@nienke, die positieve ovutesten komen door de pcos. En ook ik had in die lange cyclussen vruchtbaar slijm... Als je echt iets wilt doen kun je beginnen met tempen (kost niets en kost ook weinig tijd). Maar het enige wat je dan extra weet is na een paar dagen wanneer (en of) je een ei hebt gehad en dus wanneer je evt ongesteld wordt of kunt testen. Je kunt het wel later laten zien aan de gyn (al weet ik niet of die er iets aan heeft, je kunt na je ei wel de lengte van je luteale fase bepalen). Hoop dat je man ook snel klaar is voor de mmm (al moet ik eerlijk zeggen dat je daar nooit echt 'klaar' voor zal zijn, het blijft niet leuk!)
mieks ik moet donderdag weer voor controle naar de kliniek. Hopelijk ben ik voor die tijd ongi en is t grote ei weg 10.45 uur.
@peony wat een super goed idee dat ga ik onthouden!! @SL wat ontzetten goed zeg !!!! 9stuks? Wauwwww wat een super vangst!!!! En allemaal van goede qualiteit? Fijn hoor!!! Hopelijk is het deze ronde raak meid! @babke super lief van je aangeboden, maar ik ben altijd van de supplementen! Van dat poeder vind ik nooit zo handig eerlijk gezegd!! Maar lief dat je het aanbied!!!! @ weegbree ik hoop ook dat het eerder komt meid!!! Hopelijk dit weekend nog!! @lotte ( ik moet nog zoooooo wennen...!! Errug vervelend haha) wat enorm erg zeg dat ze tot 20weken heeft gerookt en gezopen! Verschrikkelijk gewoon!!! Kon je het niet eerder zien als met 20weken pas dan?? Pfff ellende! @all hier lekker geluncht bij la place heeerlijk salade en gebakken cougette en olijfjes en jummy van allerlei lekkers met 2 innimini ( kinder) croissantjes! Jumm en grote beker verse jus +banaan! Smullen!!! Verder niks spannends gemocht als huishoudaetikelen en 2 nieuwe piercings voor in beide oren! En man even een heeeeeeeeeeel mooie tas laten zien van cowboysbag ( tip : liefsd ) en gezegd dieeeee wil ik voor kerst! Haha ik geluk vond hij nog goed ook! En dat is geen misselijke prijs hahaha!! En ik ben over anderhalve week jarig! Had al een beurt voor mijn auto gekregen van mijn man, maaaaar nu zag ik zon kraanfter op pcos solutions ... En dat vonden we allebei wel erg intressant ipv wekelijks dozen barle duc ( zijn niet genoeg aan te slepen bij ons haha) dus nu heeft hij beloofd dat ik die ook nog krijg! How sweet? Dus al met al wordt ik weer lekker verwend...!! Hihi Zometeen naar ladiesnight tuincentrum lekker shoppen!! Meiden fijne avond!! Xx
Oh bah. Ik had zo'n zin in pizza. Ik een dunne bodempizza gekocht met kaas, zo'n casa di mama geval. De korstjes eraf gesneden (de pizza had 107 khd, dus ik dacht dan ongeveer een derde over te houde dus 33khd) en extra kaas erop. Ik dacht lekker veel eiwitten. Zit ik straks snel vol en eet ik niet te veel. Manlief heeft 1 stukje op en ik de rest. Maar jeetje wat was het veel! Had het laatste stukje moeten laten staan.
Hoi meiden, Net op werk ovulatietest gedaan. Streepje wordt iets donkerdoor (niet positief hoor). Nu heb ik weer dat slijm. T is wit en je kan er tussen je vinger draden van maken (elastisch), niet verder dan 1-1.5 cm. Is dat positief op dag 12?
@Lotte: maar hoe weet ik dan of ik m'n eisprong gehad heb of niet? En als die wel geweest hoe kan het dan dat ik geen positieve ovulatietest gehad hebt? Mijn temperatuur is al wel 2 dagen hoger dan normaal... En maak me ook wel een beetje zorgen vanwege de teunisbloemolie, daar moet ik namelijk na m'n eisprong mee stoppen... Slijm en eipijn (menstruatie-achtig) heb ik ook al een tijd, daar word ik dus ook niet wijzer van. Heel frustrerend inderdaad, zo slecht leven en dan toch zwanger raken, het zou verboden moeten worden! Tsja hoe houd ik het vol? Dat weet ik ook niet eigenlijk en soms houd ik het ook gewoon niet meer vol, maar stoppen is (nog) geen optie. Dus dan gaan we toch maar weer door... Maar de positiviteit is de laatste tijd erg ver te zoeken, zeker nu ik deze rare cyclus er ineens tussendoor heb! @LW85: wat goed dat je test donkerder wordt en dat slijm is zeker een goed teken, aan de klus meid ! @Peony85: laat je weten wat jouw gyn zei van de dci? Dan doe ik dat ook ! Heb je je ovutest al gedaan? Misschien heb je het al wel gezegd hoor, maar ben nog niet zover met lezen . Cryo's zijn trouwens ingevroren embryo's . @Mieks: bedankt voor de agenda! @Nienke1985: dat van die ovutesten en het slijm heb ik dus ook, ben benieuwd wat de anderen ervan zeggen! Alvast heel veel succes met de clomid! @Bbibi: er zijn nu nog 8 over, de 9de (of eigenlijk de eerste, het is maar net hoe je het bekijkt hihi) is de vorige ronde teruggeplaatst, helaas zonder resultaat dus . De cryo's zijn allemaal van goede kwaliteit (anders worden ze niet ingevroren), maar het is natuurlijk nog de vraag hoe ze ontdooien, dat moeten we dus nog afwachten. We blijven duimen dus!! En ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak is, hebben we wel verdient! Klinkt goed dat eten/drinken en shoppen en goed gedaan van die tas hihi! Fijn ook dat je mannetje het goed vond ! Je wordt wel weer erg verwend hoor ik al, erg lief van je mannetje! Veel plezier nog met tuinshoppen! @Babke: wat bedoel je met khd? Lekker hoor pizza, helaas mag ik die niet meer hebben door de insulineresistentie ... Hier lekker geluncht in de stad en nog even nieuwe teunisbloemolie, tandpasta en garnalenvoer (heb 3 verschillende soorten garnaaltjes in 3 verschillende kleine aquaria), we kunnen weer vooruit dus . Baal alleen nog steeds ontzettend van deze cyclus, die onzekerheid is killing! Als mn temperatuur morgen weer hoog is dan stop ik wel met de teunisbloemolie tot dat ik weer ongesteld word, dan heb ik 3 dagen achter elkaar een hoge temperatuur, zou dat kunnen als ik toch geen eisprong gehad heb? Heb geen positieve ovulatietest gehad, dat maakt het ook zo lastig...
Is het misschien ook een leuk idee om een verborgen (voor de andere mensen op onze Facebook dus niet zichtbaar zodat we alles kunnen zeggen) groep op Facebook met elkaar te openen? Ik wil wel de groep aanmaken en iedereen uitnodigen, maar dan moeten jullie het wel leuk vinden/willen natuurlijk . Als er genoeg meiden interesse hebben dan kunnen jullie je echte naam aan mij sturen via een pb en dan zal ik wel uitnodigen .
Hoi dames sorry dak ik zo kom binnen vallen maar zouden jullie mijn onderwerp eens willen bekijken met als tittel wat is er mis met mij ? Ik heb jullie ervaringen misschien wel nodig Liefs
Het klinkt inderdaad als PCO, maar zou gewoon even naar de huisarts gaan. Wel gek dan dat je al 2 kinderen hebt, had je toen die klachten ook al?
Hoi lovingmybabys klinkt echt als PCO, denk dat je vele malen beter af bent bij een ziekenhuis welke je kan helpen om je weer cycli te geven zodat je tenminste elke maand een kans hebt! lees gerust terug of mee met ons. dan worden vast een hele hoop vragen beantwoord.
Ja had die klachten voor de kindjes ook al zoals ik ook schreef het is niet leuk op deze manier en de ha doet niks Ik ga deze week nog eens naar de ha vragen om een doorverwijzing
SL koolhydraten. Daar let ik dus ook op door insulineresistentie. Ik eet nooit pizza, maar een keer een pizza zonder korst kan niet zo'n kwaad hoor
Maar je bent dus wel 2 keer zwanger geweest en hebt 2 kinderen op de wereld gezet, dus je kan in ieder geval zwanger raken. Vele van ons zouden een moord doen voor 2 kindjes... Begrijp me niet verkeerd, snap dat het heel vervelend is, maar met 2 kindjes ben je echt al ontzettend gezegend!
Ik at sowieso de korst nooit op haha, kon na de rest ook niet meer op . Misschien ben ik ook wel te stipt met het dieet, maar wil alles zo graag helemaal goed doen en wil mezelf gewoon niks kwalijk nemen als het niet lukt... Zou jij ook willen kletsen op Facebook? Zou wel graag ervaringen en tips uit willen wisselen... Laat het maar weten!
Dat is wel zo maar pcos gaat om meer dan de kinderwens. De grote kans op suiker of hart en vaatziekten als je je voedingspatroon niet aanpast. Kans op baarmoederslijmvlieskanker door het niet menstrueren. Het is dus ook na de kinderwens belangrijk om je levensstijl aan te passen. En je kunt met pcos een redelijk regelmatige cyclus hebben dus waarom niet zelf zwanger worden? Ik zou deze optie zeker aan de ha voorleggen.
Dat begrijp ik volkomen ! Ik voel me ook ontzettend gezegend vandaar dat ik ook zei dat medische hulp een grote stap is aangezien veel mensen met kogels als ogen kijken omdat wij 2 gezonde kindjes hebben en onze wens nog niet vervuld is
Hee meiden, Wat leuk dat jullie allemaal zo positief zijn over mijn cyclus/tempkaartje e.d. Hihi. Ik HOOP natuurlijk ook dat het raak is deze keer, maar heb zelf echt geen idee of gevoel er over. We wachten gewoon rustig af. Over kletsen op facebook. Ik weet niet of het echt handig is, ik kom toch ook elke keer hier. Hier heeft iedereen een banner, dus kan je precies zien waar iemand in de cyclus is e.d. En ik ben dan toch te bang dat er straks toch iets te zien is op mijn pagina ofzo.
9 dagen voor de NOD is helaas nog te vroeg om er iets van te zeggen, maar uiteraard duimen we hier allemaal voor elkaar! Als we een besloten groep aanmaken dan kan echt niemand het zien die niet in de groep zit en als we geen besloten groep hebben dan hebben we het gewoon alleen op de chat over het zwanger worden, dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Maar je moet het natuurlijk alleen doen als je het echt leuk vindt/wilt, het is uiteraard geen verplichting .