Morgen zal ik er achter komen. Als er geen ei meer te zien is op de echo is het gewoon vet k*t. En anders heb ik geluk...
Ik denk dat het wel mee zal vallen hoor. Hij zal vannacht of morgen springen dus we duimen allemaal heel hard voor morgen toch? Wanneer was je vorige negatieve test? Vanochtend of gisteren? Als dat eerder vandaag was zal het sowieso wel los lopen, en je ei is nog eventjes beschikbaar voor de zaadjes dus geef de hoop niet op
@Liefde en Lotte Succes met de Fm meting morgen! Als ik anderen ben vergeten sorry! Kon de agenda niet meer vinden. Hoor graag hoe het jullie vergaan is! Lotte ik duim voor je dat je ei er nog zit. @All Ik ga naar bed, morgen vroeg naar zkh en daarna shoppen e.d. dus even opladen
@ suuslil, ik had 2 dagen een posi test en de dag erna sprongi.Duim, duim, duim! @vogeltjes, heftig verhaal. Gelukkig dat je nu wel schoon bent! @alle meiden voor fm morgen, succes! Hier net alle visite weg, lig nu in bed, ben helemaal gesloopt! Pffff! Tot morgen meiden! Oh, ben er volgens mij nog niet achter waar de enter zit dus als dit allemaal achter elkaar staat komt het door de iPhone die ik nog niet zo goed ken...
babke eergisteren avond om.20.00 uur was hij nog.negatief,.daarom dus ook gisteravond pas weer een test gedaan. Ben benieuwd
Lotte een ei leeft na springen ook nog wel enige tijd, dus gewoon je hub bespringen...wie weet! je laat het wel weten he! succes voor degenen die vandaag weer moeten @lw ook goed geklust? laat je ook nog even horen wat t zh zei over de primolut?
Komt wel goed hoor Lotte, hoe laat kun je? Ik ben benieuwd hoe mijn kaartje verder gaat zeg. Vorige keren zakte hij morgen of vrijdag. We'll see. Mocht hij zaterdag nog hoog zijn, test is even, want we hebben vrienden over zaterdag en anders neem ik misschien wel een wijntje.
Jij hebt idd een mooi kaartje. Je temp lijkt alleen maar hoger te worden. Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Ik moet om 9.40 uur.
Hihi ik bedoelde niet je fm. Succes trouwens! Maar ik bedoel wanneer komt je man thuis, zodat je aan de rol kunt? Laat je straks gelijk weten of je ei er nog zat?
@lotte, succes straks. @babke, oh, idd een mooi kaartje!! Spannend hoor! @all, hier op het wachtbankje. Heb het alleen de hele tijd zoooo koud!! Brrr! Oh, wat vinden jullie? De dag na mijn ei tempte ik heel hoog. De avond ervoor had ik een aantal wijntjes gedronken én ik tempte pas om 8 uur ipv half 7... Volgens mij issi niet erg betrouwbaar, zal ik'm discarden???
zou ik wel doen peony. wat zit je daar mooi op die stomme wachtbank! die twee weken zijn helemaal niet leuk he...
babke oh haha. Ik hoop dat hij rond etentijd thuis is. Maar voor we kunnen klussen is het 20.00 uur. Mijn zoontje moet ook nog naar bed Zodra ik thuis ben laat ik het weten. Peony maakt het wat uit als je hem laat staan? Hoeveel wijntjes had je gedronken? Bij mij gebeurd zo'n temp alleen als ik echt vet dronken ben. ( 2 flessen wijf ofzo) En dat ben ik de afgelopen maanden echt niet meer geweest. Hangt er denk ik ook vanaf hoe laat je naar bed bent gegaan na die wijn. Als ik om 11 uur s'avonds 4 glazen wijn op heb heeft dat voor mij geen invloed op mijn temp.
Zo, kaartje ziet er meteen veel rustiger uit! Haha, ja, zie mij zitten!! Toch zijn deze 2 weken wel het rustigste van de hele cyclus. Die stress van wel/niet een ei en wanneer klussen is nu niet aan de orde. Je bent wel bezig met wat je voelt maar verder kun je niets doen. Heerlijk eventjes! Nog 1,5 week!
@lotte, het moet wel goedkomen zou je denken. Zodra je zoontje slaapt grijp je hem gewoon! En had wel flink wat wijntjes genomen. Tis niet dat ik ladderzat was maar wel aangeschoten. Gingen om half 4 naar bed...... dus ik denk echt niet dat die temp klopt. Ei veranderd er verder niet door dus laat'm zo maar staan denk ik.
@vogeltjes welkom meid! @lotte wauwwwwwwwwwww knaller meid! goodluck vanaaf zou ik zeggen! ik heb altijd 2 dagen een posi test! en pas de 2e dag posi springt hij pas! dus dan heb je nog wel even tijd! en al is hij gesprongen is hij nog een aantal uur bevruchtbaar! dus hoe dan ook meteeeeeeen aan de klus vanaaf ! ieder uur telt dus hoe eerder hoe beter hahaha
peonyooh dan zal dat idd de reden zijn dat hij hoger was. bibi ga mm hub vanaaf meteen bespringen haha