Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Goedemorgen dames!

@peony suc 6 op het wacht bankje meid ik vind dat juist ook even fijn je hebt dan idd niet zoveel aan je hoofd en dat is ook wel even fijn hè.

@lotte alvast een fijne avond meid hihi....

@vogeltjes welkom!!

@all ik heb eigenlijk nog nooit ovu testen gebruikt is dat positief op moment voor je echt je eisprong krijgt? En zou het nog nut hebben dat ik ze nu ga gebruiken heb morgen weer een fm maar omdat ze gisteren zei tot ze door de clomid 100 mg nu wa groter konden worden als "normaal" en ik het dit keer niet echt voel of merk weet ik niet wanneer het dan zou zijn??

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, ja toch ook wel even lekker dat het nu rustig is hier!
    En je zou nu nog kunnen beginnen met ovutesten! Als de 2e streep net zo donker (of donkerder is) als de controle streep zal je ei 24-36 uur later springen. Ik had 2 dagen een positest en de dag daarop had ik mn eisprong. Je kunt het altijd proberen.... dit was ook de 1e ronde voor mij maar ik vond het ook wel handig! Volgende ronde zal ik ze weer proberen.

3. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @peony oké maar hoe weet je dan zeker dat je ook daadwerkelijk je eisprong heb gehad? Vorig keer voelde ik het duidelijk nu niet dacht ook echt gisteren dat er bij de echo niets te zien zou zijn en opeens BAM super ei haha...
    Welke gebruik jij ?
    Dan ga ik er dadelijk halen

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Je kunt het zeker weten als je ook je temp neemt naast de testen. Als je die stijging hebt weet je dat de test klopte.
    Het kan zijn dat met pcos je positief test en dat hij toch niet klopt. Maar dat merk je snel genoeg aan je temp.
    Ik gebruikte van zwanger en kids. Hier op zp staan ze goed aangeschreven en ze waren niet duur. Had er 25 voor 17 euro ofzo... Je kunt ze online bestellen op de site van zwanger en kids (had ze de dag erna in huis). Je hebt verschillende types. Test is hetzelfde alleen het gebruiksgemak kan verschillen. Ik had de goekope dipsticks en die zijn voor mij prima.
    Ik wilde het wel proberen voor dat geld en ik ben er blij mee.
    Als je iedere dag op hetzelfde tijstip test kun je je toekomstige ei bijna niet missen (ik testte rond 5 uur 's middags).

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @zoetje dat is juist wel handig inderdaad! ik gebruik ondanks mijn FM's ook ovutesten! omdat je dan voor jezelf nauwkeurig weet dat hij ook daadwerkelijk springt! volgens mijn arts zou ik dinsdag of vandaag mijn ei hebben! ovutesten geven spierwit aan! dus oftewel nog niet gesprongen!!! dus toch fijn dat ik ovutesten doe anders gokken hun altijd verkeerd bij mij, en zou ik tevroeg stoppen met klussen! dus ovutesten zijn wel handig hoor! je kunt ze bestellen bij sensitest of van matcare of zwanger&kids
    veel ovutesten voor niet al teveel geld :)

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    He meiden, ff n ego bericht want ik ben net bij de gyn geweest en.zooooooooo blij!!!! Ik heb eem MEGA EI!!! wauw :D.de gyn was blij verrast dat ik al zo‘n ei had op cd 11. ik stond op knappen zei ze... mn baarmoederslijmvlies was ook perfect, 7,3mm . ik heb verder geen idee wat normaal.is, maar de gyn was enthousiast en.ik dus ook ;).
    mn ei springt vandaaf of morgen en zondag 2dec mag ik eventueel testen....
    22november nog ff bloedprikken of mn ei echt geweest is. happy me, mijn dag kan niet meer stuk.

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    super nieuws!
    klusze!

het lijkt wel pasen hier met al die eieren!

8. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefde, wooooow wat een goed nieuws!! Dan heb je echt super vroeg je ei! :D Dus hup aan de klus!! ;)

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @weegbree, whahahahaaha pasen!!! :D

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Thanks!! mijn dag kan niet meer stuk!
    in de linker eistok zag ze niks, dus ik baalde al :( en toen rechts....
    wauw een van 21mm!!
    we hebben.gister nog seks gehad maar heb huiswerk meegekregen voor woe en vr of do en za. maar do zie k mn mannetje niet dus t wordt vanaaf en vr....2x achter elkaar kan vast geen.kwaad ;) moest deze kans goed benutten zei ze haha.

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @liefde woow super nieuw meid wat fijn zeg!

Hahahaha idd net Pasen allemaal eieren super toch!

@peony dat temp deed ik de vorige keer ook maar toen bleef hele maand door hoog en wist ik dus niet wat ik ermee aan moest vandaar ik nu dacht zou ik eens ovu testen gaan halen zo kijken wat dat zegt....
    Zijn die van de kruidvat ook goed ? Daar ga ik toevallig dadelijk heen

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Zoetje, ik zou die van clearblue kopen. die zijn wel duurder, maar wel duidelijk (smiley). als je het stripje eruit haalt kun je ook daar wel zien of ie eraan komt (licht/donker streepje).

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @liefde haha bij mij was het gisteren precies hetzelfde links was niets tezien en de moed zakte me al in de schoenen en toen rechts BAM super ei van 21 mm precies hetzelfde dus leuk!

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Leuk Zoetje, precies hetzelfde!!
    hoeveel dagen gaf ze voordat ie springt??

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, maar had je vorige ronde dan wel een ei?
    Want met pcos kan het gebeuren dat je dan idd geen ei hebt.
    Ik ben ontzettend blij met tempen en ovutesten maar je moet zelf maar even kijken wat jij wel fijn vindt. En als je nu al zeker weet dat je een ei hebt moet je dat zeker weten terugzien in je kaartje van FF. Dus ik zou vanaf volgende ronde weer gaan tempen en vanmiddag ovutesten halen of bestellen. Las trouwens wel dat van de kruidvat ondingen zijn. Schijnen vaak een valse uitslag te geven....

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Ik kom tussen de drukke dingen door ook weer even zwaaien hier.

@ Eipijn van zondag is gelukkig bijna over. Mijn temperatuur doet niks bijzonders dus geen idee waar de pijn vandaan moet komen.

@ Bbibi, wouw wat een goed nieuws was dat joh..Van niets naar ineens zo groot! Zo zie je....nooit direct de moed opgeven he ;)

@ Zoetje, hier ook nog steeds veel last van puistjes, maar merk wel dat de DCI het wat rustiger gemaakt heeft. Heb hiervoor zowat alles geslikt/gesmeerd of geprobeerd maar niks hielp! Slik jij dat ook? Anders misschien best een aanrader!

@ Babke, een goed herstel gewenst voor je man.

@ Lotte, mijn man slaapt natuurlijk ook met verschillende op de kamer. Meestal heeft hij 1 kamergenoot, maar nu even tijdelijk 3. Maar ook hij probeert na een paar dagen wel even de privacy op te zoeken om zichzelf maar te helpen want opsparen is ook niet goed voor het zaad ;)
    Een eicel leeft trouwens 12 uur...de eerste uren is hij het meest toegankelijk en de uren daarna (richting die 12 uur) word het steeds lastiger voor het zaad om er nog doorheen te kunnen.
    En een posi ovutest kan betekenen dat je ei dezelfde dag nog springt of tot 48 uur later ;)

@ Weegbree, fijn dat het spuiten mee valt! Hier nog 1 panisch voor naalden :p Gelukkig mag ik nog gewoon de tabletten slikken ;)

@ Zoetje, oh wat fijn meid! Druk aan de klus dus ;)

@ Charise, op naar een nieuwe ronde dus...

@ LW, jeetje aan de klus dus... heb je nog gebeld voor de primolut?

@ Liefde, fijn zeg! Op naar een bevruchting dus ;)

Agenda
    14-11 Liefde1987 - Follikel meting 08.20 uur
    14-11 Jill - Follikel meting
    14-11 Lotte - Follikel meting
    15-11 Yvetje - Follikel meting
    16-11 Susannelilian - Nod datum
    18-11 Babke - Nod datum
    19-11 Paniekertje - Spuitinstructie (en start behandeling?)
    19-11 Weegbree - Follikel meting
    19-11 Bbibi - Bloedprikken progesteron
    20-11 Bbibi - Belafspraak
    21-11 SusanneLillian - Uitgangsecho
    21-11 LW - Uitgangsecho + start clomid 150mg
    25-11 Peony - Nod datum
    27-11 Saja - Uitslagen bespreken

Zwangeren
    Liefsd
    Chanan

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @liefde wauwwwwww wat een super nieuws! en grappig adt jij ik en zoetje hetzelfde hebben! hihi !
    links niks :( en dan ook opeens recht weer een flinke hihi!

@ mieks hoe is het met jouw meid? en met je hub? nog telefoonsex gehad hihi! en het idee dat je een eisprong door de dci hebt gehad?

@all : echt vaag mijn ovutest was gister vrij duidelijk maar ik vond hem zeker niet positief! en vanmorgen was hij zo goed als blanco!!!! dus mijn eisprong komt er nog niet aan! gek als hij maandag 17/18mm was toch? of zou het morgen van NIKS opeens weer een knaltest kunnen worden denken jullie?
    we hebben sowieso dus goed geklust dus dat is het probleem niet! maar maakt me toch weer onzeker eerlijk gezegd!

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi meiden,
    Gebeld, assistente raadde aan met primolut te stoppen en af te wachten. Over 2 weken testen of ongi, anders weer aan de primolut! Het kan niet superveel kwaad alleen is er nu en kans dat t baarmoederslijmvlies te dun gaat zijn. We zullen zien..

Gister iig nog goed geklust. Vandaag weer eggwhite en temperatuur is ineens heel hoog. Baal ervan dat ik stipte met de testen maar ik denk dus eigenlijk dat mn ei al vannacht of gister is geweest?
    Iig hebben we zondagavond en gisteravond geklust. Voor de zekerheid vanavond nog een poging doen. Ben zo benieuwd! Vooral omdat mn temeratuur hoger i als de rest van deze ronde.

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Bbibi mijn ovu test was gister ook wit terwijl mijn ei op springen staat...
    ik snap er iok niks van en maakt me ook onzeker.

het schijnt wel dat ovu testen negatiefkunnen zijn met pcos...

ik weet t ook niet :( ik wil ook n posi ovu test ;)

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Spannend LW!!!

Deel Deze Pagina