Heb even in de agenda gekeken, toch handig . @Yvetje: succes met je follikelmeting vandaag of ben je al geweest? Zo ja, hoe was het? @Weegbree: succes met je echo morgen! Waar gaan ze precies naar kijken?
Dank je Susanne Lilian, ik denk dat ik zaterdag ga testen. Morgen is het zo vroeg voor mijn werk en zondag hebben we slapers over met kinderen, dus dat is ook niet handig. Tenzij mijn temp. dan gedaal is, dan test ik niet.
Hallo dames, De fm van vanmorgen ei zat er nog en was nu 22,3 bmslijmvlies was ook mooi nu wachten of hij gaat springen Om de dag klussen en maandag terug en als dan weg is Op verschillede tijdstippen bloed prikken waar dat goed voor is Weet ik ook niet eigenlijk. Straks nog eens een ovu test doen Eerst zometeen gesprek op school ben echt nerveus
wat leuk om te lezen dat jullie zo met elkaar meeleven zeg... Aangezien mijn 'proces' nog in de kinderschoentjes staat (hoe ironisch), kan ik er nog niet echt over meepraten, maar al wel wat ervaringen lezen over behandelingen en dergelijke. Dit schept hoop!
@zoetje, goed nieuws dus!! @marral, bedacht mij net ook dat je zorgverzekering ook extra's echo's kan dekken en nekplooimeting en zwangerschapscursussen... Nou, ga nu echt naar fysio!
@Zoetje: die kan echt elk moment springen, dus klussen meid ! Wat voor gesprek heb je op school? @Vogeltjes: het is zeker een heel fijn forum, maar er wordt vaak zoveel geschreven dat ik het niet meer bij kan houden hahaGelukkig hebben we altijd de agenda nog . @Babke: wat heb jij trouwens een ontzettend korte cyclus, komt dat door de clomid?
Ohner he. Net bij afvegen rood. Waarschijnlijk toch de primolut.. Snap he niet helemaal want normaal heb ik pas 3 dagen na t stoppen t eerste rood.. Even gyn. Bellen wat te doen denk ik maar.
@LW dat is raar zeg... wat zei de gyn. Zoetje mooi ei! klusze! succes op school, hopelijk positief nieuws!
Kort? Hij si voor het eerst 28 dagen, zoals het wezen moet dus Maar dat komt door clomid inderdaad. Mijn eisprong was nu op cd 28 ipv 25+. Over zorgverzekering. Ik heb nu 2 offertes van CZ en Menzis, beiden een collectief en CZ is het goedkoopste. Ik meot wel de IZA nog opvragen via mijn man's werk. Het zal wel CZ worden vermoed ik. Eigen risico heb ik op 850,- gezet. Alles wat aanvullend verzekerd is valt daar toch niet onder en huisarts en kraamzorg enzovoort sook niet. Grote kans dat je dat eigen risico niet echt nodig hebt. Ondanks MMM heb ik er ook nog bijna niets van gebruikt. Ik geloof dat ik alleen Bbibi gehoord heb over haar ER dat ze dat al vrij snel op had i.v.m. haar MS/ME (is het nu ME of MS?). Dus voor mij CZ gezinnen en voor manlief CZ Plus en tandarts beiden met een ER van 850,-
@LW: heel raar, heb je al gebeld? @Babke: dan klopt je banner niet, volgens die heb je maar een cyclus van 22 dagen... En 28 dagen is met PCO ook kort .
@all Poeh onder het genoet van een broodje (had nog niet gegeten) zo veel mogelijk gelezen. Ik kan alleen niet alles onthouden, hoofd als een vergiet! Druk met andere dingen ook.. Over die Apps e.d. tempkaartjes, even wachten tot 4 december haha, deze gsm kan dat niet aan! @Bibi Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! @Zoetje Succes op school en hoe was je FM? @Weegbree Fijn dat je morgen kan voor de echo @LW Jeetje verwarrend allemaal... @yvettje Hopen dat er groei te zien is!
Ik snap dat helemaal, zelf heb ik hier ontzettend veel geleerd al van al die dames samen. Maar leuk dat je het zo bekijkt!
bibi jep en vanavond en morgen nog 'n keer. Daarna moet hij 3 dagen onthouden voor het semenonderzoek. Peony heb net nog ff een test gedaan. Er staat nog steeds een 2e streepje maar wel lichter. Denk dat mijn ei gisteren is gesprongen. Heb ook helemaal geen pijn maar vandaag. Zoetje Oh das mooi. Nu hopen dat hij springt. En lekker aan de klus! Lw dat is raar zeg
Moet even afwachten hoe het doorzet. Als t minimaal blijft is t toch doorbraakbloeding van primolut al, wel raar na zo'n korte periode. Als het niet meer wordt of licht blijft 2 weekjes afwachten. Weet na het weekend pas meer dus.
@Weegbree, dat denk ik wel ja. Ik betaald wel steeds iets voor de clomid, maar dat is niet zoveel. Ik zou eens navragen wat die puregon kost en wat er onder je eigen risico valt. @SL, zo klopt hij weer beter. Een eisprong op cd17 met clomid en pco is niet zo vroeg hoor. Ik heb gewoon een korte lf. Dat dan weer wel. Maar goed, hij is al lang geen 9 meer, maar 11 dus ben al blij.
Puregon 1 ampul 260 euro!! en je bent er minimaal wel 2 nodig per cyclus, dan nog pregnyl, 40 euro! SCHRIK he! ik zag het op het doosje staan en dacht echt jeeeeeetje! dus mijn eigen risico zo laag mogelijk
@All Meiden ik hoop morgen weer lekker te kunnen lezen dus schrijf vooral door haha! Ik ga me omkleden, vanavond met twee vriendinnen naar een Gospelkoor, die concert geven! Je moet er van houden maar ik vind dat geweldig, zelf ook bij een gospelkoor. Even lekker aan niks denken en genieten. Ik merk dat ik er steeds meer aan ga denken e.d. Liggen jullie daar snachts ook wel een van te draaien?
Weegbree, ik schrok ook echt van de prijs van Puregon. Ik heb geen Pregnyl maar Brevactid, die was 27 ofzo, dus viel mee. Maar 1 ampul was bij mij 255, en dat was inderdaad schrikken. Ik ben verzekerd bij ONVZ en heb gewoon basisverzekering. Had al gebeld om te vragen of het vergoed werd, maar werd wel vergoed. Beetje jammer dat ik net pas het eigen risico op heb en begin van het jaar dus weer zelf moet betalen, omdat de teller van eigen risico dan weer op 0 staat, maar als ik door het eigen risico heen ben, wordt het gewoon vergoed. Ik hou mijn eigen risico dus ook zo laag mogelijk.