getempt... Maar door mijn tempverleden weet ik hoe mijn temp voor en na de eisprong is. Ik heb 1 lage temp en daarna gaat ie 0,3 tot 0,4 graden omhoog, lijkt me zonder eisprong niet mogelijk en heb die temperaturen ook nog nooit gehad voor mn eisprong.

Fijn dat jij ook mee hugt!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @peony hopelijk komt de pijn van je ei meid! welke dag zit jenu?

@SL ik doe mee aan de groepshugg I need it!!!!! <3

@LW hopelijk slaat de 150mg wel bij je aan meis!! echt vervelend zo!

@lief WTF zaad van jouw man is suuuuuuuuper goed joh!!!!!
    mijne had 29milj per mililiter (stuks meer) maaaaaar maar 3 mililiter = zeg 90 miljoen!
    en dat was schijnbaar super!
    bewegelijk of beweegelijk A (weet ik niet) was 41% en dus prima!
    dus mijn man zijn zaad is echt heel goed zeiden ze!

dus dan is dat van jouw man zelfs perfect!!!!!!!
    dus qua aantallen scoor je alsnog heel goed omdat je zoveel mililiters zaad hebt ;)

@poeny nee helaas geen moed erin! gister nog veel meer gebeurd! long story maar heel erg ruzie schoonouders ben er klaar mee na 8 jaar ellende! en daarbij kwamen mijn ouders om mij te troosten zat er heeeeelemal doorheen en zag het niet meer zitten!
    en daarna vertelde mijn moeder dat mijn vroegere beste vriendin die ook in straat woonde zwanger was! ze vond het heeeeeeeeeeel erg tegen mij te zeggen! maar anders zou ik perplex staan als ik haar zou zien en zij het vertelde dus heeft ze het toch maar verteld!
    ik ben momenteel een emotioneel wrak! doe niks anders dan huilen huilen huilen! mijn hart is gebroken, en ik kom niet meer uit de negatieve spiraal en put momenteel! dus heeeeeel veel ellende! :(

*klaag modus uit*

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lotte hmmm dan hoop ik dat er toch wat groeit en hij pas volgende week woensdag springt meis!! hoop so! duimen draaien!!!! :D

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: welkom is de groepshug en wat ontzettend vervelend dat je er doorheen zit, heel veel sterkte met alles!

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, zit nu op dag 14. Vorige keer had ik mn ei op dag 16 en had ik ook vanaf dag 13 kramp. Ik hoop het dus ook!
    Och meisie!! Wat verdrietig! Niet luek die ruzie met je schoonouders! Ging het om iets stoms of was het iets wat al langer een issue is?
    Oh, en dan ook nog weer iemand zwanger! Pffff.... kan mij voorstellen dat je er ff doorheen zit!!!
    Ik vind het zelf altijd het ergste als iemand zwanger is die je niet zo heel goed kent of die je amper meer spreekt. Voor vriendinnen kan ik super blij zijn maar voor meiden die verder van mij af staan vind ik dat moeilijker omdat ik dan minder met ze heb.
    Heel veel sterkte meis!!!

16. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bibi Ohhh meis Vind het zo erg voor je. Voel me afentoe best "schuldig" naar jullie omdat ik al 'n kleintje heb.

Hoop echt zo dat je snel zwanger bent. *dikke knuf*

17. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Ohhh oke hihi, dat is een geruststellend bericht.:D

Ik wens je veel sterkte, ik ken je verhaal niet zo goed maar, keep your head up!!! Xxx

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Over vermoeidheid, ja kan een goed teken zijn, maar denk het niet hoor. Gooi dit echt op gisteravond! En ik ben gewoon sneller moe..

We wachten gewoon af hier haha.

Xx

19. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Charise
    Klinkt zooooo bekend, haha ik ben ook al aantal jaren verpleegkundige!

20. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lotte
    Jeetje echt veel afgevallen! Wat is jou geheim. Bij mij gaat het niet zo denderend! Moet er heel veel moeite voor doen iig, maar ja ook fijn al de erfelijke factoren haha!

@All
    Ik lees vanavond even verder! Ik ga naar een collega haar diplomering!

Deel Deze Pagina