Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wat jammer yvetje dat het niet is doorgegroeid!
    een paar klikjes erbij en hopelijk werkt dat wel!
    was jou bms al gegroeid na 4 dagen?

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @yvetje, oh wat balen meis!! :( Hopelijk werkt die hogere dosis wel beter! Wel fijn dat dat in dezelfde ronde allemaal kan! Dat is wel super..
    Balen dat je naar een andere gyn moet maar zo te horen heeft hij het goed overgedragen!
    Spannend zondag!

3. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Bibi Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!

Babke Die pijn lijkt heel veel op bekkeinstabiliteit. Ik had dit ook tijdens mijn zwangerschap, alleen gelukkig niet zo erg dan sommige andere meiden. Is een pijn die er continue zit of zijn het meer steken in je heup? onderrug?

Jill Fertility Friend is heel gemakkelijk. Als je dit op een vaste pc doet en je bent niet geweldig in engels, kun je het ook nog vertalen. Ik krijg dan rechtsboven een button vertalen te zien.
    En de app is trouwens zowieso heel handig je klikt op de dag en dag en dan vul je je temp in.

Weegbree suc6 bij de accupuncturiste, ze gaat er vast voor zorgen dat er een mooi groot ei groeit;)
    Fijn dat je eerder een echo krijgt!
    Ik voelde het ook meteen toen hij aan het groeien was. Daarom had ik ook zo lang buikpijn, mij was het tot gisteren toen is ie denk ik gesprongen. Heb nu nergens meer last van.

Lw ik loop beter of hakken dan op platte schoenen. Misschien ben ik er gewoon voor geboren:p

Marral ik heb ook aan beide kanten pijn gehad, maar had toch echt rechts mijn ei.

Yvetje balen zeg. Hopelijk gaar er nu wel iets groeien!

Mieks Ik vermoed dat hij gisteren gesprongen is. Mjin temp was gewoon nog laag vandaag. Hoe snel na de eisprong gaat de temp omhoog? Heb iig geen buikpijn meer dus hoop het zo. Als hij vandaag zou springen gaan we weer andere proberen krijgen. Mijn man moet dinsdag zijn zaad inleveren en moet dus 3 dagen onthouden. Dus vandaag en morgen nog ff klussen en dan niet meer.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Lotte, dan kan toch zo snel niet? Ik dacht dat dat zou kunnen zijn omdat je baarmoeder zich gaat oprekken en dan een beetje aan de banden trekt. Het voelt gewoon als lage rugpijn, net als je ongesteld moet worden. En dan een uitstraling via je lies (rechts) naar mijn bovenbeen aan de voorkant. Het is er niet constant. Het is ook niet echt pijnlijk, maar meer zeurderig. Soms is het er echt en soms pas als ik er op let. Ik heb dit 1x keer eerder gehad en dat was de ronde van de vmk. Toen omschreef ik het als vage spierpijn in mijn bovenbeen. Vorige ronde staat het ook op mijn kaartje, maar dat was anders. Denk dat dat gewoon een verdraaiing geweest is.

@Mieks, weet ik hoor. Maar ben er heel nuchter onder hoor. Ik hecht niet veel waarde aan de klachten zopals al gezegd. Had vorige keer ook genoeg klachten. Ik hecht wel waarde aan mijn temperatuur. Maar ook dat zegt pas iets als het zaterdag nog steeds hoog is.

@Yvetje, balen meis. Knuffel!

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, ik had een paar dagen last van kramp en steken bij mn eierstokken. Beide rondes sprong mn ei de 1e dag dat ik geen pijn meer had... (vrijdag nog erge pijn, zaterdag niet meer en die dag mijn ei). Zeg niet dat het bij jou ook zo is maar ben wel benieuwd naar je ovutest van vandaag! Het lijkt iig dat jullie nog op tijd waren met klussen!! :D En als je dat nog 2x volhoudt moet het genoeg zijn!

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, mijn bms was na 4 dagen spuiten 7,9 mm. Geen idee of dat een groei is geweest of dat ik van mezelf al redelijk dikke bms heb, maar hopelijk heb jij ook al een mooie opbouw!!

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ok, had je ook een uitgangsecho gehad? ik hoop iig op een mooi slijmvlies. maandag was het 4,2.
    zoetje hoe is het gegaan?

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Yvetje: Oh, wat balen zeg! Fijn dat het meteen kan ophogen. Hopelijk werkt het. Ik duim voor je dat ie maandag gegroeid is!!

@Mieks: Handig, dat je zo gewoon thuis op je pakketje kan wachten hihi

@Lotte: Spannend!! Hopelijk is ie gister gesprongen!

9. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel jij een inwendige echo?? Die heb ik in ieder geval wel gehad.

10. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    babke zou idd te vroeg zijn. Maar ik had toen ik veel te zwaar was zowieso bekken instabiliteit. Alleen nooit geweten dat het dat was. Totdat ik zwanger werd. Je kunt het dus ook hebben zonder dat je zwanger bent, zodra je dan eenmaal zwanger bent kan het sterker worden.

Peony ik heb eigenlijk geen ovuetesten meer liggen. Ga zometeen lunchen met vriendinnen zal ik er dan nog maar 'n par kopen? Dacht eigenlijk dat het niet meer nodig was.

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Babke: hier ook bekkeninstabiliteit (en hypermobiel). Volgens de arts wordt het onder invloed van hormonen erger, daarom hebben vrouwen in de vruchtbare leeftijd het vaker dan op andere leeftijden. Misschien toch een goed teken?

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @meiden dank jullie wel allemaal!

@babke hoop idd op een kadootje uit eigen "zak" van mijn man hahahahha
    Net "geklust" dus nu duimen!

@lotte jij ook nog geklust gister? Vanmorgen nog ovutest gedaan? Nu vanaaf nog een keer en dan moet het goed komen hihi

@ yvetje balwn dat hij niet gegroeit is zeg :( hopelijk met iets meer spuiten wel!!! Succes zondag!!

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte, ik zou nog wel een paar ovutesten halen. Ik heb ook wel eens gelezen over iemand die 3 dagen positief testte en de volgende dag pas haar ei had. Ik heb ook doorgetest totdat de test negatief was, zo wist ik zeker dat ik m'n piek gevonden had (duurde 2 dagen bij mij). Anders top je misschien toch te snel met klussen (al denk ik wel dat je vandaag gewoon negatief zal testen, maar je weet maar nooit).

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    He meiden,

Ik heb opeens een soort menstruatiekrampjes, heel licht zeurderig. Ging naar t toilet en heb geen bloedverlies, wel opeens weer veel afscheiding. Draderig maar geen eggwhite, meer sticky.
    Zou toch niet nu pas eisprong hebben? Test was dinsdag positief en gister negatief en temperatuur is sinds gisterochtend hoog..

Pfff leuk zeg, als je lichaam het niet vanzelf doet. Wil er niet constant mee bezig zijn maar zit nu alweer te bedenken dat ik misschien toch wel pas mn ei later krijg en ik slaap 2 nachtjes niet thuis blabla doemscenario..

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ik zit al de hele morgen alle zorgverzekeringen uit te pluizen... Moeilijk hoor!! Ben er al wel over uit dat ik mij flink extra bijverzeker. Bij de hoogste extra pakketten krijg je extra uur kraamzorg 100 % vergoed maar ja... wie weet kijk je dat mens na 2 dagen al het liefst de deur uit!! Lastig! OOk dingen zoals lactatiedeskundige (wie weet loopt de borstvoeding als een trein) of verschillende bijdrage voor het bevallen in het zh zonder medische indicatie.... Vnv maar ff met manlief ervoor gaan zitten. Wil eigenlijk dat allemaal snel geregeld hebben!

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, geen sperma van je vent? Als je ovutest posi was en je temp stijgt zou ik mij geen zorgen maken!!! Zeker als het geen duidelijk eggwhite is! Ik denk gewoon dag 22 of 23!

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Peony: ohja, zou ook nog kunnen.. Maar was wel al 2x naar toilet gegaan, meestal is t dan wel weg..
    Nouja, kramp is ook weer weg. We'll see.

Over zorgverzekering, daar moet ik me echt ook even in gaan verdiepen! Wil bij CZ blijven want vind dat een hele fijne zorgverzekeraar maar even kijken wat ik nodig ga hebben..

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Peony, ik heb dat ook hoor, met die zorgverzekering! Echt moeilijk kiezen. Maar ja, ik heb ook nog geen enkele eisprong gehad. Dus ja, de kans is bij mij ook steeds groter dat ik in 2013 niet zal bevallen. Maar ja, het zou ook goed kunnen dat dat wel het geval is. En je betaalt behoorlijk wat meer als je een duurder pakket neem. Dus ook eerst uitrekenen wat nou goedkoper is... Maar het blijft moeilijk! Denk dat ik iig wel bij VGZ blijf... Dus dan alleen kijken welk pakket.

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @marral, ja het is idd moeilijk!! Ik wacht deze ronde nog wel ff af voordat ik het ga afsluiten... Als ik binnen 4 rondes zwanger raak zou ik volgend jaar nog bevallen. Moeilijk he?

@lw, ik had gisteravond seks met m'n mannetje en toen ik net naar de wc ging merkte ik dat ook nog steeds.

Heb nu fysio, moet helaas met de fiets door die kou. Het is een heel stuk, gelukkig mag ik de elektrische fiets lenen van mn schoonvader! Tot vnv meiden!

20. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik kan jullie echt niet meer bijhouden, als je 1 dag niet kunt lezen/reageren dan mis je gewoon teveel...

Mijn ongi is inmiddels helemaal over, dus op naar de uitgangsecho van as woensdag!

@Babke: ik las nog wel dat het er voor jou wel heel goed uit lijkt te zien, wanneer ga je testen? De duimpjes draaien en heb er echt wel een heel goed gevoel over!

Deel Deze Pagina