Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wiekje
    Welkom! Ik heb zelf geen ervaring met Leo. Zit zelf pas net in de MMM.
    Wel gelezen over LEO en net als Babke zegt, kleine kans op eisprong.
    Mijn gyn zegt ook dat het resultaat maar maximaal 4 tot 6 maanden aanhoud en dat de PCO weer terug kan keren.

2. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babke
    Fijn dat dat de operatie van je man achter de rug is. Hopenlijk gaat het herstel goed. Wel gek dat ze maar zo weinig konden zien/doen.
    Ik weet niet waardoor die jeuk bij mij komt maar iig kan ik woensdag vragen of het aan de gel of het condoompje dat er omheen gaat kan liggen. Tis iig elke keer daarna en zolang ik regelmatig heen moet, gaat dat wel irriteren.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
  4. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja al aantal jaren verpleegkundige!
    Wat doe jij??

Ja ik kan de link openen!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik werk bij een woningstichting. Beheer van commerciele verhuur en van verenigingen van eigenaren

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, wat een goed nieuws!!! Dat zou leuk zijn om op je verjaardag de eisprong te hebben!! Spannend!!

@Weegbree, je hebt het dus overleeft dat spuiten. En, viel het mee?? Tuurlijk is het wel ff wat anders dan Clomid slikken, maar na een paar keer is het aardig gewend. Komt goed!! Ik heb het tot nu toe ook overleefd, dus dat lukt jou ook!!

@Wiekje, welkom!!! Ik heb geen ervaring met een LEO operatie, maar wel met spuiten en ik kan je vertellen dat spuiten juist geen bijwerkingen heeft!! Daar staat het juist om bekend en ik kan het beamen. Daarvoor hoef je het dus niet te laten. Ik zou er nog eens goed over nadenken, want zo'n LEO operatie is ook niet niks volgens mij.

@Charise, gefeliciteerd verpleegkundige!! ;)

7. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babke
    Das heel wat anders, ik kijk om me heen wat me nog meer leuk lijkt. Waarschijnlijk een keer omscholen, maar nu nog niet aan toe!
    Niet dat ik verpleegkunde zat ben hoor! Maar lichamelijk zal ik dat niet voor eeuwig kunnen doen.

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bibi "gelukkig niet". Ik ben zelf wel zzp-er ( eenmans zaak) dus hij heeft wel een vast inkomen. Mijn man werkt bij mijn vader in het bedrijf als interieurbouwer. Ze zijn op dit moment met 5 collega's in Zwitserland, maar omdat het allemaal sneller gaat als verwacht moet er dus 1 iemand eerder terug. En omdat hij de de enige ( die in dienst is de rest is ZZP-ER) interieurbouwer is moet hij terug. Mijn vader heeft ontzettend veel interieur werk binnen gehaald ( keukens etc). En dat moet nog af dit jaar. Dus dan maar hier overwerken. Liever teveel werk dan geen werk. Mijn man werkt nog niet zo lang bij mijn vader dus last in first out ( als er geen werk zou zijn).

Ik wist dit echt niet van het zaad. Baal wel eigenlijk. Want hij slaapt dus niet alleen. Snap goed dat hij zich er niet lekker bij voelt. En helemaal als hij dus op deze manier onder druk staat. Heeft jou man dat ook zo? Heb altijd alleen het idee dat wij vrouwen erzo mee bezig zijn. Ik moet altijd zeggen "schat we moeten weer" dan is er dus geen lol meer aan. Ik heb er natuurlijk alles voor over, maar leuk of lekker op zo'n moment is anders.

Wiekje Welkom, heb geen ervaring me LEO maar als ik de rest van de reactie lees zou ik liever voor spuiten gaan.

Babke ik kan hem openen. Ik vind het echt geweldig die kleur zo.

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hij staat toch alleen onder de douche neem ik aan...?

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja of ff op het toilet.

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jill een vriendin van me was verloskundige en zij is omgeschoold naar pabo. Ik wil ook ooit omscholen naar fotografie.

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babke
    Ja voor de klas staan lijkt me ook wel leuk, dan wel in mijn beroepsgroep. Ik geef nu al trainingen in de verpleegtechnische handelingen en dat vind ik erg leuk.
    Maar ja er zijn zo veel leuke dingen, maar wat is de juiste keuze en wanneer ga ik het doen. Daar kan ik altijd erg over dubben.

Omscholen naar fotografie, spannend. Dus echt je brood ermee verdienen? Of eerst voor erbij en dan later misschien als volledig?

13. Wiekje

Wiekje Nieuw lid

12 nov 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ik jullie reacties lees begin ik toch ook wel te twijfelen.. Ik ga gewoon het gesprek afwachten denk ik.
    Moeilijk moeilijk. Maar alvast bedankt voor de hulp! Een warm welkom :):)

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @lotte: je zegt dat je dan zegt; schat we moeten weer. Maar ik vind dat persoonlijk niet de meest geweldige aanpak.
    Mijn vriend gaat niet mee naar controles/metingen en weet niks van ovulatietesten en temperaturen. juist om het zo ontspannen mogelijk te houden, in ieder geval voor 1 van ons 2.
    Wij hebben zowieso al 2,5 jaar heel frequent seks. Dus als ik ineens wil valt dat niet op. Als ik denk vruchtbaar te zijn draag ik een mooi lingeriesetje, of stuur hem overdag al smsjes. Kun je hem niet op een of andere manier verleiden?
    Maakt het ook veel leuker denk ik.

15. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Goedemorgen allemaal!

Fijne dag vandaag
    Ik ga zo richting het ziekenhuis...

Tot strakjes

16. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    weegbree hij had al gedoucht. Maar idd het was hem al gelukt op de wc.

lw hij heeft er ook niet echt problemen mee, het is eerder dat ik er van baal.

17. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Suc6 zoetje!

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jill, eerst 50/50 denk ik. Mijn idee is parttime werken voor de kinderen. Als de jongste naar school gaat wil ik starten met de opleiding (1dag per week). Dus duurt nog wel even hoor.

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Zoetje succes! hopelijk een mooi groot ei! nu had je 100 gepakt toch?
    Lotte fijn dat het gelukt is! wanneer moet jij weer voor echo? hopelijk blijft ie nog ff zitten! en ook al is ie gesprongen, er blijft een kans...

spuiten viel gelukkig mee!

20. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    weegbree ah fijn. Hoop dat je niet al teveel bijwerkingen krijgt.

Morgen krijg ik een echo. Heb gisteren avond nog een ovutest gedaan en die was negatief. Denk dat ik er vanmiddag nog een doe. Ik heb echt het gevoel dat hij niet gaat springen vandaag.

Morgen rond etenstijd is mijn man thuis:) Een eicel leeft toch ook nog 24 uur ofzo? Ik denk dat we nog wel 'n kans maken.

Deel Deze Pagina