Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    En al getest???

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Al getest?? En wat is er woensdag?

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja dat helpt. Ik heb altijd maar weinig, maar deze ronde nog helemaal niets. Bbibi heeft normaal best een onrustige huid en ze krijgt echt van iedereen in haar omgeving opmerkingen dat haar huid er zo goed uit ziet. En die weten dan niet ze dit neemt.

Due agenda post Mieks altijd onder haar berichtjes. Je kunt gewoon in je berichtje (liefst dikgedrukt) in je eigen bericht zetten welke datum je wat hebt. Voor de laatste moet je nog even terug naar het vorige topic pco.

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wat bijzonder zeg van je zoontje! En wat goed dat je zoveel bent afgevallen, heel erg knap!! Hoop dat het snel raak is voor je, gun niemand wat meerdere meiden hier en ik door hebben moeten maken...

Hoe zijn je ovutesten tot nu toe? Wat erg voor dat kindje van die mmensen waar je op verjaardag was, kan me voorstellen dat je je zoontje daar niet mee naar toe neemt! Vind het zo erg als dat soort mensen wel (zomaar) zwanger raakt en wij niet :(...

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh Charise, mega kippenvel! Wat zou dat gaaf zijn. We kunnen wel zeggen dat er een positieve vibe door het topic gaat. Als die ff doorduurt tot eind van het jaar, zijn we allemaal zwanger :).

Ik heb nog steeds eipijn, jippie. Net sinds drie weken eindelijk weer gesekst. Het kwam er de laatste weken niet van. En als het kan proberen we de moetjes te mijden, maar helemaal eraan ontkomen doen we niet want daarvoor is onze frequentie echt te laag.

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wauw, wat goed van je temp, ga heel hard voor je duimen!!!

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat is wel fijn zeg, zou ook wel een keer wakker willen worden zonder pukkels haha...

Oke, zal even kijken dan. Waar in het oude topic kan ik dat vinden?

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jeetje meiden, wat schrijven jullie verschrikkelijk veel, zonder quoten kan ik het niet meer bijhouden, sorry hoor haha...

Hier nog steeds veel onduidelijkheid, de ovutesten blijven gelijk qua kleur streepje (duidelijk niet positief, maar wel een duidelijk streepje), maar heb al wel 2 dagen een temperatuurverhoging... Word er echt moedeloos van, wat is er toch allemaal aan de hand?? Komt dit echt allemaal door de mislukte IVF en de daarbij behorende hormonen? Snap er echt erg echt helemaal niks meer van!! Gelukkig mag ik volgende week maandag het ziekenhuis bellen voor een echo om te kijken hoe het ervoor staat en als er dan nog geen eisprong aan zit te komen dan krijg ik waarschijnlijk een kuurtje om deze op te wekken. Wil zo graag beginnen aan de cryo's, had echt niet verwacht dat deze cyclus zo lang zou duren....

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @susanne al 3,5 jaar? Pfff ellende meid!!! Maar zo te horen had jij dus wel ontzettend veel cryos dus? Omdat je zegt dat je er nog 8 heb liggen?? Wat ontzettend goed zeg!!!!! Dus jij hebt nog wel wat over dus voor de komende maanden als het moet? Fijn hoor!!
    En lijkt me ookprettig in je eigen cyclus ipv al die hormonen etc!! Ik ga heel hard duimen!

De dci werkt bij mij erg goed idd zoals babke al aangaf! Ik heb bijna heel het topic zover te bestellen hihihi ! Sinds het stoppen met de pil zat ik echt weer VOL acne echt verschrikkelijk!!! En mijn huis ziet er nu zoveel rustiger uit! Alleen nog "griezeltjes" maar geen echt acne meer! Dus zooooo fijn!! Werkt net zo goed als diane pil hihi !!!
    Kijk maar eens op pcos solutions ( google)

@charise wauwwwwww super nieuws meid!!!! Hoop dat het idd innesteling is en dat je over een weekje ook een posi test in handen hebt samen met babke! Laat heel ons topic maar zwanger raken!! Hihi

Xx

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Peony84: dat is inderdaad wel een goed idee, dat quoten wordt ook vervelend (voor jullie dan)... Dat wachten en de onzekerheid is inderdaad heel moeilijk, hoop dat ik snel zekerheid krijg, al is het de ongi...

Succes met je ovutest en veel plezier vandaag!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: we hadden in totaal 9 embryo's, is inderdaad heel fijn! De beste is teruggeplaatst de vorige ronde en de andere 8 zijn ingevroren. Nou duimen dat deze goed ontdooien! Ik vind hormonen niet erg hoor, dan is m'n cyclus zo'n 1,5 week korter dan zonder hormonen, baal echt van die lange rondes! Maar het is niet anders, hopelijk lukt het ook zonder de hormonen...

Wat fijn dat de dci zo goed werkt bij jou! Maar vind het erg prijzig... Had de site al gezien en heb deze doorgemaild aan mijn dietiste, haar collega gaat het maandag of dinsdag overleggen met de gynaecologen, wil graag weten wat zij ervan vinden en of het vielig is met het andere dag ik slik. Ik zou wel minder hoeven slikken omdat ik maar 50/51 kilo weeg, maar dan nog kost het €25 per maand en nu ik zonder werk zit is dat best veel geld...

12. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bibi dat is idd een groot verschil. Grote volle vrouw is eigenlijk nog een understatement:p

Charise dat zou echt geweldig zijn. En zeker omdat je het nooit eerder hebt gehad.

SusanneL Vorige rondes toen ik nog geen clomid had, waren ze bij mij vaak zo goed als positief. Vervolgens kreeg ik 'n echo en zat er dus helemaal geen ei. Alleen houdt ik nu ook mijn slijm bij, hoop dat ik daar meer baad bij heb.
    Denk dat ze daarom bij jouw ook zo "donker" worden, dat is bij de meeste pcos'ers komt door de kralenkrans.

Erg is dat he. Ze kwam er ook pas achter na 20 weken, ze heeft gewoon gerookt, volop gefeest ( lees: zuipen). Maar volgens mij wordt er bij haar thuis ook gewoon binnen gerookt.
    En dan wordt ze door de pil zomaar zwanger. Terwijl anderen meiden er heel veel moeite voor moeten doen! 3.5 jaar zeg hoe hou je het vol meid?

Babke wat fijn, hoop dat ze een goeie spurt maken. Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat speeksel slecht zou zijn voor sperma.

Peony precies doe ik ook altijd. En zo vergeet ik meestal ook niemand. En is overzichtelijk:D

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Charise, nu ik erbij nadenk. Die ronde van mijn vmk had ik een pijn die uitstraalde en voelde als spierpijn in mijn bovenbeen. Ik denk dat dat een (poging tot) innesteling geweest is. Was toen ook vanaf de dip! Dus goed bericht ;)

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi meiden,
    Net op werk ovulatietest gedaan. Streepje wordt iets donkerdoor (niet positief hoor).

Nu heb ik weer dat slijm. T is wit en je kan er tussen je vinger draden van maken (elastisch), niet verder dan 1-1.5 cm. Is dat positief op dag 12?

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @suuslil, ben benieuwd wat je dietiste en gyn zeggen van de dci.... ik zit zelf namelijk nog erg te twijfelen. Ga het maandag aan mijn gyn vragen al denk ik niet dat zij er iets vanaf weet!
    Veel embryo's dus opgeslagen, dat is dan wel super fijn!

@lotte, euhhh ok! ja, het is soms zoooo oneerlijk!!

@charise, dat klinkt al positief van babke... Ik denk echt dat het raak is bij jou (gevoel is echt heeel sterk).

@lw, draden is vruchtbaar dus iig positief!! :D Hopelijk heb je snel een positieve ovutest! Ik ga'm zo doen... ff plas sparen! ;)

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @suuslil, weer trouwens niet hoe het heet... embryo's, cryo's??

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Heeey meiden,
    Ik denk wat is het rustig, maar jullie waren gewoon alweer begonnen met een nieuw topic haha ;)

@ Paniekertje, wat balen dat het niet gelukt is!

@ Nieuwe meiden, welkom! Ik hou een agenda bij met afspraken, dus als jullie daar op willen: graag je afspraak even dik zwart maken zodat ik er niet overheen kan lezen :)

@ Chanan, wouw meid wat super! Gefeliciteerd!!

@ Charise, heb een goed gevoel bij jou! Hopelijk klopt het ;)

Agenda
    02-11 Babke - Follikel meting
    05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid
    05-11 Paniekertje - Nod datum
    05-11 Lotte - Follikel meting
    05-11 Babke - Follikel meting
    07-11 LW85 - Afspraak gyn
    09-11 Bbibi - Follikel meting
    12-11 Charise - Nod datum
    13-11 Paniekertje - 13.10 Intake bij FA, bespreken behandeling
    16-11 Liefde1987 - Follikel meting
    19-11 Paniekertje - Spuitinstructie (en start behandeling?)
    27-11 Saja - Uitslagen bespreken
    29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek

Zwangeren
    Liefsd
    Chanan

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi, ik zag dat jullie aan de maca zitten. Ik heb 100 gr staan maar doe er niks mee. Wil je het hebben?

19. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ha meiden,

Even vraagje. Ik zit nog niet aan de clomid maar probeer wel mijn 'cycli' te ontrafelen. Jullie hebben het over vruchtbaar slijm en ovi testen enzo. Nou heb ik een keer een ' cyclus ' gehad (daarna provera) van 92 dgn. Tijdens deze periode dacht ik constant dat ik een eisprong had omdat de ovi testen altijd e beetje donker waren (sensitest) en ik had ook wisselende afscheidng, waarbij ook dagdn bij zaten je idd ' draden' kon trekken. Wat is dit dan? Houdt je lichaam je dan voor de gek? Door de oestrogenen dominant bij PCO? Ik heb overigens alleen de cyclus problemen van pco want ik heb een bmi van 20, geen dm2 en ook geen acne of overbegpharing.

Wij zijn van plan in net ieuwe jaar te beginnen met clomid. Ik. Wil ,iever eerder ( want zo schiet het nie op) , maar man lief wil helaas nog niet in de MMM. Zucht, wachten dus.

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Nienke, zonder clomid heb je meerdere eitjes die niks aan het doen zijn in je eierstokken. Die geven allemaal hormonen af wat normaal gesproken 1 volgroeid eitje zou doen. Dat houdt in dat je ovulatie testen vals positief kunnen uitslaan.
    Wat betreft afscheiding merkte ik ook (en nu weer, nu ik niet aan de clomid meer zit) dat je lichaam je toch in de maling neemt...

Deel Deze Pagina