Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lotte
    Sorry had even over jou goede bericht heen gelezen. Maar super van je groeiende ei!

2. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bibi
    Ja ik mag vanscht weer! Nu vind ik nachtdiensten niet erg hoor, eerder leuk. Enige nadeel is dat je beetje in een uil veranderd haha! Snacht wakker en actief en overdag zo sloom als wat!

Ik moet nog wat te eten verzinnen nog iemand een goed en makkelijk idee?

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, als je een aanloop hebt kun je er alvast rekening mee houden dati komt... Maar ach, ik zeur niet!! :D

@bbibi, ja, denk zelf ook dat het morgenochtend wordt. Ben moe (net terug van fysio) en omdat mijn man laat thuis is denk ik dat ik dan al slaap. En het is nou ook nog niet zo dringend dati mij wakker moet maken. Maar we zien wel, wie weet word ik zelf wel wakker alsi naast mij kruipt.
    En idd positief blijven denken!! Mama wordt jij zowiezo wel!

@lw, hihi deal!! ;)

@suuslil, hoop dat je snel weer je energie terughebt! En bekijk het positief, je kunt nu wel snel aan de volgende ronde beginnen!!

@jill, dank je!! Jij goedemorgen dan! :p Ik eet alleen dus ik neem een burger met wokgroenten... lekker simpel!

@all, net weer fysio overleefd! Pfff.... was wel weer ff zwaar hoor, allemaal nieuwe oefeningen!
    Heb trouwens een foto van mn ovutesten in mn fotoalbum gezet (voor de geïnteresseerden...)

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jill ja snap ik! heb je altijd nachtdienst? vervelend hoor!
    smakelijk alvast wij doen slecht en nemen lekker MAC vanaaf (ohhhh fout haha)

fine aaf meiden!

oja peony voor als ik je niet meer spreek! dan alvast een heeeel fijn gezellig (klus) weekend toegewenst!!

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, ohhhh slecht!! Wat lekker!!! :D
    Dank je, zal niet veel online zijn vanaf morgenochtend... Misschien dat ik af en toe even snel reageer via de iphone van mn man.

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bibi
    Nee niet altijd hoor! Wel vaak en ook veel avonddiensten. Maar dat is mijn eigen wens hoor! Ik heb een hekel aan dagdiensten.
    Haha heeeerlijk bij MAC snaaien geniet ervan! Ik doe waarschijnlijk niet veel beter hoor. Net mijn mannetje gevraagd of ie bolletjes en knackworsten mee wil nemen haha, en dan te bedenken dat, dat eigenlijk mijn ontbijt is. Lol!

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @bbibi: Mac, dat je t weg krijgt! Vind ik dus echt NIEt lekker. Maar geniet ervan, neem je happy meal? :p

8. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peony
    Waarvoor heb je fysio als ik vragen mag?

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    jill ik ga lekker bij mijn ouders eten. Kip uit de oven met bloemkool en aardappelen. Maar de aardappelen laat ik weg:p

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lotte
    Aaaah heb ik iig een idee voor morgen haha! Kip heb ik nog dus morgen even bloemkool meenemen!
    Ik heb er z'n hekel aan om elke week weer te verzinnen wat we eens gaan eten.

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, jammie!! :) Hihi, er zijn er best veel die soms bij hun (schoon)ouders eten! Lekker makkelijk!!

@jill, ben geopeerd aan een hernia en heb nu nog een zenuwbeschadiging in mn rug... Moet nu dus m'n spieren weer aan laten sterken!

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peony
    Jeetje zo jong en dan al een hernia? Poeh.
    Ik ben ook altijd klant geweest bij de fysio, heb reuma. Maar laatste tijd gaat het goed ff afkloppen!

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @jill, ja was ff heftig... ben met spoed geopeerd omdat ik uitvalverschijnselen had! Gelukkig gaat het nu al beter (herniaoperatie is 2 jaar terug). Nu moet alleen die zenuw nog helen en mijn lichaam weer aansterken. Gelukkig een paar maandag terug wel groen licht gekregen van mijn arts en fysiotherapeut om zwanger te worden!
    Reuma is ook niet zomaar iets.... Jeetje!! Heb je er al lang last van? Wel fijn dat het nu iets beter gaat!

14. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peony
    Ik weet bijna niet beter meer, ik heb dat al vanaf mijn 11e jaar. Toen hebben ze dat geconstateerd. Dus sjah.. pijnlijk als de gewrichten ontstoken zijn maar in rustige periodes gaat het goed. Daarom werk ik ook liever avonden en nachten. Minder zwaar, ik werk in de ouderenzorg als verpleegkundige. Dat wil ik zo lang doen als het kan. Voor altijd dat zit er niet in, dat weet ik al.
    Kinderen krijgen word nu al moeilijker door de PCOS maar, als ik daadwerkelijk zwanger raak zal dat ook niet heel makkelijk zijn is mij al beloofd vanwege het extra gewicht e.d. maar het mag wel.

15. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    all hoeveel dagen voor je eisprong heb je vruchtbaar slijm? Zat net op de wc (sorry voor de details) en er kwam in een keer n kwak uit. Nog nooit mee gemaakt. Kon er al 1 kort draadje mee trekken. Ben benieuwd of dat morgenvroeg nog steeds is.

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lotte
    Haha wat schrijf je dat weer lekker lol! Ik kan er erg om lachen hier die openheid van iedereen, heerlijk!
    Maar ik kan je met je vraag nog niet helpen.. hopenlijk de andere wel!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @ SL 36,8 is voor mij niet hoog hoor, op die temp wordt ik meestal weer ongesteld. Het zit bij mij meestal tussen 36,9 en 37,1. Met 36,8 als eerste na mijn ei en laatste voor menstruatie. Voor mijn ei varieert het overwegend tussen 36,4 en 36,8. Dus nee, ik wordt niet nerveus van 36,8. Dat lijkt mij als het zo blijft geen inducatie voor een evt zwangerschap.

De tempen voor 36,6 (ei) zijn niet echt. Dat zijn ze van de vorige ronde zodat ff igg een ei kan bepalen.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wij eten vanavond gestoofde andijvie met een hamburger en manlief wat aardappels. Ik had nog twee bloemkolen. Had er nog eentje en eentje bijgekocht vorige week en het kwam er weer niet van. Net dus grote pan bloemkoolsoep gemaakt. Lekker voor de lunch morgen en het weekend. Ik heb de bloemkool gekookt in kipbouillon met kerrie, daarna gepureerd en een pakje slagroom erdoor. Lekkerrrrr

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, anders moet je even mijn kaartje bekijken... Ik kreeg op dag 10 al wateryslijm en heb waarschijnlijk morgen op dag 16 mijn ei! Maar volgens mij is het bij iedereen weer verschillend!

@jill, heftig hoor. Zeker ook dat het zwaarder zal worden (letterlijk en figuurlijk) tijdens een zwangerschap!!

@babke, oh dat klinkt ook goed! Bloemkoolsoep.... ;) zo doen we toch weer leuke ideeën op!! Ga'm onthouden!

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Lekker! Die bloemkoolsoep (denk ik).
    Hier net alleen gegeten. Aardappeltjes, doperwetjes (dierpvries) en worteljes (vers) en een groenteburger. Lekker makkelijk.
    Ik eet te weinig bij mijn moeder, binnenkort maar weer eens gaan.
    Vaak kookt vriend. Die heeft koken gehad bij zn opleiding. En odanks dat hij nu iets totaaaaal anders doet houdt hij nog superveel van koken. Komt mij goed uit, ik ben echt een klins in de keuken. Gaat elke dag wel iets mis, of ik snij me of verbrand me of t eten brand aan of ik stoot een schaal pannenkoekbeslag van t aanrecht.
    Mn vriend kan daar absoluut niet tegen dus hij mag er van mij niet mee bemoeien als ik kook maar 90% van de dagen kookt hij :D

Deel Deze Pagina