@Bbibi: maar dan moet ik wel een goede eisprong hebben, word nou al voor de 2de keer veel te vroeg ongi ... Maar dankje voor je opbeurende en lieve woorden! @Peony84: zie Bbibi! @Lotte1986: spannend van je slijm! Als ik slijm heb beginnen wij altijd met klussen . @Babke: je temp stijgt vaak geleidelijk, dus een zwangerschap kan echt nog steeds en soms stijgt ie pas ook aan het einde (was zo bij een vriendin van me en die heeft nu een kindje). Dus er is nog steeds hoop bij jou! @Nienke1985: ja hoor, dat kan zeker wel en ook zonder eisprong kan je toch ongesteld worden. @Zoetje88: dat slijm klinkt goed hoor, aan de klus jij ! @Paniekertje: herken dat balen van het stilstaan, hopelijk kan je snel weer verder! Hier ook gevoelige borsten en last van mn rug, dus de ongi is echt onderweg . Hoop alleen dat het toch nog even een paar dagen op zich laat wachten, nu is echt nog te vroeg... Ga echt vroeg slapen vandaag, ben helemaal op en moet morgen weer een lange dag werken...
Oh dat weet ik wel. Maak me er nog niet druk om maar vond het vooral opvallend. Ik zie het eerder als een voordeel dat het afwijkt
@susanne hoop idd weer op een ei deze ronde maar nu al aan de klus? Heb volgende week dinsdag op dag 10 pas mijn eerst fm meting
@Zoetje: ow had niet door dat je pas op dag 8 zat hihi. Maar ach, wat extra klussen is niet zo erg toch?
Pffffff die zus van mij! Had dr t voordeel van de twijfel gegeven en weer contact maar ze is zo verschrikkelijk bezig. Wat mensen al niet kunnen zeggen als ze iets zelf liever eerder hebben dan jij. Gadver, heb dr maar geblokkeerd op faceboek.
@susanne dat klopt haha maar begon even te twijfelen was het nu vanaf eerst tabletje dan 10 dagen een fm of vanaf eerst dag mentruatie dan dag 10 een fm ....
Zoetje cyclusdag 10, ik zou dus voor de zekerheid het klussen vast starten als je volgende week pas gaat
@Babke oeps hoe kom ik er bij vanaf eerst clomid te tellen nu heb ik de afspraak op dinsdag gezet dag 10 zou zaterdag zijn....
Paniekertje ik snap je volkomen! Ik was zelf ook verbaasd dat ik direct door kon naar de assistentes voor de prikinstructie...maar hopelijk snel ongesteld! T spul ligt iig klaar in de koelkast! Hopelijk gaat jou tijd gauw voorbij!
@Zoetje, ja dag 10 van je cyclus....Morgen gewoon even bellen om te verzetten IK moes toen mailen als ik ongesteld was geworden en een afspraak maken op cyclusdag 10,11 of 12.... Ik heb m nu uiteindelijk op CD 11
Ach joh als je maar wat zaad klaar legt joh. In het ergste geval springt hij dinsdag, maar das wel snel hoor met clomid en pco. Bij mij was het nu cd17 en bij peony volgens mij 14, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben benieuwd wanneer die bij mij springt Duurt ook minimaal nog wel een week als het goed is... Maar ook wij zijn weer goed van start gegaan....Mooi voorraadje aanleggen
Ja je snapt me wel. Ik dacht namelijk dat ik nooit een eisprong had. Iig heb ik ze nog nooit waargenomen. Maar dat het nog kan naar zo veel dagen had ik niet gedacht. Ik dacht dat zonder ei ook je baarmoederslijm uiteindelijk wel eens weg ging. Soort van opruiming ofzo
@All Ik ga zo de nachtdienst weer in, voor iedereen welterusten en een fijne werk of vrije dag morgen!
@zoetje, het is idd vanaf je menstruatiedag dus morgen dan maar ff bellen voor een nieuwe afspraak! En als je op dag 10 zit met vruchtbaar slijm zou ik ook gaan klussen. Mijn ei kwam vorige ronde trouwens ook op dag 16 en begon bij dag 9/10 vruchtbaar slijm. Deze ronde vanaf dag 10 vruchtbaarslijm en waarschijnlijk morgen (weer dag 16) mijn ei! @lw, jeetje, wat vervelend van je zus! @jill, werkse! @all, ik ga lekker naar bed, ben moe!! M'n man is nog niet thuis dus ik denk dat het morgenochtend wordt.. Ik ga natuurlijk een weekend weg, kom maandagavond pas weer thuis. Ik zal misschien af en toe nog wel even online komen met de iphone van mn man maar dat is niet handig om veel pagina's mee door te lezen en overal op te reageren... Zal dus de komende dagen af en toe een egoberichtje plaatsen om te laten weten of ik idd mijn ei heb gehad... Fijne avond (en alvast fijn weekend)
@peony, lekker he MAC het was heeerlijk! @jill ohh bewuste keuze dus nachtdienst, maar vind je het niet vervelend dat je je man zo weinig ziet? Hoe waren de knakkies? Hihi @ lw jaaaa happy meal en extra kipnuggets ( always heeerlijk joh) En wat vervelend weer zeg van je zus knuf meid! @suuslil sterkte meid @weegbree jeeeeeeej goed bezig lieverd! @paniekertje ik zei het weegbree ook al, suuuper dat ze O snel mag beginnen dat is echt een voordeel van een kliniek!! Want anders moet je ook bij ons errug lang wachten in het ziekenhuis hoor! @peony geniet van je weekend! @zoetje weer aftellen tot je FM fijn!!! @babke ik moet nog steeds eens die soep van je maken! Lekker! @al morgen weer mijn eerste fm! Net geklust voor eerste keer deze ronde! Had echt geen zin... Kan het momenteel maar slecht oobrengen! Misschien als ik morgen hoor dat er wat groeit dat het dan komt... Spannend dus weer Welteuste xx
Zoetje het is idd de eerste cyclus dag, even verzetten dus. SusanneL Ja nomaal zou ik ook wel gaan klussen. Alleen na de meting van vandaag slaat dat helemaal nergens op. Denk dat i miss wat vroeger slijm krijg. Lijkt me sterk dta er zo laat pas een klein eitje te zien is wat nu ineens super hard groeit. Het is niet te hopen iig. Tussen woensdag avond en zondag mag hij wat mij betreft springen dan is m'n vent weer thuis Bibi suc6 morgen meid. Hopen op 'n mooi groeiend ei. Ik ga lekker mijn bedje in heb vanavond moeten werken in mijn salon... Ben kapot. Truste!
Hallo meiden, Ben ik ook weer!! Babke, ja dat was ik over het wazig zien... Cyclus, je kunt met pcos wel gewoon een cyclus hebben. Ik had meestal wel een eisprong, maar pas heel laat. Na het stoppen met de pil had ik zelfs hele mooie cyclussen. Later werden ze steeds langer. Ik heb ook cyclussen gehad zonder ei, en werd ik ook gewoon ongesteld. Bbibi, succes morgen meid met je FM. Hopelijk een mooi groeiend eitje! Al is het nog wel vroeg, dus niet teleurgesteld zijn als er nog niets is he?! Jill, hier ook iemand in de zorg, volgende week verpleegkundige officieel, en ook in ouderenzorg. Werk ook het liefst avonden en nachten. Suuslil, ja ik heb ook nooit gezegd dat het makkelijk is om positief te blijven. En je mag heus wel verdrietig zijn of balen of weet ik het wat. Maar het is daarna wel goed om hoop te blijven houden voor een positieve toekomst! Hier ook een miskraam gehad in 2009. Dat is ook heel heftig. Was nog voordat ik met mijn man samen was, en onbewust zwanger geraakt, maar niet minder verdrietig daardoor. Nou ik ga zo lekker naar bed. Morgen lekker dagje vrij. Vanavond wel wat last van mijn buik gehad, maar dacht later dat het misschien toch darmen waren. Denk dat het niet raak is deze ronde hoor. Xx