Goedemorgen meiden!! @bbibi, geppy birthday tot you, geppy birthday to you! Geppy birthday dear bbibi!! Geppie bithday to you!! @lies, hoop dat je snel ongesteld wordt en met de volgende ronde kunt beginnen! @lotte, fijn dat jullie meteen hebben geklust maar wat balen van je schimmelinfectie!! @babke, je kent je eigen lichaam het beste. Dus als jij je idee al durft uit te spreken zegt dat voor mij best veel.... Ik vind het bij jou niet eens spannend. Weet niet waarom, misschien omdat ik er zelf al van overtuigd ben dat het bij je raak is?? Ik hoop het zooo voor jullie!! @jill, als je FF eenmaal een beetje doorhebt is het heel simpel. Net als met een nieuwe telefoon... in het begin moet je even kijken waar alles te vinden is en na een paar dagen kun je alles blindelings vinden. En wij zijn er ook als je er vragen over hebt. Mocht je FF willen gebruiken kun je alvast aanmelden en het leren kennen? @weegbree, fijn vanmiddag! Klinkt goed! Lekker weer ff tot rust komen. @yvetje, succes vandaag met je fm!!
He Bbibi, lang zal ze leven, lang zal ze leven! lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaaaaa, in de gloriaaaa! Hierperdepiep Hoeraa!! Peony, dat heb ik zelf ook. Stom he? Ik denk niet door de klachtjes niet dat ik zwanger ben, maar ik merk aan heel mijn gevoel dat ik er vanuit ga dat ik zwanger ben. Alsof het al een feit is, zo raar. Maar aan de andere kant als het niet zo is, geloof ik niet dat mijn teleurstelling groter zal zijn dan anders ofzo. Dan komt onze tijd wel. Zo ik maak net een uitglijder in de hal op het werk. Ik heb pump aan en mijn linker hakje glijdt weg naar rechts zeg maar. Ik belandde op mijn rechter scheenbeen. Mijn enkel en scheenbeen voel ik nu wel zeg. Niet fijn. Voorzichtig lopen dus. Heb altijd nogal de neiging om door de stappen. Niet zo gracieus met een jurk en pump hihi
@babke, hahaha sorry... zie je als een bouwvakker in je bevallige pumpjes door de gang benen! Raar he dat je dan dat gevoel hebt? Ik heb dat deze hele ronde ook al bij mezelf. Ik weet niet of het dan harder aankomt als het niet zo blijkt te zijn... Bij mij is het alleen nog een gevoel, jij hebt ook je mooie kaartje en je symptomen! Ok, we moeten dus nog 2 nachtjes slapen tot we het weten!! @charise, las al op fb dat de film echt super mooi was. Ik ben heel benieuwd! Lieten ze nog veel dingen weg uit het boek? En lekker gewerkt?
Goedemorgen!! @Bbibi, Hiep hiep hoera!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis! Maak er een leuk dag van! Je ging eten met familie toch? @Charise, hoe was de film? Heb je genoten? Jammer dat het 't laatste deel is. Ik ga denk ik zaterdag. Wil m heel graag zien!! @Babke, spannend!! Misschien wel een tweeling hihihi Ik ga echt duimen dat de test positief is! Hoop het zo voor je @Weegbree, hoe is het met het spuiten? Valt het nog mee? @Lotte, wat fijn dat je man weer thuis is. Snap het goed hoor, dat je zo emotioneel was. Normaal kun je alles met hem delen en nu was dat even niet zo. En dan had je ook nog dat ei wat je natuurlijk heel onzeker maakt (of je nog wel een kans hebt of niet deze ronde). Dus ben heel blij voor je dat hij er nu weer is!! Maar wat balen zeg, dat je meteen een schimmelinfectie hebt!! pff.... Word je ook niet vrolijk van. @all, hier verder nog steeds geen nieuws. Ik hobbel er maar een beetje achteraan hihi. Wel super lage temp. Was 35,9. Ik zei nog tegen mn man, als dat zo door blijft gaan raak ik straks nog onderkoeld hahaha. Heb trouwens het idee dat veel pas redelijk laat een eisprong hebben, klopt dat? Veel pas rond dag 20 dacht ik? Ik blijf dus maar geduldig wachten. Heb helaas geen fm. Dus ja, blijf de witte ovu testen doen
Nou zo erg is het niet hoor . Ik loop wel vrouwelijk, alleen wat snel. Korte beentjes he, dus heb wat te compenseren haha. Ja dat gevoel heb ik ook. Het zijn echt niet de symptomen, want die had ik vorige keer ook. En nog veel meer ook toen. Mijn kaartje vind ik zelf ook wel heel mooi. Zo lekker stabiel omhoog.
@Bbibi nogmaals proficiatt!!!! Fijne dag vandaag meid @all zit in de wachtkamer zo mijn fm reageer straks even
@babke, hihi! Ik ben een beelddenker dus m'n fantasie gaat dan altijd met me aan de haal! Ik heb nooit op hakken kunnen lopen dus vind het erg knap! Ik leek dus wel net een bouwvakker!! @marral, het verschilt bij iedereen op welke dag je ei komt. Het kan dg 14 zijn maar ook dag 24. Ik had'm op dag 16 en nu op dag 17... Dus lekker blijven doortesten met je ovutesten. Heb nog niemand hier gehoord over een aanloop in het 2e streepje, ik had ook opeens een knaller.... @zoetje, succes!! We horen het straks wel!!
@Babke, oeh, voorzichtig lopen nu dan maar!! Hopelijk heeft niemand het gezien @Zoetje, succes!! Ben benieuwd!! @Peony, ja weet idd dat het bij iedereen anders is. Maar valt me wel op dat er wel aardig wat zijn tussen dag 17 en dag 23 volgens mij. Dus dat ik voorlopig nog niet bang hoef te zijn dat de clomid niets doet. Want daar is het nog veel te vroeg voor om te kunnen zeggen denk ik.
@marral, ja je kunt nog niets zeggen!! Dus gewoon positief blijven afwachten en doortesten. Ik zou wel om de dag seksen met je vent....
Hihi babke. suff hoor! kan gebeuren. heb ik ook vaak met pumps dat dat hakje wegglijdt. spannend! wie zitten er nu op de wachtbank? Babke en Peony? En wie hebben er net een ei gehad Lotte, LW, Liefde? En een ei op komst: Zoetje, bbibi, Marral
@Peony, ja ons 'huiswerk' van de gyn was dag 11 t/m dag 16 om de dag. Dus dat wil manlief natuurlijk braaf opvolgen Maar ook daarna blijf ik daar mee door gaan. Want dag 16 al stoppen vind ik wel vroeg hoor! Snap de gyn ook niet zo goed, dat hij dat advies gaf.
@marral, verstandig! Pas als FF een kruis zet zou ik stoppen (Moet toegeven dat wij dat ook niet hebben gedaan hoor). Maar omdat ik niet bij je zie wanneer jullie seks hebben (hoeft ook niet hoor, sommigen houden dat liever privé) maar wilde het evengoed even zeggen, voor hetzelfde wacht je gewoon op een posi ovutest en mis je toch net je ei.
@Peony, goed dat je het zegt hoor. Had makkelijk gekund natuurlijk dat ik het niet deed of wist of zo. Denk dat ik het er toch maar in ga zetten. Is misschien ook wel handig voor mijn overzicht. Ook om later terug te kijken of zo...
@marral, je kunt ook gewoon alles invullen. Als je dan sharing en set up anklikt kun je kiezen wat je wel of niet laat zien op de pagina die wij krijgen. Je kunt dan ook kiezen of je laat zien wanneer jullie seks hebben. Dus dan krijg jij het wel te zien en wij niet... (voor als je dat toch fijner vindt).
Hoi lieve meiden! Dank jullie wel!!!!! Super lief!!! @weegbree wat bende toch een ding he hahaha mijn vriendin!! @ peony babke Zoetje marral lie van jullie @marral goed onthouden! Zondag gaan we idd eten voor mijn bday hihi en mijn ontbijtje staat NU klaar! Hub is ook vrij vandaag! @zoetje succes bij fm @weegbree succes bij accu! @babke zooooooo benieuwd naar jouw test! Zo zoooooo leuk zijn een tweeling!!!! Mijn duimen draaien voor je! @all ik ga lekker ontbijten! Ovutest was zo goed als posi! Denk morgen middag mijn ei!! Dus vanaaf klussen en morgen middag/ aaf! Hopelijk brengt het geluk op mn bday hihi xx
He meiden, wat zijn jullie vroeg zeg! @Bibbi: GEFELICITEERD!!!! @Jill: FF is echt heel handig! Ik kwam er op de site niet heel goed uit maar de app is stuk makkelijker en zit ook wat eenvoudiger in elkaar. @Lies: ik wordt altijd de 3e dag na het laatste tabletje ongesteld. @Lotte: Wat fijn dat hij terug is! En dat jullie toch nog geklust hebben, ik duim voor je! Balen van die schimmelinfectie, ik haaaaaaat dat. Hopelijk doet t eitje snel zn werk. @Babke: spannend zeg! Ik ben zo benieuwd of het met 2 eitjes gelukt is! @Weegbree: Succes, hoop dat de accupunctuur icm spuiten voor jou werkt! @Peony: Hey, hier ook een beelddenker! haha. Onthoud hier ook vooral de plaatjes bij de namen haha. Metoyou, nemo en de rode kat van Babke. Verder zie ik altijd alles letterlijk voor me! @Hakken: Hoe lopen jullie daarop? Heb mooie pumps gekocht voor de feestdagen maar mennn, ga na 3 meter al wiebelen en het ziet eruit als een eend haha. Wil graag in december er goed (genoeg) op kunnen lopen maar dat gaat volgens mij niet lukken. Dus: tips zijn welkom! @Zoetje: ben benieuwd naar je fm! @FF: wanneer zet fertilityfriend een kruis? Temp. was vanmorgen ook weer 37.0!
@Babke, hihihi idd @Peony, oh dat maakt mij niets uit hoor. Ben daar niet zo moeilijk in. Lijkt me alleen misschien voor anderen niet zulke smakelijk misschien
@Bbibi, Wat lief, een ontbijtje op je verjaardag! En wat fijn dat jullie beide vrij zijn. Gaan jullie verder nog iets leuks doen vandaag? @LW: Ik denk gewoon goed rechtop lopen en veeeeel oefenen dan!