Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Weegbree jazeker:D Was helaas minder prettig. Heb alweer een schimmelinfectie:( Vanavond maar weer zo'n eitje erin...

2. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lotte
    Nee nog niet vergeet telkens een thermometer te kopen. Iig wil ik dat de volgende ronde gaan doen.

3. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Ik moet als ik na 7 dagen nog niet ongesteld ben gewoon beginnen met clomid.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meiden er beginnen me wat dingen op te vallen. Niets groots, maar als ik zwanger blijk zou het een symptoom geweest kunnen zijn.
    Ik lig normaal best laat op bed en slaap gem zes/zeven uur per nacht. Echt te weinig voor mij maar pas eind vd week komt de vermoeidheid dan.
    Nu kan ik sinds naandag erg goed naar bed. Tegen tienen al. Lig er nu ook al in. Niet extreem slaperig ofzo, maar licht uit en ik kan slapen. Normaal gaat dat minder makkelijk. Ik voel nu een wat onbestemd gevoel onder in mijn buik. Het lijkt op ongikrampjes, maar toch ook weer niet. Het is niet heel aanwezig, maar het trekt door naar mijn onderrug.
    En ik heb vandaag steeds honger. Ontbeten met speltbrood en 2 eieren met mayonaise. Tussendoor 2 euwit crackers met volle kaas. Lunch een stoofschotel met kappucijners worst en boerenkool en twee uur erna alweer trek. Avondeten thaise kip met kokosmelk en quinoa, 2x opgeschept! En nog een atkinsreep. Voor mijn doen erg zwaar. Maar goed kan net zo goed de overgang naar de donkere dagen zijn. Maar wilde het toch ff kwijt,

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Babke het zou mij niks verbazen hoor. Gezien je mooie kaartje. Ik was bij mijn zwangerschap ook heel erg moe. Verder had ik de eerste weken geen andere symptomen.

Hoop het zo voor je. Mogen wel weer wat zwangeren bijkomen:D

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babke
    Jeetje.. spannend! Ligt niet aan de donkere dagen dat je lekkerder slaapt? Ik ben dan altijd wat vermoeider.
    Maar dan kan ik niet het eten en het gevoel in je buik verklaren..

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ik kan in de winter vaak ook wat meer slapen dus sluit dat niet uit hoor. Wat ik trouwens vergat te vertellen. Ik heb een raar uitstralende pijn naar beide bovenbenen. Kan het niet plaatsen. Ze voelen ook zwaar. De ronde van mijn vmk had ik dat volgens mij ook maar aan 1 kant maar. Kan ook niet goed voelen of het uit mijn liezen komt, maar heb wel het idee dat get samenhangt met die lage rugpijn.

8. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babke
    Mja daar heb ik geen ervaring mee. Wel typisch allemaal! Duimen voor de leukste optie! In de gaten houden meer kan je toch niet doen.. Nog even wachten voor je kan testen, of ga je nu eerder testen?

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee ik denk nog steeds zaterdag. Evt vrijdag als mijn temp hoog is maar zaterdag heb ik alle tijd.

Zie ook mijn vorige kaartje en had toen door clomid ook zat klachten dus het zegt niet zoveel :D

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1090 Jill85, 14 nov 2012
    Laatst bewerkt: 14 nov 2012
    @babke
    Ik keek naar jou kaartje maar als je die nog nooit eerder hebt bekeken, kom je er niet veel wijs uit haha. Tenminste ikke nog niet. Je temp snap ik wel ja.

Temperaturen moet ik me nog in verdiepen. Wil ik graag volgende ronde gaan doen.

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Eronder staan gekleurde vakjes per dag en in de legenda staat waar ze voor staan

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babke
    I see. Begrijp het beetje, maar zo uitgebreid is deze zeg. Zijn er geen eenvoudige? Ik denk eerder dat ik zoiets zelf zou maken in excel ofzo.

Gezellig hier poeh.. m'n hub ligt heel de avond al te knorren op de bank, wakker maken helpt niet dan is ie 5 min wakker en chaggie haha. Hij kon wel last hebben van hormonen. Dus ik vermaak mij al heel de avond op de pc en kijk tv.. Saaaaai

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als je weet hoe het werkt is deze zelfs heel handig. Denkt met je mee wanneer je vruchtbaar lijkt te zijn. Je kunt alles vastleggen, klachtjes, medicijnen, je gemoed, je slijm etc.

14. Lies33

Lies33 Niet meer actief

@jill. Ik heb een app op mijn telefoon het heet womanlog.
    Daar kun je alles bijhouden ook je temperatuur. Wellicht ook iets voor jou?

15. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is zo! Ik roep je wel erbij als ik er niet uit kom de volgende ronde. Moet ik wel een thermometer kopen!! Opschrijven anders vergeet ik dat weer.
    Jeetje ik kijk tv Net5 Big Tiny, kleinste volwassenen mensen ter wereld!

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Fertility friend heeft ook een app. Die is eemrg fijn en dan worden die kaartjes automatisch gemaakt en dan kun je die weer in je handtekening zetten.

18. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje veel opties dus.. haha.
    Lieve meiden, ik ga de hond laatste ronde uit doen en daarna lekker me bedje in. Heel de avond al steenkoude voeten, zelf met sloffen aan!

19. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Dit kon ik even niet laten! :p

Mijn eerste 100 berichten! Knuf @ All! :D

Tot morgen!

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden! spannend babke! zou er dan toch een of twee van je eieren zijn bevrucht?! ik duim voor je. uitstraling naar de liezen/bovenbenen is een symptoom. alleen had ik het ook de vorige keer en was ik niet zwanger, maar je weet het niet! ik hoop het voor je! temp nog mooi hoog iig zie ik?

ik ga vanmiddag naar mn accupuncturiste. die gaat me nu prikken op de follikelgroei, om te ondersteunen zeg maar, en weer voor de ontspanning.
    nu drie spuiten gehad, maandag weer kijken. ben reuze benieuwd!!!

moeten er vandaag nog mensen naar het ZH? Yvetje toch?
    fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina