Denk dat het belangrijkste idd ruste nemen is dan. Wat naar voor je vriendin. Maargoed dat ze iemand heeft die naar haar luisterd.
Ja meiden komt goed hoor. Heb er niet zoveel moeite mee. Enne ik weet dat ik mama ga worden. Mijn gevoel zegt begin volgend jaar. Dus ja ondanks mooie tempkaart (wat eigenlijk niets zegt, of je moet n trifasisch patroon hebben, en dan nog zegt t niets) had ik niet verwacht dat ie positief zou zijn. Al hoop je t wel altijd en door alle enthousiaste reacties ga je er wel meer in geloven. Maar goed ben mega blij met een cyclus onder de 30 dagen waarschijnlijk dus hopelijk blijft t zo!! Dan ben ik gauw aan de beurt hihi. Leuke foto's babke. Vind t ook wel leuk op zich dat schuine. Al kan ik me voorstellen dat t kan gaan irriteren als je t aan de muur hangt. Maar dan kan je de achtergrond ook nog verwijderen. Ik heb bijv wat trouwfoto's die schuin zijn. Leuk hoor!! Kan er alleen niet veel mee, qua afdrukken en ophangen ed. Ook in fotoboek vond ik lastig toen. Dus dat is dan jammer. Maar het heeft wel wat speels. Watvoor camera heb jij? Ik heb een spiegelreflexcamera. Canon Eos 450 d. Met 3 lenzen. Fotografeer jij in de standaard standen of doe je echt met iso waardes en sluitertijd spelen?? Ik vind dat echt lastig en snap dat niet helemaal. Moet eigenlijk eens een cursus. Slaap lekker meiden!! Morgen mijn laatste schooldag. Presentatie van proeve van bekwaamheid en s muddags diplomering! Eindelijk klaar hihi. Xx
Charise, wij hebben ook zulke trouwfoto's. Ik ben niet zo van groot ophangen van mezelf. Maar zou eerder zoiets hangen dan zo'n saai recht statieportret. Ik blijf van de sluitertijd af en zit alleen aan het diafragma. Dan kun je niet zo heel veel fout doen hoor. Hoe hoger het diafragmagetal, hoe minder scherpte en diepte verhouding (meer scherp op de foto dus) Ik heb een olympus mini pen. Achteraf een beetje spijt van. Mooi dingetje hoor, maar geen spiegelreflex. En meer een hobbyding. Ik wil toch ooit de profkant op dus dan heb ik hier niet zo heel veel aan. Maar voor nu is het prima. En succes vandaag!! Ik heb voor mijn doen echt een apart kaartje, grappig om te zien. Hij is wat laag in temp en stabiel! Ben benieuwd of ik morgen weer 36,9 heb. Mijn tepels nemen weer wat af. Dat is altijd na een week. Eigenlijk zou je de gradatie eraan moeten kunnen hangen. Het is een dag een 8 geweest, maar nu nog een 5 ofzo
Hoi meiden! Weer even een berichtje van mij! Beetje druk gehad de afgelopen weken! Nou mn ei is dit x op dag 9 geweest erg vroeg dus. Maar goed ik moet bloedprikken op CD21 en ws word ik nu op die dag ongesteld. Dus ik het ZH gebeld op welke dag ik dan moet prikken. Zegt die vrouw ja deze maand dan maar niet dan volgende maand maar op cd15 of 18... Dus ik uitgelegd dat mn cyclus erg schommelt zegt ze ja dat maakt niet uit. Maar wat nou als ik volgende maand wel een lange cyclus heb? Dan prik ik dus weer te vroeg.. Ik weet het in ieder geval ff niet meer.. En zie de bui alweer hangen dat ik straks 3 mnd bezig ben om bloed te laten prikken
saja daar durf ik niks over te zeggen. Heb je nog n keer een afspraak bij de gyn. Of moet je afwachten? Anders even bij de gyn aankaarten ipv de assistente.
Nee ik moet de 27e naar de gyn om de uitslagen te bespreken. Maarja als die uitslagen er niet zijn valt er weinig te bespreken natuurlijk
Ben vanmorgen weer naar de kliniek geweest. De cyste was mooi ingeklapt. Het hoesje lag er nog wel, maar dat gaf niet zei ze. Er bestaat altijd een kans dat ie zich weer vult, maar daar kun je niks aan doen. Hij zat rechts, dus mocht ik nou volgende week iets zien aan de rechterkant is het altijd even in het achterhoofd houden dat het dat ook kan zijn. Maar ze kunnen aan het baarmoederslijmvlies ook wel zien of het een ei is of dat die cyste zich weer vult. Ik begin dus vanavond met mijn eerste spuit ben erg benieuwd! Volgende week maandag moet ik er dan weer heen. Xx voor de agenda: 19 november 9.15 Weegbree FM
Saja dat is wel vervelend. Maar als de uitslagen er dan niet zijn. Zullen ze toch zelf ook wel begrijpen dat ze het anders moeten aanpakken. En anders alsnog dan zeggen. Weegbree super! Suc6 met de eerste spuit vanavond!
Wat hebben jullie weer veel geklet zeg! @Weegbree: wat goed dat je cyste weg is en dat je begonnen bent met spuiten, valt het een beetje mee? @Charise: lees dat je een tempdip hebt gehad en dat je zwangerschapstest negatief was? Wat ontzettend balen zeg! Ben je al ongesteld dan? Heb ik verder nog bijzondere/spannende dingen gemist in het weekend? Ik heb gister helaas ziek geworden, maar heb de komende dagen gelukkig geen plannen, dus kan goed uitzieken. Ik probeer wel te blijven eten om niet af te vallen, hopelijk houd ik het allemaal binnen... Voor de agenda: Susanne woensdag 21 november (cyclusdag 12) de uitgangsecho. Iedereen een fijne dag en hoop vanaf nu alles hier weer bij te kunnen houden .
Even snel vanaf de iPhone.. Zaten in de middle of nowhere dus had geen bereik. Ei waarschijnlijk op dag 17 gehad. Klussen was wel lastig, laat naar bed wn. Vaak kwam manlief nog later naar bed dan mij.. Toch de ochtend van m'n vermoedelijke ei nog geklust. Dus vind het wel prima! Ik ga morgenochtend even alles lezen, op de tel is dat niet te doen!
susannel beterschap! peony dan gaat dat vast wel goed komen. Was het een leuk weekend? bibi heb je je FM al gehad?
Zo ff terug gelezen: @Paniekertje: jammer maar we zien je wel weer verschijnen. Ik ben dit weekend ook niet hier geweest en dat is best wel lekker. Vind het alleen wel fijn om dingen kunnen vragen en vergelijken hier. Doe lekker rustig aan. Hopelijk snel goeds van jou hier! @Charise: jammer van je test en dat het niet gelukt is deze ronde. Wat goed van je dat je er zo nuchter in staat! Lijkt me toch een hoop teleurstelling besparen @Mieks: Nog pijn in je buik? @Lotte: fijn dat je ei groeit! ik hoop voor je dat hij blijft zitten tot je man weer terug is! @Babke: mooooooie foto's! En mooi kindje zeg! *smelt* @Saja: ik zou je gyn. bellen / belafspraak maken om gewoon bloed te prikken! Dan kunnen ze iig zien of de progesteron goed is. Mijn gyn. wil t bloedprikken altijd een week na de eisprong dus op dag 16 dan voor jou, moet kunnen toch? De 27e zou ik met je gyn. overleggen of het volgende ronde anders kan. Mijn gyn. heeft me nu ook bloedprikformulieren voor dag 24 en dag 28 gegeven. @Weegbree: jeeej goed nieuws zeg! Hopelijk gaat het met spuiten allemaal goed komen. Spannend zeg! @Peony: leuk weekend gehad? Volgens mij heb je wel op tijd geklust dan toch? Spannend! Ben benieuwd of je over 2 weken positief test! Hier weinig te vertellen. Heb een heerlijk weekend gehad met vriend. Zaterdag op stap gegaan. op de dansvloer elkaar behoorlijk hitsig gemaakt en op een gegeven moment maar richting huis gegaan verder samen heel veel gepraat en gerelaxed, erg fijn. Merkte gister op mn werk dat ik minder moeite heb met babytjes om me heen (nog wel met zwangere vrouwen). Ik ben nu nog met primolut bezig, maar wil zo graag iets in de agenda kunnen zetten! Volgende week maandag begint als het goed is mijn nieuwe cyclus. Hoop zo erg dat 150mg wel aanslaat! Gelukkig dit keer wel follikelmetingen. Ben benieuwd of de komende pendels gaan kloppen, heb oktober en november weggestreept. Nog 2x december, 2x januari en 1x februari openstaan nu, kan dus niet lang meer duren Owm ik weet wat voor de agenda: LW woe 21-11 Uitgangsecho en start 150mg clomid (cd 3)
lw[/B hopelijk gaat de 150 kg wel aanslaan. Wat is het toch rustig hier, normaal is het niet bij tw houden..
He ladies, ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen deze pagina heb teruggelezen en niet de 20 (!!) pagina's daarvoor. Daar heb ik nu even geen tijd voor, maar ik hoop dat ik niks mis! @Weegbree, wat geweldig dat de cyste weg is!! Wat een heerlijk gevoel geeft dat he?? Spannend dat je vanavond gaat beginnen, ik heb mijn eerste capsule al op, gaat snel! Welke spuit heb jij?? Die van mij heet Puregon 300. Ik ben vanochtend inderdaad voor fm geweest. Ik zit nu op cyclusdag 11 en er begint 1 eitje langzaam te groeien lijkt het. Die is nu 12 mm. Het kan zijn dat hij te langzaam groeit, maar ik hoop zo dat hij goed doorgroeit en dat ik mooi op cyclusdag 20 een eisprong kan krijgen. Maar we moeten afwachten. Ik moet gewoon zo doorspuiten met 50 EH, donderdag kom ik weer terug. Dus 15-11 Yvetje Follikelmeting Mijn baarmoederslijmvlies was wel mooi in 3 lagen en 8,3 mm dik. Dus dat was gelukkig wel goed.
Ja saai he! @Lotte: 150kg is wel heel veel Is het raar dat ik al helemaal in mn agenda zit te kijken naar de dagen. Heb ik uitgerekend wanneer mn eerste dag is, wanneer de eerste echo is, wanneer dan ongeveer de eisprong is en op welke datum ik uiterlijk zal gaan testen.. Doen meer van jullie dat?
@Yvetje: dat is goed nieuws, dat eitje gaat vast doorgroeien! En je bms is in ieder geval al dik genoeg, dus dat embryo'tje kan lekker nestellen straks!