@all, ff een vraagje... Ik merkte vanmorgen onder de douche met wassen dat mijn schaamlippen groter en zachter leken. Klinkt een beetje apart maar vroeg mij af of er nog iemand is die dit heeft?
hahaha babke. Peony heb ik eigenlijk nog nooit op gelet. Maar dan zal het wel niet anders was het me wel opgevallen denk ik.
Jeetje wat hebben jullie allemaal veel te vertellen zeg. @LW85 Waarom ze dan meten zou ik ook niet weten.. net wat je zegt je verwacht dan geen eitjes. Zij de gyn verder nog iets? Is 150 clomid de maximale dosis?
@babke, hahaha! Goed zo!! @lotte, het is mij eigenlijk nooit opgevallen maar vanmorgen dus wel... Dacht eerst dat ik het mij verbeelde maar toen ik net naar de wc was geweest en ik erop lette had ik nog steeds dat idee.
Ik werk in de zorg en wij hebben ook oor thermometers, die zijn niet altijd even nauwkeurig. Toen ze net kwamen moesten we er ook altijf een halve graad 0,5 erbij optellen. Hierdoor kan het zijn dat de rectale thermometer inderdaad een hogere temp aangeeft. Rectaal word door onze artsen nog altijd als het meest betrouwbare beschouwd.
Zoooo, ik moest weer heel wat bijlezen. Hoop dat ik op iedereen kan reageren, zo niet, sorry, het is gewoon teveel! @Mieks: Geweldig verhaal. Ik heb echt even zitten gniffelen! @LW: Jeetje meid, zag dat de 100 bij jou ook niet is aangeslagen. Maar blijf positief meid! Ik had bij 50 en 100 ook geen ei, wel mooi bms. En bij 150 had ik de hoop al opgegeven en toen op dag 11 al een super mooi ei! dus het kan echt nog! En zo niet dan ga je ook over op de spuitjes. Komt helemaal goed meid! Zou deze ronde, als je een ei hebt, wel om een samenlevingstest vragen. Dit omdat je al 2 rondes clomid hebt gehad zonder resultaat en clomid dus je vagina slijm kan beinvloeden. Kan nooit kwaad zoon samenlevingstest heb ik nu ondervonden. Over die uitgangsecho, die heb ik niet gehad. Dus idd een beetje vreemd. Maar mssn om te kijken of je goed 'schoon' bent na je menstruatie? Over pre-seed: ik gebruik het ook, maar meer voor het erin gaan zeg maar. Dus smeer hem zeg maar in zodat het makkelijker gaat. Anders schuurde het nog wel eens en dat deed dan pijn. Pre-seed staat erom bekend dat het veilig is voor de zaadjes, dus je kan het prima gebruiken. heb het een keer ingebracht met die aplicator, maar dat is geen succes. Na het vrijen drupt alles er 3x zo hard uit omdat het heel waterig spul. Ik gebruik het alleen als 'hulpmiddel' zeg maar . @peony: hopelijk snel die eisprong voor jou! Sommige meiden hebben geen aanloop van LH, dus kan best zijn dat je test in ene ervan af gaat knallen! @Charise; Nog steeds een heeeeeel mooi kaartje! Ik duim voor je @Bbibi: Al zicht op je eisprong? Of nog niet? En wat een ellende met je schoonfamilie! En ik ken het gevoel. Je gunt het iedereen van de wereld, maar toch doet het pijn als het voor jouw nog niet zo mag zijn. Knuuuuf! @Sl: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en door kan met je cryo;s! @weegbree: Weg met die cyste! Hoop echt zooooo dat je ongi snel komt meid! @Lies; welkom! Wat heeft jouw man goed zaad zeg! Daar zou ik echt blij mee zijn! Succes met je behandelingen! Ladies: ik heb 6 pagina;s terug gelezen, jullie kletsen echt veel! Sorry als ik iemand vergeten ben! Probeer zoveel mogelijk mee te kletsen, maar lukt me niet altijd door het werk! @hier; vandaag laatste ongi dag. Wordt alweer bruin. Nu dus nog 12 dagen wachten tot het starten van de behandeling. Ik ben zoooo benieuwd wat het met mijn lijf gaat doen! duim duim duim
@Babke: wat mooi dat je temp al wat aan het stijgen is en fijn dat je mee doet aan de groepshug! @Peony84: dat is me nog nooit opgevallen, dus denk niet dat ik het ook heb... @Paniekertje: dankje, dat hopen wij ook! Mooi dat je ongi alweer bijna over is en spannend dat je bijna kan starten met de IUI, zal voor je duimen dat het aanslaat! Hier net gesport, hebben we dat ook weer gehad . Morgen eerst om 10.00u weer een gesprek bij een mogelijk nieuw gezin en daarna naar de psycholoog, wordt rennen en vliegen dus morgen . Op de terugweg nog even boodschappen doen en daarna lekker met de beentjes omhoog op de bank! Vrijdag de hele dag oppassen op mn oude oppaskindjes en zaterdag een weekendje naar Groningen (kom ik vandaan), zin in!
Ik ga zo slapen meiden, slaap lekker en tot morgen! Enne, niet teveel kletsen he, ben er pas morgenmiddag weer . Xxx
Hallo meiden, Ben ik ook weer, nou het is me best meegevallen vanavond, gelukkig. Ik had ook weer cursus voor de laatste keer en ik heb een plankje door gehakt! Hihi, grappig he?! Morgen alweer 10 DPO. Mieks, haha super grappig dat jullie lekker gesext hebben op die manier. Fijn dat het zo kan haha. Babke, jullie hebben het er ook flink van genomen hoor ik al hahaha. Bbibi, schat, ik snap je frustratie helemaal. En je pijn, verdriet en alles. Het is ook gewoon klote en oneerlijk. We verdienen het hier allemaal zo erg, en het is soms klote dat wij er zo hard voor moeten werken en het bij anderen gewoon aan komt waaien zegmaar. Maar blijf vertrouwen meid, onze tijd komt echt!! We gaan gewoon samen in februari zwanger zijn. *knuffff* Uhm.... weet ff niet meer wie het was met de uitgangs echo. Maar volgens mij is dat meer om te kijken hoe je baarmoeder en eierstokken er uit zien voordat ze iets stimuleren. Of je lichaam er zeg maar klaar voor is om verder te gaan met waar ze verder mee willen gaan. En dat is het beste tijdens menstruatie, en dus op het moment dat het het meest "schoon" is zegmaar. Uhm, verder weet ik het even niet meer. Ben best wel moe dus ga nu lekker mijn bedje in! Zijn er hier trouwens nog meer twilight fans??? Xx
Ik heb nog geen overtuigende stijging, nog steeds 36,8. Dit is een temp die normaal wel eens voorkwam voor mijn ei maar waar het na mijn ei wel mee begon. Dus 1 dpo 36,8 (gisteren) en 2 dpo is big nooit onder de 36,9 geweest. Al ben ik wel vroeg met tempen, maar niet vroeger dan gisteren ofzo, Mijn tepels doen wel al twee dagen zeer. Dat is altijd vanaf de eisprong. Dan is de eisprong toch gewoon geweest? Ik heb niet zo'n zin om vandaag weer te moeten, dus als het niet nodig is. In mijn lijst met kaartjes zie he hem bij het eerste kaartje wel terug, maar dat was een slecht ei denk ik nig steeds met een korte lf en die was sowieso niet bevrucht.
Babke, geen idee...sorry! miss voor de zekerheid vanavond nog een keertje! @hier...om 10.45 moet ik weer naar de kliniek. duimen jullie dat het rare ding op miraculeuze wijze is verdwenen? trouwens heb gisteren ook telefoon gehad van DCI - PCO solutions. Hele aardige vrouw, gaf goede informatie! ze had idd een piek gezien in de bestellingen een paar weekjes geleden. Ik zei, dat heb je aan zp te denken. Bbibi heeft ons allemaal aangestoken. heb ff niet alles gelezen, jullie gaan snel. nog meer mensen vandaag? charise, gaat alweer snel! duimen dat je zwanger bent meid!!!
Succes weegbree! Als dat trouwens een piek was verkoopt ze niet zo heel veel. Wat zei ze verder nog of belde ze zomaar om je ervaring te vragen ofzo? Ik denk dat mij ei wel klopt. Heb even gespiekt bij de zwangere kaartjes en er zijn er weinig tot geen die in het begin een grote stijging maken. Ga me dus wat dat betreft geen zorgen maken. Mijn tepels liegen dus niet denk ik. Hebben we zin vanaaf gaan we nog wel, maar anders niet. Ik temp morgen nog en daarna ook nog maar dan laat ik mss manlief alles noteren dat ik er zelf geen weet van heb. Maar dat doe ik pas als ik zeker ben van mij eisprong
Ze heeft een aantal dingen aangegeven (n.a.v. vragen van mij). -Duphaston/provera en primolut, allemaal even slecht. Syntetisch progesteron, dat via je lever pas in je lichaam wordt opgenomen. Beter is vaginale gel variant te nemen, want dit is wordt dan directer opgenomen in je lichaam. Ook heel goed was progesteroncreme, maar omdat je geen begeleiding krijgt is het wat lastig. -Zij zijn geen fan van clomid of spuiten, omdat zij natuurlijk promoten om het lichaam het op natuurlijke wijze te laten doen, maar zij pleitte ervoor om het lichaam een kans te geven om zich te herstellen en raadde ook een goede ontgifting van de lever aan. Omdat dit een belangrijke rol speelt bij hormoonhuishouding. Als ik dan toch bij het ziekenhuis wilde blijven ok, maar zegt ze kies dan wel voor de voor jou het beste behandelwijze, dus de vaginale gel! voor het uitblijven van de menstruatie. http://www.pcos-solutions.nl/blog/pcos-and-progesteron-behandeling-utrogestan-provera/ -Over jouw zwanger en dci. Ze kon/wilde geen uitspraak doen over het gebruik tijdens zwangerschap. Ze vertelde zelf dat ze toen ze zwanger was ermee gestopt was, ze vond de redenatie van kel die ik haar vertelde, over het hoge progesteron, met de dci nog hoog houden tot de placenta het overneemt etc. een hele goede redenatie!! Dus ik zou stoppen na 12 weken. Zij beaamde dat ook, alleen mag ze dat natuurlijk niet echt zeggen ivm aansprakelijkheid denk ik. misschien nog ff een hoofdstukje grey vanavond babke
Ik heb voor de interpretatie even dezelfde temps ingevuld als vorige maand. Dan heb ik een idee als ik wat door getempt heb..
Goedemorgne meiden, @paniekertje, spannend meid. Over 12 dagen... Ben heel erg benieuwd, ik lees wel vaker dat het spuiten minder bijwerkingen ed geeft. En hoop gewoon dat het die ronde meteen raak mag zijn!! Ja, hoop ook dat ik de komende dagen nog wel een knaller krijg. Ik wacht het af! @suuslil, lekker vooruitzicht dus voor de komende dagen! @charise, zag het plankje op je fb! Echt super stoer!!! En jaaaaa, hier een twilight-fan!!! Wanneer ga jij naar de bios?? @babke, volgens mij heb je idd je ei wel gehad, jij kent je lichaam ondertussen zo goed... Al zou ik voor de zekerheid evengoed je vent verleiden vnv! En slim dat je je vent alles laat opschrijven vanaf je ei. Maar wat is daar dan de extra waarde van? Als je toch niet gaat kijken wat je temp doet? Je lf (hopen natuurlijk dat je dan gewoon zwanger bent) weet je ook als je ongesteld bent. @weegbree, succes straks meis! Hoop ook zooo dat die stomme cyste weg is!! Sterkte!! @all, hier nog steeds last van kramp maar gelukkig al véél minder! Temp is weer omlaag vandaag dus ben benieuwd..... Vanmiddag weer naar fysio!
Als ik wel zwanger ben, wil ik ook mijn kaartje eens bij de zwangeren zetten haha en ik vind het leuk om te kijken of ik een innesteling kan ontdekken achteraf.