Jeetje meidne, ik hou het allemaal niet meer bij hoor! Hier volop ongi, echt ik loop leeg, ben er gewoon een beetje slapjes door, niet normaal. Maar ja, alles word weer schoon zullen we maar denken. Mijn temperatuur blijft wel hoog, dat is wel vreemd. Hij is even omlaag gegaan, daarna weer terug naar 37,1 en dat was hij vanmorgen ook. Als ik nu niet aan het leeg bloeden was dan had ik gedacht dat ik zwanger was. Morgen weer met Clomid beginnen. Ik ga nu zo naar de bioscoop!!!!!!!!!!!!!!!! Twilight breaking dawn part 2!!!!!! Het laatste deel, mega veel zin in... whiiii!! En moet helaas komende nacht werken, bah, totaal geen zin in en ook niet omdat ik me zo moe en zwak voel haha... nouja komt wel goed. Xx
@peony thanks meid gaat goedkomen iig lekker langgg weekend (5 dagen) dus dat is al fijn hihi @lotte ahh meid komt vast goed zeker nu je ei nog zichtbaar was en je posi test had! vanaaf en morgen aan de klus en jij bent gewoon zwanger *einde discussie* hihihi @zoetje balen meis! ik hoop echt dat er morgen een oplossing komt meid! zou zonde zijn als je alles voor niets hebt gedaan succes!!!
@Charise: veel plezier en werkse vannacht! Ik heb EINDELIJK mijn opdracht af en ga zo vriend helpen schilderen in t nieuwe kantoorpand
Ego m'n mannetje is thuis!! ben zo blij. Heb net gewoon potje zitten janken. Niet omdat hij thuis kwam maar vanwege die metingen afgelopen week, heb mijn verhaal niet kunnen doen naar hem. Alleen maar via de app. Dus nu kwam alles er even uit. NIet verwacht dat het me zo zou raken deze mmm...
@Lotte: ahhwww kan me voorstellen! Hopelijk is het iet zo lang nodig die MMM want het is vaak echt zwaar klote (merk ik nu al)! Knuffel!!!
@Lotte Ik duim nog steeds voor je dat het jullie gaat lukken! @Charise Werkze vannacht! Lekker bouillon nemen! @Zoetje Wat is er met je polsen dan? Wat voor werk? @All De fertiliteitsverpleegkundige zei, maandag nog een controle met de FM, dan overleg met de gyn over hoe nu verder. Zij (vpk) denkt ook naar 100mg Clomid. Maar ze mag geen uitspraken doen verder, dat moet de gyn bepalen. Als ik naar 100mg ga dan moet ik eerst weer 10 dagen Duphaston voor menstruatie op te wekken. Nog een vraagje: Hoe lang is mijn cyclus dan? Pas als ik ongesteld word is de vorige afgelopen?
@lotte, ach meissie! Lekker uitjanken en het gezellig maken samen!! Geniet elkker van elkaar! @charise, oehhhhh jaloers!! Héél veel plezier vnv!! Geniet ervan! Werkse vnv. @jill, als je die kuur krijgt is je volgende cyclus pas als je ongesteld wordt. Dus kuur slikken en zodra je ongesteld wordt is dat je 1e cyclusdag. Op de 3e dag dat je ongesteld bent dus weer de volgende clomid... @all, net heerlijk gegeten! Boerenkool gekookt, spekjes en rookworst gebakken. Mengsel maken van tijm, 5 eieren , haldd zakje oude kaas en 200 ml slagroom. Laagje boerenkool in ovenschaal, worst en spekjes, laagje boerenkool en daaroverheen het eimengsel. Verkrummelde geitenkaas met daarover de rest van de geraspte oude kaas! Was echt suuuuper lekker!! @zoetje, spannend morgen.
@lotte dikke knuf! Snap ik... Vooral dat je hem ook wel een behoorlijke tijd hebt moeten missen natuurlijk!! Heel veel sucsex vanaaf @peony klinkt goed ( buiten de kaas om) hihi lekker !!!
@Jill: wat Peony zegt! @Peony: klinkt heel erg lekker! Wij gaan zo even uit eten voor we gaan schilderen Hier opeens buikpijntjes.. Kan niet wachten tot ik morgenochtend kan temperaturen! Hihi
@bbibi, ja ik denk dat het ook lekker is zonder kaas! Je weet zelf vast wel iets lekkers wat je als laatste eroverheen kunt doen om toch misschien een soort laagje te krijgen... (miscchien plakjes tomaat oid)??
@ Bbibi, ach..het is gewoon een kwestie van doen. Je hebt geen keus dus je moet de weken toch door komen. En dan kan je er maar beter het beste van maken @ Jill, Hopelijk bij de volgende meting een mooi ei te zien! @ Lotte, hopelijk moet je ei nog springen! Ben benieuwd wat je temp gaat doen. Veel plezier met je mannetje! @ Charise, oooh ik ben jaloers meid, veel plezier bij de film!! Ik ben weer bezig in de boeken en volgende week met vrienden de films nog een keer terug zien voor we naar de bios gaan. Kan niet wachten! Agenda 15-11 Yvetje - Follikel meting 16-11 Susannelilian - Nod datum 18-11 Babke - Nod datum 19-11 Paniekertje - Spuitinstructie (en start behandeling?) 19-11 Weegbree - Follikel meting 19-11 Bbibi - Bloedprikken progesteron 19-11 Jill - Follikel meting + vervolg bespreken 20-11 Bbibi - Belafspraak 21-11 SusanneLillian - Uitgangsecho 21-11 Lotte - Bloedprikken progesteron 22-11 Lotte - Uitslag bloedprikken 22-11 Liefde1987 - Bloedprikken progesteron 23-11 Liefde1987 - Uitslag bloedprikken 25-11 Peony - Nod datum 27-11 Saja - Uitslagen bespreken 28-11 Lotte - Nod datum 02-12 Liefde1987 - Nod datum 28-12 Mieks - Beginnen met menstruatie opwekkers Zwangeren Liefsd Chanan
@peony klink zo lekker jammer dat ik een echte pikkert ben lust niet zoveel hihi... @charise veel plezier vanavond en werkse... @jill, ik heb quervain tendinitis en ben al 3 x geopereerd maar is alleen maar verslechtert waardoor mijn rechter pols minimaal kan gebruiken. @ lotte *knuffel* hopelijk ben je een beetje opgelucht nu ? Veel plezier vanavond saampjes.. @all, zijn hier nog meiden waarvan de man met diensten werk vind soms best wel lastig als hij bijvoorbeeld van 16.00 tot 02.00 moet dan moet je al echt mocht er klus werk zijn ergens tussen de middag even vlug kunnen afspreken of bij de avond diensten als hij pas om 22.30 thuis komt en dus doodop is manier vinden om hem te verleiden en wat energie te geven... Soms wel lastig
@mieks, leuk!! Leuk hoor, naar de bioscoop!! @jill, je kunt een evt banner maken die gewoon de dagen optelt (bijv de tickerfactory). Die had ik tijdens mijn hele lange cyclus van 125 dagen. En zodra je dan ongesteld wordt (met of zonder kuurtje) kun je die gewoon aanpassen. Of evt een banner nemen van Fertility Friend als je je temp neemt. Mijn banner namelijk is meteen de link naar mijn temperatuurkaartje en loopt dus eigenlijk altijd synchroon.... @zoetje, oh dat lijkt mij lastig! Mijn man heeft dat gelukkig niet maar kan mij voorstellen dat dat een extra obstakel is!!
Hoi meiden, Jullie gaan snel! Mijn primolut kuurtje zit erin, nu wachten op menstruatie. Hoelang duurde dit bij jullie?
Jill ik zou ook via fertility friend doen. Temp je ook? Zoetje ben idd opgelucht nu. Wat kan dta helpen zeg Lies Ik was de 3e dag erna ongesteld.