Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Haha, die heb ik nog niet... Maar kan ook wel in mn huidige foon, dankje, had ik niet aan gedacht ;).

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Vogeltjes Wij hebben het tegen onze directe vrienden gezegd. mijn ouders broertje en zusjes weten het ook. Schoonouders ook. Maar krijg de laatste tijd zo vaak de vraag waar die 2e nou blijft. Dat ik besloten heb te zeggen dat het niet bij iedereen zo gemakkelijk gaat. Zijn ze meteen stil. En voelen ze zich lekker ongemakkelijk. Sorry hoor maar dan moeten ze het maar niet vragen..

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik wil nergens op letten, maar merk van alles. zit lekker in bad, want heb het weer eens koud.(geweldig de winter :)) Maar mijn tepels zijn anders :$ Iets donkerder en harder. Vraag me zo vaak af, is dit nu echt of beeld ik me dit in?

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Babke, wanneer ga je testen? Spannend hoor!!

Bbibi ook hier GEFELICITEERD!! :D

Hier 1e nachtje zit er op, nog 2 te gaan. Eerste 2 clomid pilletjes zijn weer binnen. Temperatuur blijft hoog.

De film was geweldig! Komt aardig over een met het boek, maar sommige dingetjes weer niet. Maar het is echt geweldig! Echt een hele leuke twist zit er in. En ja ik kan niet teveel verklappen natuurlijk haha. Mijn man vond 'm zelfs leuk, dus dat zegt al heel wat! :p

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Naar welke film ben je geweest Charise?

Ik test zaterdag denk ik. Net keek ik na het bad weer in de spiegel en leken ze minder donker, dus ach we'll see.

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Zoetje, op naar een goeie eisprong dus!

@ LW, oei toch een ongi?

@ Weegbree, woooow dat zijn nog eens kosten! Belachelijk eigenlijk he?!

@ Vogeltjes, hier weten de ouders/schoonouders het, en onze naaste vrienden. Verder willen we het wel stil houden.

@ Charise, ik ben super benieuwd naar de film!

Agenda
    16-11 Susannelilian - Nod datum
    16-11 Weegbree - Echo
    18-11 Babke - Nod datum
    18-11 Yvetje - Follikel meting
    19-11 Paniekertje - Spuitinstructie (en start behandeling?)
    19-11 Weegbree - Follikel meting
    19-11 Bbibi - Bloedprikken progesteron
    19-11 Jill - Follikel meting + vervolg bespreken
    20-11 Bbibi - Belafspraak
    21-11 SusanneLillian - Uitgangsecho
    21-11 Lotte - Bloedprikken progesteron
    22-11 Lotte - Uitslag bloedprikken
    22-11 Liefde1987 - Bloedprikken progesteron
    23-11 Liefde1987 - Uitslag bloedprikken
    25-11 Peony - Nod datum
    27-11 Saja - Uitslagen bespreken
    28-11 Lotte - Nod datum
    02-12 Liefde1987 - Nod datum
    28-12 Mieks - Beginnen met menstruatie opwekkers

Zwangeren
    Liefsd
    Chanan

7. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Babke, heb je ook het idee dat ze groter zijn?

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dames nogmaals bedankt voor alle felicitaties super lief <3

@peony en suuslil en lotte dikke knuf voor jullie meiden! Af en toe lucht huilen even op! En ff wat minder op zp heb ik afgelopen weekend en week ook gedaan! Heerlijk ff proberen wat meer mijn toch al drukke leven op te pakken! En ik probeer echt ook niet 24/7 aan mijn kinderwens te denken wie weet hoe lang het nog duurt maar het is zooo moeilijk pfff! Dikke knuffel meiden!

@babke wat spannend zeg!!! Ben zo benieuwd!

@charise helemaal nog aan het nagenieten van je film hoor ik al wel!

@lw wat vreeeemd van je bloedverlies! Kan het niet van je eisprong komen?? Dat gaat ook wel eens gepaard met druppel bloed ( kan bij jouw ook lotte!!)

@zoetje jeeeeeej wat een goed nieuws meid!!!
    Mijn ovutest was vandaag net so zonder als de jouwe vanmorgen hihi ik denk dat we tegelijk morgen einde middag/avond eisprong hebben! Zou bij jouw ook wel kunnen qua grootte! Mijne is nu denk ik 24mm en springt bij 26!! En in de winter/herfst ( lees ik overallll op internet) dat hij laat in de middag/avond springt!! Dus morgen ff rond etenstijd proberen te sexen meis! Hihi wij doen morgen laat in de ochtend weer rond 12.00uur! Dan moet het goed zijn paar uurtjes voor ei!! :)

@jill ik wil je niet overslaan maar heb niks te zeggen hihi sorry meid, fijne aaf!! Hihi

@ vogeltje the same fijne aaf meid

@all ik heb heerlijk genoten vandaag leuke dag gehad! Lekker uit eten en dikkkk verwend! Dus ik zeg : happy! Nu hopelijk nog een mooier verjaardagskado in de maak en dan kan mijn geluk niet meer op hihi!
    Welteuste meiden!

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Lotte, nee niet specifiek.

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Babke, spannend! ik duim voor je

@bbibi gefeliciteerd :D

hier vandaag een knal ovu test :D helemaal blij, nog nooit n streep gezien op ovu testen en nu dit!! Mn ei zou een dezer dagen.ook springen volgens de gyn!! we liggen dus niet stil ;) loop gelijk met jullie Zoetje en Bbibi!! mijn ei is wel vroeg met de clomid :D

11. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Liefde, wat Super! Aan de klus dus! ;)

@Bbibi, fijn dat je een leuke dag gehad hebt. en morgen nog een mooi verjaardagscadeau! Wel een bijzonder cadeau. Zou mooi zijn als het deze ronde dan raak is ;)

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hmmm hele avond staan dansen en springen (concert) en wel gevoelige buik maar geen bloedverlies meer.
    Assistent had t over innestelingsbloeding maar dat kan helemaal niet als ik dinsdag positieve ovutest had.. We zullen morgen zien en anders over 2 weken testje wagen :)

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn temp maakt een duikvlucht dus helaas. Ik was er zo van overtuigd dat dit hem zou worden. De kramp was ook zo anders, dat voelde hetzelfde als de kramp bij de hsg :(. Straks nog ff tempen om de goede tijd, maar dat wordt niks meer hoor. Bah wat baal ik!
    En het ergste komt dan nog, het wachten op dat bloed. Ik heb dan zoiets van, kom nou maar op dan ook.

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Om de goede tijd toch 2/10 hoger, maar goed, hij zakt nig steeds:(.

15. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Oh, Babke! Wat vreselijk balen zeg!! Ik hoop echt zo voor je dat het niet zo is! Dikke knuff!!

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meiden, wij hebben vrienden over dit weekend. Zij komen morgen bij ons langs en blijven ook slapen. We blijven thuis, want manlief kan natuurlijk nergens heen met zijn knie. Nu wilde ik iets leuks doen met eten. Ze hebben ook 2 kinderen. Het moet dus leuk/gezellig zijn, voor mijn koolhydraatarm (heb nog buikpijn van die 2 broodjes gisteren bij de lunch op het werk) en makkelijk vind ik ook wel een vereiste. Ik zat eventueel te denken aan gourmetten, maar misschien hebben jullie ook nog ideetjes?

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    gourmetten is leuk, je kunt ook kaasfonduen met groentedip (en brood voor hen) of pannekoeken bakken (die heb je ook kh arm toch? moet je wel zelf meel maken).

balen babke, ik duim dat je morgen weer mooie hoge temp hebt :(

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, de dip valt toch wel mee? Misschien issi morgen weer hoger! Ik help je hopen!! Veel plezier dit weekend!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja dit was om vijf over zes, maar ik was om tien voor half 6 al wakker en toen was hij 36,7. Meestal varieert de temp. in 3 kwartier niet zo veel als de progestron nog goed werkt.

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Kaasfondue is ook wel leuk inderdaad, zat ik ook aan te denken. Ik heb alleen geen kaasfonduepan. Hoe zouden jullie dit dan oplossen. Ik had ooit een recept van Peony gehad met een caquelon (ofzoiets) maar waar koop je dat? En heb je die ook goedkoop om het eerst eens te proberen?

Deel Deze Pagina