Omdat ik na 2 jaar er hard voor vechten (klonk veel, vergeleken bij jou natuurlijk niks ) eindelijk zwanger ben! Het is nog heel pril, dus moet ook nog de 1e echo en dergelijke afwachten, maar ik was onzeker wat ik zou doen wat betreft DCI en tempen. Tempen maakt me alleen maar onzekerder, dus direct mee gestopt. DCI gaf Bbibi aan dat het ervoor zorgt dat mijn progesteron hoog blijft (wat natuurlijk de bedoeling is!!). Maar op pcos-solutions wordt niks gezegd over DCI en zwangerschap. Ik ben natuurlijk snel bang dat ik iets verkeerd doe, dus daarom dacht ik, 1 in de twee dagen
Peony, Ik voel me buitengewoon goed! Dit is echt een enorme boost voor je relatie! Pfoee eindelijk weer onbezorgd, heerlijk! Manlief is al dagen in de zevende hemel!! Toch nog wel een beetje bang omdat er nog vanalles fout kan gaan, maar daar gaan we voor het gemak nog maar even niet vanuit! Nog 2 weken tot de echo............... kan niet wachten!
Oh wow, wat leuk om te horen! Wij vinden alle tegenslagen (en die hebben we al flink gehad, niet alleen met kinderwens) al zeer goed voor onze relatie. Niet iedereen ervaart het zo maar wij gelukkig wel. Kan me voorstellen dat zulk goed nieuws hélemaal ervoor zorgt dat je samen alles aankan!! Lekker genieten meis, snap dat je ook bang bent hoe het allemaal gaat maar daar kun je dan toch niets aan doen (klinkt misschien hard, zo bedoel ik het niet). Super hoor!! Lekker op die wolk samen...
Oh sorry, heb in mijn enthousiasme peony en charise aangemeld bij dat forum op fb. Weiger maar ala je niet wilt hoor
Peony, Ja klopt idd! Door alle tegenslagen wordt je relatie ook supersterk! Alleen zaten we er natuurlijk eerst nog middenin en geeft het nu een enorme rust. Zo bedoel ik het meer Het is weer heerlijk om samen even onbezorgd en diepgelukkig te zijn. Ik werd er best verdrietig van dat onze wens niet lukte, zoiets hangt toch continu in je gedachte.... Of ervaar jij dat niet zo?
Ja, begrijp wat je bedoelt! Nou moet ik wel toegeven dat wij nog niet zo heel lang bezig zijn, al bestaat onze wens al wel 2 jaar. (Vanwege lichamelijke klachten moesten we nog wachten). Maar het is idd niet zomaar iets... we hebben het er samen best vaak over. Ook merk ik dat ik vaak hier te vinden ben. Gelukkig leidt dat ook wel af van de pijn die ik nog heb maar ik denk idd vaak aan onze wens. Leuke dingen zoals 'hoe zal het zijn' maar ook minder leuke dingen zoals 'wat als het nooit gaat lukken'... Maar we zeggen maar steeds tegen elkaar, we hebben al zoveel overwonnen samen, dit gaan we ook redden! Erg fijn om te horen dat je er wel onbezonnen van kunt genieten! Als je continu in angst leeft dan is dat ook niet goed (misschien wel logisch maar het is toch ff relaxter als je er heerlijk van kunt genieten).
Babke, kunnen anderen de naam van die groep zien? Zp is bekend bij vriendinnen dus als die dat zien weten ze meteen hoe en wat, kun je deze veranderen is iets algemeens? Misschien over khdarm ofzo???
Ik heb hem niet aangemaakt. Dat moet SL doen denk ik. Ik geloof niet dat ze dat kunnen zien trouwens. Ik wil het alleen gebruiken voor als ik bijv een vraag heb over khd arm. Bij fb krijg je dan een melding en op zp niet.
Aha, wil best lid worden (hebm per ongeluk niet aangenomen... oeps) maar dan alleen als er aan de naam niet te zien is dat het over zwangerschap ed gaat. Alsi 'klessenbessen' ofzo heet vind ik het prima.... @suuslil, dan moet je mij denk ik weer ff opnieuw vragen! Sorry!! Hihi!
@Peony84: dat is inderdaad het lastige van die ovutesten... Als ik inderdaad wel mn eisprong gehad heb dan hebben de ovutesten em dus niet opgepikt en dan durf ik er de volgende rond (de start met de cryo's) ook echt niet op te vertrouwen... Zal dan overleggen met de gynaecoloog volgende week maandag, wil dan wel meer echo's of iets anders om de eigroei te volgen. Wat een gedoe zeg, stomme pco! Hopelijk werken de testen bij jou wel! Ik heb ze wel eerder gebruikt en toen werkten ze wel, maar vind het nu belangrijker dan toen... Daarom stop ik ook met die pillen, want als ik dat niet doe en ik heb wel mn eisprong gehad dan blijf ik me toch afvragen hoe het was afgelopen als ik wel gestopt was... En wat betreft de groep op FB, niemand kan die groep zien, dus niemand weet dat die groep bestaat. Alleen de leden kunnen deze zien en de berichten die er in staan. Snap dat je voorzichtig bent, maar het is echt veilig! En ik ben inderdaad de enige die dingen kan veranderen in de groep. @liefsd: sorry, had ik helemaal niet gezien, gefeliciteerd! Wat spannend zeg, hopelijk krijgen jullie bij de echo een mooi kloppend hartje te zien! Snap heel goed dat je onzeker bent en 2 jaar is ook al heel lang hoor! Ik heb toen vorig jaar juli helaas een miskraam gehad, maar hopelijk gaat het ons weer lukken en komt het dan wel goed! Is het nog wel nodig om die dci door te slikken nu je zwanger bent? Verstandig dat je gestopt bent met tempen als het je alleen maar onzeker maakt.
@Peony: ik had jou toch nog niet eerder gevraagd voor FB? Om je toe te kunnen voegen moet ik je eigen naam en woonplaats weten (die laatste omdat er soms meerdere zijn die zo heten)...
Peony: Ja, ik begrijp je helemaal! Suuslil: Hihi, geeft niet hoor, maar ik klets al een hele lange tijd mee in deze topic, vandaar dat ik hier ben gebleven Ik durf niet helemaal te stoppen met DCI omdat het ervoor zorgt dat je progesteron hoogblijft, dat heb je natuurlijk nodig voor een goede innesteling. Ben bang, als ik er helemaal mee stop, dat ik zelf een mk veroorzaak oid. Hopelijk krijg je inderdaad wat meer aandacht in het zh! FM's zouden al heel erg helpen natuurlijk! PS. Kan jij misschien ook een banner in je ondertekening zetten? Dan weten we ongeveer hoe of wat om je te supporten!
Heeeeeeeeeeeee meiden, Nou hier weer een SUPER tempSTIJGING!! Ik ben zo blij, kaartje ziet er gewoon perfect uit op deze manier. Het zegt niets, en ga ook nergens vanuit hoor, maar vind het wel super om te zien hoe een perfecte cyclus ik heb en mooie tempkaart erbij! Geeft me toch het gevoel dat ik ook een beetje "normaal" ben haha. Liefsd, jaaa heb Bbibi gesproken ja. Lijkt me super!! Goed trouwens dat je gestopt bent met tempen, als het je onzeker maakt moet je dat niet doen. Enne die DCI is ook prima. Ik denk niet dat het veel kwaad kan inderdaad. En je kan het altijd nog over 2 maandjes langzaam gaan afbouwen ofzo. En dan evt. na de zwangerschap weer beginnen met nemen. Komt vast helemaal goed schat!! Vind het zo super voor je. 5 weekjes zwanger vandaag! Enne ja ik hoop dat die babyboom ook komt inderdaad. Suuslil, ik zal je in PB even mijn facebook link sturen. Peony, mijn rug gaat al een stuk beter ja, thanks! Enne ja mijn temp is inderdaad weer mooi hoog nu. Enne dat je testen negatief zijn is logisch hoor, je bent ook nog wel vroeg toch? Op welke dag had je vorige maand je ei? Gewoon lekker door testen en als ie donkerder word, maar nog niet helemaal is, dan misschien 's avonds nog een testje wagen? Ik vulde trouwens ook mijn negatieve testen in op FF. Nou hier vandaag even presentatie voorbereiden voor school. Morgen proef presenteren. En lekker rustig aan doen verder. Vanavond lekker so you think you can dance kijken!! Xx
Hihi oke, dacht ik eigenlijk al en is natuurlijk helemaal prima, hopelijk volgen wij snel!! Dat je progesteron hoog blijft is natuurlijk heel goed, maar als je niet zwanger bent dan moet/hoeft dat toch niet je hele cyclus? Snap je angst en als die dci je geruststelt dan moet je dat gewoon doen! FM's zouden zeker al heel veel schelen, hopelijk mag ik die meer krijgen straks (als mn eisprong inderdaad al wel geweest is)! Een banner zou ik wel willen, maar dan past niet meer door alle pendels haha...
@suuslil, als niemand het dan idd kan zien is het geen probleem... Balen dat die ovutesten nu niet bij je werken (blijkbaar). Idd maar extra fm vragen de volgende ronde!! @babke, oh was jij dat? Wil je mij dan weer uitnodigen? Kan jullie niet vinden... @charise, fijn dat het al iets beter gaat met je rug!! Woooowww, je kaartje wordt mooier en mooier!! Gisteren ingenesteld en nu flink progesteron aangemaakt! Lijkt mij dat het niet anders kan. Nu maar hopen dati lekker warm bij je blijft zitten! Vorige ronde had ik op dag 16 een ei. Gisteren was dag 10 dus idd nog vroeg. Maar had watery slijm gisteren én ik begin liever op tijd dan te laat. Heb toch genoeg testen! Hihi, heb ook zin in vnv maar denk dat ik het moet opnemen en dat we boer zoekt vrouw gaan kijken. Wordt anders ook best laat en wij liggen nooit zo laat op bed!
@suuslil, ik heb ook een aantal pendels en als je even puzzelt en namen afkort moet het lukken. Het is voor de anderen interessanter om te weten waar je zit in je cyclus en wat je gescheidenis is dan je pendels te kunnen zien (dat is toch een beetje voor de 'lol'). Kijk maar ff wat jij wilt... het is jouw handtekening...
SusanneL Mijn man gaat voor 3 weken werken in Zwitserland. Maar hij komt na 1,5 week weer terug dan is hij 'n halve week hier en dan gaat hij weer terug voor 1,5 week. Liefsd Fijn dat je je zo goed voelt. Kan me voorstellen dat je man in de 7e hemel is. Lekker genieten nu! Hopelijk krijg je niet al teveel zwangerschaps kwaaltjes, en nu aftellen tot de echo Ik ben idd erg benieuwd hoe ik het ga ervaren ben nog nooit "zo lang" (tegenover mieks haar man is het niks) zonder hem geweest. Denk aan de ene kant dat het niet verkeerd is om 'n keer alleen te zijn. Opzich ook wel lekker, alleen niet de beste tijd zo net rond de eisprong:S Charise Wow wat een stijging
Meiden, effies snel hoor... Hebben jullie ook wel eens last van wazig zien? Door de clomid? Ik heb het nu wel regelmatig, normaal trekt het na even wel weer weg. Maar heb het nu dus ook. Ik kan wel zien maar ben continu bezig met proberen scherp te stellen en dat lukt niet heel erg. Het is niet mega wazig, maar niet zoals normaal. Echt vreemd. Dit kan toch door clomid komen? Xx