whaaa dames Wordt even paniekerig hier. Ging net douchen en bekeek mn slijm. Was opeens enorm veel, vooral wit maar met hele lange doorzichtige slierten, echt het eggwhite zoals het in de boekjes staat. Uit de douche gegaan en een ovulatietest (ovulady) ertegenaan gegooid. Ik twijfelde over de streepjes, ze waren wel superdonker maar de teststreep was aan het einde niet helemaal goed. Voor de zekerheid een clearblue gedaan, en een smiley!!!! Superblij natuurlijk, op dag 24 dan toch een ei, terwijl er op dag 16 nog niks te zien was? twijfel twijfel dus. En ben natuurlijk nu wel met primolut al begonnen. Zal ik daar nu mee stoppen? (heb het 4 dagen gebruikt) Vanaond gaan we in ieder geval aan de klus
Oke dus een enorme groeispurt dan. Alleen wat moet ik nu doen met de primolut? Heb net voor de 5e dag de tabletjes genomen. Shit zeg..
@LW: kan je het ziekenhuis nog bellen? Wat is primolut eigenlijk? Anders zou ik morgen het ziekenhuis bellen, 1 dagje extra gebruiken kan vast geen kwaad...
@Weegbree: wij lopen trouwens precies gelijk nu, we zitten allebei op dag 4 nu . Ben benieuwd of we gelijk blijven lopen!
Primolut is om menstruatie op te wekken.. Oke klussen it is vanavond Morgen ga ik gelijk bellen over de primolut!
@Weegbree: nee hoor, is helemaal logisch! Helaas mag ik niet meer spuiten, hopelijk krijg ik dan toch een eigen ei net zoals met de IUI's...
@LW super!! Aan de klus Vanavond ga ik met mijn zus lekker naar de sauna even relaxe en als ik terug kom aan de klus haha Fijne avond allemaal x
@LW: wel raar dat je een positieve ovutest hebt als je al 4 dagen aan de primolut zit, maar je zal het morgen wel horen dan. Succes!
Ben echt zo blij en aan de andere kant baal ik zo hard dat ik met de primolut begonnen was. Weet niet of het toeval is of niet.. Maar ik heb al lange tijd een maansteen aan en kettinkje. eergister dacht ik ineens van: laat ik die weer gaan dragen, misschien helpt het bij de volgende ronde. En dus nu een positieve ovulatietest!
@LW: ik draag al heel lang een maansteen, maar denk toch dat het bijgeloof is hoor, mij heeft het nog steeds geen zwangerschap gebracht ...
Nieuw in dit topic...in de hoop dat ik er misschien wat van op steek en kalmeer. PCOS, sinds vorige week ook een onderdeel van ons leven. Op 6 dec. hebben we een afspraak bij de 'kinderwens-gyno'. Daarna weten we meer over hoe ons traject er uit gaat zien. Ik vind het spannend, voel me verdrietig en ergens ook opgelucht dat we nu weten waar mijn vage lichamelijke klachten vandaan komen.
@LW Jeetje zo lees je een middagje niet en dan dit.. ik ben verbaasd.. Gaaf toch, gewoon klussen hoor! Ik ga voor je duimen dat het ziekenhuis zegt dat het geen kwaad kan die primolut!
@Vogeltjes Welkom! Ik snap hoe jij je voelt, ik ben er nu z'n beetje 1,5 maand van op de hoogte. Stel je vragen aan al de meiden hier zou ik zeggen, ze weten heel veel!