Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb de hele dag als zo'n vaag gevoel in m'n buik en ook af en toe steekjes in m'n borsten, maar het zullen we zenuwen zijn. Want ik heb in het meest gunstige geval net m'n eisprong gehad, maar waaschijnlijk moet ie toch nog komen ondanks al 3 dagen de hoge(re) temperatuur... Ik snap er deze cyclus echt helemaal niks van :(! Als ik morgen weer een verhoogde temperatuur heb dan ga ik in ieder geval stoppen met de ovulatietesten en de teunisbloemolie en als ik over een dag of 10 nog niet ongesteld ben dan gooi ik er gewoon tegen tegen beter weten in een testje tegenaan. Zucht, konden we maar even in de toekomst kijken...

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    bibi weet ik niet. Ik kon haar nog niet. Ze is familie van wie we de verjaardag hadden. Ze is nu overigend niet supel slank dus denk dat ze toen gewoon ietsjes "dikker" werd.
    Oh nou ben ik wel benieuwd naar de tas, heb je 'n foto??

Lw, ik durf het echt niet te zeggen, gezien mijn ervaringen met ovutesten.

Susanne normaal gesproken als je je temp bij houdt gaat hij duidelijk omhoog nadat je je eisprong hebt gehad. Zodra je ongesteld wordt ( net ervoor of erna) gaat hij weer omlaag. De ovutesten werken niet altijd omdat er meerder eiblaasjes zitten die het hormoon afgeven waardoor het lijkt alsof je 'n eisprong hebt.

Weegbree Zag het. Moest eerst even denken. ( was hier nog niet geweest) maar om de een of andere reden had ik al het idee dat jij het was;)

lovingmybabys klinkt idd als pcos.
    Ik snap trouwens helemaal hoe je je voelt. Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar en willen heel graag 'n 2e. Ik heb 'n paar vriendinnen verteld hoe het zit, en er zijn er gewoon bij die echt zeggen. Je maar je hebt er toch al 1!?! Ja dus? Ik vind dit echt heel erg vervelend. Ik snap dat het voor mensen die nog geen kindjes hebben veel erger is. Maar die opmerking mogen ze evengoed wat mij betreft achterweg laten.

Besloten groep FB Voor mij hoeft dat eerlijk gezegd ook niet zo. Hier weet ik "zeker" dat vriendinnen niet meelezen. Vind het trouwens leuk dat ik wat meiden van hier heb op FB hoor;) Maar het kletsen met alle meiden vind ik net zo makkelijk hier. Zoals Charise als zegt, hier zie je ook alle banners, afspraken, NOD etc.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat weet ik, maar ik heb juist geen positieve ovulatietest gehad en wel al 3 dagen een temperatuur die normaal nooit voorkomt voor m'n eisprong...

En wat betreft Facebook: dat moet je helemaal zelf weten, maar het is echt niet zichtbaar voor anderen :).

Slaap lekker allemaal! X

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sl wat ontzettend goed nieuws van je 8 cryos!!! Wat ontsettend goed, is toch spannend denk ik als ze gaan kijken of het ontdooien goed lukt!! Wat een techniek he!! Snap dat het even tegen zit momenteel!
    Ik heb nu al vaak dat ik het niet meer zie zitten en zit te huilen huilen huilen en niks anders meer kan! Deze hele avond ook al! Zie het momenteel weer even wat minder in !! Maar dan hoor ik jouw en over je ivf !! Super veel respect voor jouw! Knuf!
    Wat betreft FB was leuk idee, maar ook in vind dit makkelijker! Ik vind ZP geweldig en met facebook doe ik erg weinig!! Gezichten erbij vind ik leuk dus als mensen mij toevoegen op fb is dat prima en gezellig!!! Maar kletsen vanuit hier is wel handig ler omdat je dan ook kan reageren enz wanneer je zin heb... Maar leuk dat je mee denkt!!

@weegbree nog niet ongi meid?

@babke pizza, jaloersssss <3 ik eet ook noooooit de korstjes! Nu nooit de pizza, bodem mag ik niet geen kaas en geen tomaat (saus)
    Dus blijft er weinig over hahaha!

@ susanne ahh op die manier..!! Dus dat vrouwke wat zwanger was is sowieso geen vriendin ofzo van je..? Gelukkig maar!!! Hihi
    En ik snap het! Ik denk dat ik me toch ietsss minder druk zou maken over een tweede omdat je al plezier hebt van een kindje! Maar toch als je een tweede wens hebt die niet in vervulling gaat is dat ontsettend vervelend...!! :( *knuf meid*

@charise spannendddd jouw kaartje hihi :) hoop zoooo dat het raak is!!

@all weltruste x

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Susannelilian, ja het is ook nog vroeg, weet ik hoor. Denk zelf ook nog helemaal niets haha. Maar het is meer dat ik een enorme tempdip heb gehad, en dat heb ik normaal nooit.
    Enne ja ik vind die facebook chat ook wel eens gehad, was ook een groep meiden van hier, nou werd knettergek!! Dat gaat zo snel, en aangezien ik een iPhone heb met facebookmessenger, nou dan krijg ik continu berichten dat iemand wat zegt, dus dat vind ik juist super irritant. ;) Heb me toen meteen weer van die groep afgemeld. Haha. Nee ik vind dit makkelijk werken, en anders krijg je dubbel werk. De ene hier en de ander daar. Dus ik denk dat we beter gewoon bij forum kunnen houden. ;)

Enne elkaar toevoegen op FB vind ik ook best hoor, om een gezicht erbij te hebben e.d. :D
    Heb veel van jullie ook al.

Bbibi, liefje toch * dikke knuf*. Vervelend dat je je zo klote voelt meid. Ik duim zo hard voor je dat het snel raak is. Ik weet zeker dat het snel raak gaat zijn bij je! Je doet er genoeg voor!

Nou het is alweer veel te laat, dus ga ook gauw mijn bedje in!

Xx

6. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bibi Ik hoop zo voor je dat het snel raak is. Maar met deze positieve energie hier kan dat toch niet anders. Weet zeker dat het goed komt ! Dikke knuffel meid!

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen meiden!

@bbibi, zooo jij wordt lekker verwend door je mannetje!! :D
    Ohhh, wat vervelend dat je je gisteravond zo beroerd voelde!! Heb je goed geslapen, gaat het alweer? Ja, het is best zwaar. We weten hoe je je voelt!! Knuffel meis.... ik heb nog steeds een goed gevoel bij ons! Denk aan je!!!

@babke, balen dat je dan niet zo lekker kan genieten van die pizza! Wij waren gisteravond uiteten en heb lekker lasagna genomen. Was wel lekker (ik maak'm zelf lekkerder) maar heb de hele avond en nacht liggen borrelen... niet erg fijn!

@suuslil, ja gisteren nog een ovutest gedaan. Was negtief, kreeg een heel licht lijntje als teststreep.... Dus eigenlijk zoals verwacht. Vullen jullie de negatieve ovutesten ook in op FF?
    Hoop dat jij idd je ei hebt gehad!
    Over fb... bbibi had ene tijdje geleden ook al geopperd om een besloten groep aan te maken. Maar de meesten kwamen tot de conclusie dat wij het fijn vinden dat anderen ook soms mee kunnen lezen. Toen bij mij pcos werd geconstateerd vond ik het fijn dat dit een open topic was en ik kon aansluiten...

@lovingmybabys, hoi! Heb het niet gelezen (ga ik straks ff doen) maar als je aan pcos denkt zou ik van je ha eisen dat hij je doorstuurt!! Dat is hij volgens mij ook verplicht als jij dat eist.

@weegbree, al nieuws bij jou? Hoop het voor je!!!
    Ga weg, stom ei!! Ksssssss.....

@charise, ik hoop dat je temp weer mooi hoog is nu!
    Hoe is het nu met je rug? Al iets beter?

@all, gisteren dus ovutest gedaan... negatief zoals verwacht.
    Vanmiddag weer eentje doen, zal ook wel negatief zijn maar zo kan ik iig mijn ei niet missen als ik die krijg!
    Wij hebben vandaag een lekker rustig dagje! Lekker in huis rommelen en vanmiddag willen we ff een stuk wandelen.

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Peony kreeg jij geen FM deze ronde? Hoop dat het gaat werken met de ovutesten.

All Manlief vertrekt vannacht, dus wij gaan lekker niksen vandaag, filmpje kijken ofzo:)

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, je temp is ondertussen ook al mooi omlaag! :D
    Jullie ook een lekker dagje dus!! Vnv nog ff gezellig maken?;)
    Nee, heb geen fm maar heb morgen wel een afspraak bij de gyn. Ik wil dan een echo dat ze ff kijkt hoe het ervoor staat. J, hoop ook dat de ovutesten gaan werken.
    Maar hij is iig niet vals positief dus dat is al fijn. Dus mij lijkt dat hij wel positief moet worden als ik een ei heb deze ronde!

@suuslil, zal je trouwens natuurlijk laten weten wat mijn gyn zei over die dci. Denk zelf niet dat ze er iets van weet maar wil het iig overleggen. Wie weet heeft ze die vraag al vaker gehoord. Lijkt mij bijna van wel want het is wel een site war je snel op komt als je op pcos googelt. Vind het wel spannend morgen!!!

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Nope....nog niks te bekennen hier. :'(
    Bah!

Allemaal n fijne dag. T wordt voor mij veel voetbal, vanmorgen eerst kijken bij mn vriend en vanmiddag eredivisie. Daarna lekker tvkijken denk ik. Heb lekker broodje hamburger met soep! Mooi makkelijk!

Gister grootse deel v h huishoudelijk werk gedaan. Nog een wasje opvouwen en even de toiletten en wasbak met n doekje!

Wel n relaxed dagje op zich!

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, ohhh wat balen!!! Snap dat je er flink moedeloos van wordt!! Hoop dat het allemaal snel doorzet en dat je niet een maand aan de pil moet.. :(
    Fijne dag vandaag!!!

12. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Peony ja gelukkig. Ik bedenk me net dat ik ook beter slaap nu en geen rare dromen meer heb gehad:p Jep vanavond nog ff gezellig maken:p Hopelijk heeft het dan zin gehad.

Jouw temp is weer ietsjes omhoog gegaan zie ik. Maargoed wie weet komt dat nog.Denk wel dat het echt door de clomid kwam.

Ik denk dat de ovutesten bij jou wel gaan werken:)

Weegbree Oh balen zeg. Pfff hoop echt dat je ei snel opgeruimd wordt.

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, ja ging weer iets omhoog maar maak me nu geen zorgen meer.
    Ik denk dat het komt dat mn temp hoger is dan vorige ronde omdat die thermometer iets hoger meet dan die vorige... Als ik de 2 rondes vergelijk en deze ronde 2 tienden lager zet komt het wel redelijk overeen qua pieken en dalen. Had vorige ronde ook flinke dippen soms... Ik zie het dus wel!
    Ik vertrouw er nog in!

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: is zeker spannend van de cryo's, maar zal nog even geduld moeten hebben voordat ik daar meer over weet... De techniek is inderdaad heel bijzonder, dat dit allemaal kan! Dankje voor je respect en knuffel, maar jij hebt het ook zwaar hoor! Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, maar hopelijk zullen we allebei (allemaal trouwens) ervaren dat het goed gaat komen! Vind het dan toch leuk om je toe te voegen op Facebook om een gezicht bij de persoon te zien, wat is je echte naam en waar woon je? Is prima hoor om voornamelijk hier te kletsen :).

@Charise: wel spannend hoor van je tempdip, afwachten maar of het iets betekende... En is prima om het kletsen bij het forum te houden :). Mag ik je dan toch toevoegen om te weten hoe je eruit ziet? Wat is je echte naam en waar woon je?

@Peony84: jammer van de test, maar was te verwachten he op dag 11, op naar de volgende test! Ik vul ze vaak wel in op FF, maar soms vergeet ik het. En is prima hoor van Facebook :). Succes met je ovutest van vanmiddag en geniet van je rustige dagje!

@Lotte1986: geniet van jullie relaxte dagje, hoe lang blijft je man weg?

Hier nu nog even rustig aan doen en vanmiddag met m'n vriend naar het kooroptreden van m'n schoonmoeder en blijven daar dan ook eten. Verder weinig plannen komende week, alleen donderdag naar de psycholoog en vrijdag werken bij m'n oude gezin.

Iedereen een fijne zondag!

X Susanne

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Zie nu pas dat jullie nog meer geschreven hebben...

@Peony84: oke hoor het nog wel dan en jij heel veel succes morgen!

@Weegbree: balen zeg, hopelijk word je snel ongesteld en wordt dat ei es even goed opgeruimd! Vind jij voetbal ook leuk of doe je het voornamelijk voor je vriend? Ik vind het altijd wel leuk als er clubs spelen waar ik voor ben of juist niet hihi, maar de rest van de wedstrijden kijk ik dan hooguit met een half oog. Lekker broodje hamburger met soep, eet smakelijk alvast! Je bent al goed bezig geweest zo te lezen, succes met de rest!

X

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @suuslil, had ook niet verwacht dati positief zou zijn hoor. Maar vorige ronde had ik mn ei op dag 16 waar ik nogal aan twijfelde!
    Dus vandaar de testen, áls ik dan een ei heb hoef ik er hopelijk niet nogeens aan te twijfelen... (en vind de testen niet zo duur dus dan is het geen ramp als ik er 12 doe);)
    Ben benieuwd of de gyn morgen een mooi ei ziet!! :D

17. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Jeeeeetje! Wat gaat het tegenwoordig snel op ZP! Ik kan dit allemaal niet meer bijhouden hoor meiden. Ik heb een half dagje niet gekeken en moet vet veel pagina's teruglezen!!!!

Suuslil: Wat een heftige periode moet dit voor jou zijn zeg, goed dat je al een beetje je plekje hebt gevonden in deze topic! *knuf*

Lotte: Geniet het laatste dagje nog maar even lekker van elkaar! Toch altijd vervelend als je mannetje weg moet (of vind jij het wel even lekker? :) )

Charise: Ik ga zooooooo keihard voor je duimen meis! Ih hoop gewoon dat we een babyboom krijgen! Hoppaaaa achter elkaar zwanger worden. Lijkt me leuk! Heb je Bbibi al gesproken over januari?

Peony: Snel hopen op een goeie test!!

Weegbree: Dikke knuffel meis! Wat kan ons lichaam ons soms toch in de steek laten he? Jij weet er helaas alles van! Bahh..
    PS. Ook zo benieuwd welk mannetje vandaag vrolijk wordt? Hihi
    Let the battle begin!

Hopelijk ben ik niks vergeten, zal proberen jullie weer bij te houden!! Hihi

Voor de geinteresseerden: Ik slik nu 1 DCI per 2 dagen en ben gestopt met tempen :) Mooi compromis dacht ik zelf!

Fijne zondag dames!

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Peony84: dag 16, dat zou heel mooi zijn zeg! Ga voor je duimen voor een mooi ei morgen (of misschien wel 2). Ik weet niet of ik wel op d ovulatietesten kan vertrouwen, want heb nu al 4 dagen een verhoogde temperatuur, maar heb geen positieve ovulatietest gehad... Heel verwarrend en onzeker allemaal!

@all: vandaag weer een verhoogd temperatuur, ga er nu toch maar vanuit dat mijn eisprong geweest is en zo niet, dan zal ik dat volgende week maandag wel horen. Ga nu in ieder geval stoppen met de ovulatietesten en de teunisbloemolie en dan maar weer wachten en die vreselijke onzekerheid :(...

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @liefsd: dankje, voel me erg opgenomen hier en voelt erg fijn! En knuffel terug natuurlijk! Hoezo slik jij maar 1 dci per 2 dagen en ben je gestopt met tempen? Jij ook een fijne zondag!

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefsd, hoe voel jij je? Begin je het al te geloven? ;)

@suuslil, volgens mij is de reden dat die ovutesten vaak vals positief of negatief zijn omdat die hormoonwaardes niet kloppen. Door die clomid moeten die waardes meer 'normaal' worden zodat er wel een eitje kan doorgroeien en kan springen. Nou ja, ik zie het wel, hoop iig dat ze bij mij wel werken. Ik vul ze wel gewoon in bij FF. ALs ik merk dat ze niet werken ga ik alleen door met tempen.
    Slim dat jij nu eventjes gestopt bent met de dingen die jij slikt. Stel je hebt wel je ei gehad, heb je achteraf spijt als je alles doorslikt... Hoop dat je snel zekerheid hebt!

Deel Deze Pagina