Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @charise, oh, ik had gekeken naar je banner (alle kaartjes aanklikken duurde mij ff te lang, was nu al lang bezig met lezen, haha)
    Als jij er van overtuigd bent dat je ongesteld moet worden hoop ik dat het snel komt.... Ik wacht het af! ;)

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Jill volgens mij ben ik de enige met een kindje.

Charise dan hoop ik dat je snel ongi wordt. Op naar de volgende ronde.

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Peony, ja snap het, banner was automatisch weer opnieuw begonnen haha. Heb nu alles vast veranderd naar dat ik ongi ben en nieuwe ronde e.d.
    Denk dat het elk moment komt! :D

Xx

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @charise, helemaal voorbereid dus! ;)

5. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Charise: krampen kunnen ook betekenen dat je wel zwanger bent he, maar je kent je lichaam zelf het beste... Als je inderdaad niet zwanger bent dan hoop ik voor je dat de ongi snel komt!

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @charise nu nog niet ongi? kun je niet alsnog een keer een testje wagen? zou ik wel doen hoor als je het morgen nog niet bent!

@weegbree dat je zo relaxed bent is alleen maar beter idd! mijn duimen draaien voor je! loop jij weer een paar dagen voor mij hihihi leuk!

@ suuslil voor jouw wordt dit weer een HELE spannende ronde dus? aftellen tot de terugplaatsing! leuk!!!

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    bibi moet jij eigenlijk.nog n keer terug voor n meting. Of.moet je.bloedprikken?

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: wordt zeker een heel spannende ronde, ook omdat we 2 eitjes terug mogen laten plaatsen! Maar ook omdat ik toch bang ben dat de ovulatietesten of mn lichaam me in de steek gaat laten... Gelukkig begin ik volgende week al bij mn nieuwe baan, eindelijk afleiding en weer extra geld om leuke dingen van te doen ;).

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    susanne maar de gyn weet toch ook dat ovutesten niet goed werken bij pcos? Hoop dat het allemaal goed gaat komen voor je.

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @suuslil, ik zou het ook iig even bespreken met de gyn. Spannend allemaal!@charise, mocht je vandaag nog niet ongesteld worden zou ik morgen ook ff testen! Je lichaam kan je goed foppen, dat weten we allemaal..

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Lotte&Peony: dat weet ik, ga het ook zeker bespreken volgende week woensdag en heb het met het maken van de afspraak ook al aangegeven.

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Charise, ik ben niet overtuigd dat jij niet zwanger bent hoor. Als het niet zo is, hoop ik ook op ongi, maar een late innesteldip (gisteren) zou ook je test verklaren.

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Rara vraag. Als ik zit en ik trek mijn buik in voel ik soms links of rechts steken ter hoogte van mijn eierstokken. Dit is best irritant. Ik heb dit vaker gehad, maar vraag me af of jullie dat ook hebben. Het is niet altijd, maar als het is, dan is het als ik zit en even mijn buik intrek of als ik ga staan (dan doe ik niets met mijn buik, althans neit bewust)

14. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    babke ik heb zojuist even mijn buik ingetrokken en voel ook steken ij mijn lies.

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meiden... ik ben ongesteld geworden hoor. ;)
    Kan heel goed voelen wanneer het er aan komt. Dus gewoon lekker de nieuwe ronde in! :D Alweer de 4e ronde met Clomid, ik vind het snel gaan. Incl deze nieuwe ronde nog 2 te gaan, maar heb nog voor 3 maanden aan Clomid thuis liggen.

Babke ik heb inderdaad ook wel eens van die steekjes in eierstokken. Zou miss met innesteling te maken kunnen hebben? Ik weet het ook niet, ik had het ook vlak voor mijn menstruatie, toen leek het net een eisprong haha.

Maar hoop dat er snel positief nieuws van iemand komt hoor! Is wel tijd voor wat nieuwe zwangeren erbij! :D

xx

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het is geen innesteling hoor, want heb het ook wel eens voor mijn eisprong net als Lotte nu. Ik heb ook niet altijd, maar het is gewoon gek.

Wel jammer hoor, had mijn geld wel ingezet op jou. Jij zelf wist van begin al dat het volgend jaar wordt he? Wel begin volgend jaar?

Ik ben benieuwd wat mijn ronde doet. Ik hebe cht nergens last van. De klachtjes die je ziet op mijn tempkaartjes, zijn allemaal maar in lichte mate hoor. Je zou er eigenlijk een cijfer aan moeten kunnen geven. Vorige ronde clomid was het vele malen erger namelijk.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @suuslil spannend meid! en ook nog eens je nieuwe baan! leuk!!

@ lotte nee ik hoef gelukkig niet meer terug! volgende week dinsdag wel ff gauw voor het werk bloed prikken! en dan woensdag heb ik een belafspraak! dan bellen ze met de uitslag! dus ben benieuwd :D

@charise wauwww kei goed zon korte cyclus!!
    perfect!! als deze komende 2 keer niet aan slaan wat krijg je dan daarna voor behandeling? IUI ? xx

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @SL, ben je trouwens nog eerlijk geweest over je ivf-traject?

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey meiden,

Hoe gaat het hier?
    Ik heb een leuk weekend gehad en ben het goed doorgekomen met smoesjes en geen alcohol ;)
    Morgen mijn follikelmeting, vind het echt spannend! Ben zo benieuwd…
    Heb de hele poos steekjes in mijn linkerlies en heb natuurlijk weer te veel op internet zitten lezen over cystes en blablabla….Slecht dus!

Even een vraagje, de afgelopen paar cyclussen had ik na de menstruatie vaak dikke crème-achtige afscheiding (sorry voor de details hoor ;)),
    Maar dat heb ik nu nog niet gezien, het is wel heel vochtig van onder en af en toe al wat doorzichtig-achtige afscheiding (nog niet de beruchte doorzichtige sliertachtige….)

Het is waarschijnlijk bij iedereen anders, maar was jullie afscheiding ook zo veranderd na de clomid?

xx

ps. Zal vanavond weer ff alles bijlezen ;) Ben nu nog aant werk :(

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Babke: ik heb dat niet als ik mn buik intrek. Nog een weekje en dan weet jij ook meer, spannend!

@Charise: balen van je ongi zeg! Maar wel een mooie ronde, dat is toch positief!

@Bbibi: wordt inderdaad een spannende tijd voor me, hopelijk gaat het allemaal positief eindigen!

Deel Deze Pagina