Als bij ons op cd20 niets boven de 10 mm is, breken ze hem ook af. En die voicemail? Ik vind dat niet zo gek hoor. Normaal zou je terugbellen, maar ja met het weekend voor de deur? Moeten ze je nog maar te pakken kunnen krijgen.
@susanne zitten er 7 in die verpakking Hoop ook op een positieve test voor jou meis Ik moet zowiezo meer gaan drinken plas ook te weinig volgens mij @Bbibi idd echt leuk dat we gelijk lopen wij hebben Gisteravond geklust straks weer en dan morgen ook nog maar haha Moet goed zijn toch En idd 30ste testen dan haha kijken of we dat volhoudn
@Zoetje: dan zijn die goedkoper dan die van Sensitest, ga die dan ook maar eens proberen denk ik, bij jou te zien werken ze in ieder geval goed!
@Zoetje: heb even op de site van de Kruidvat gekeken en er zitten 5 in de verpakking, dan zijn ze ieeeeeeeeeeeeeeeeets duurder dan die van Sensitest, dan heb je er 2 voor 10 euro... Maar es kijken, is wel makkelijk dat ik ze gewoon kan halen in de winkel.
ovutesten ik zou ze gewoon bij zwanger en kids bestellen. Werken prima en zijn ook nog goedkoper. Daar heb je er bijv. 15 voor 9,99.
Ik vind het ook niet erg hoor dat ik naar de volgende rond moet. Maar jammer dat ze het nu inspreken, kon niet meer terugbellen, ze was al weg en mijn gyn ook. Dus drie verspilde dagen toch? Dan had ik vandaag al kunnen beginnen met Duphaston.
zoetje die werken idd prima, heb ze gisteren ook gekocht omdat ik te laat was voor bestellen op het internet.
Ik wil wel graag die duidelijke met een afleesvenster zoals die van Kruidvat en Sensitest, hebben die van zwanger en kids dat ook?
Mn vriend en ik gaan trouwens zo op kraambezoek, zie er best tegenop... Gelukkig weten ze ervan, dus dan zullen ze er wel rekening mee houden, scheelt toch weer. Wanneer zijn wij nou es aan de beurt???
@Zoetje: dan is dat zeker een ander doosje dan die op internet, zondag of maandag maar even naar de stad om in de winkel te kijken... Thanx!
@ Bbibi, dat zou mooi zijn he, een verjaardagscadeau in de maak! @ Liefde, fijn zeg! Succes met klussen dus @ Lotte, apart dat je temp weer omlaag is gegaan vandaag @ Lw, ooohh spannend hoor. Innestelingsbloeding kan tussen dag 3 tm 7 geloof ik..maar aangezien je die menstruatie opwekkers hebt gehad zou het misschien ook van een tussentijdse bloeding kunnen zijn (overigens kan je dat ook gewoon van clomid krijgen, heb ik helaas ook beide keren gehad!). @ Weegbree, dat is fijn nieuws dat die cyste niet weer is gaan opspelen! Ik duim voor een mooi groeiend eitje @ Kachel, hier op 20 graden als we thuis zijn, en half uur voor we gaan slapen gaat de kachel naar 17 graden. Hebben een nieuwbouw huis dus goed geïsoleerd, dat scheelt al veel! @ Zoetje, die is idd mooi positief @ All, hier maakt mijn tempkaartje ook weer flink wat ups en downs voor mijn doen Gebeurt maar weinig uit zichzelf dus. Morgen naar de musical Wicked, mijn eerste musical dus ben erg benieuwd! Fijn weekend allemaal Agenda 18-11 Lotte - Follikel meting 18-11 Babke - Nod datum 18-11 Yvetje - Follikel meting 19-11 Paniekertje - Spuitinstructie (en start behandeling?) 19-11 Weegbree - Follikel meting 19-11 Jill - Follikel meting + vervolg bespreken 21-11 SusanneLillian - Uitgangsecho 21-11 Lotte - Bloedprikken progesteron 22-11 Lotte - Uitslag bloedprikken 22-11 Liefde1987 - Bloedprikken progesteron 22-11 Bbibi - Bloedprikken progesteron 23-11 Liefde1987 - Uitslag bloedprikken 23-11 Bbibi - Uitslag bloedprikken 25-11 Peony - Nod datum 27-11 Saja - Uitslagen bespreken 28-11 Lotte - Nod datum 02-12 Liefde1987 - Nod datum 28-12 Mieks - Beginnen met menstruatie opwekkers Zwangeren Liefsd Chanan
SusanneL Wat bedoel je met een afleesvenster? Zal zo even mijn ovutesten plaatsten van de afgelopen dagen. Bij eentje staat positief en toen bleek die van een dag later nog positiever. Deze zijn dus wel al gedroogd. Mieks mijn temp is niet eens omhoog geweest. Er lijkt wel een patroon in te zitten. De ene dag 36.6 de volgende dag weer 36.8 en zo dus om de dag. All Ik geloof trouwens niet dat het uitmaakt als ik 1 uurtje eerder opsta. Als ik maar lang genoeg nachtrust krijg en mijn temp dus voldoende kan zakken. Als ik nou de ene dag om 7 uur zou tempen en de andere dag om 10 uur smorgens dan zou ik ook gaan twijfelen. Ik ga ook vaak zat eerder naar bed. dus als ik dan eerder temp blijft het idee toch het zelfde?
SusanneL bij deze. De enerlaatse ( die van Zwanger en Kids) heb ik dus uiteindelijk als positief beschouwd.
@Lotte Ik ga die ook eens proberen, ze lijken mij duidelijk genoeg. @Mieks Musicals zijn echt gaaf hoor, geniet ervan!
@mieks veel plezier!!! @ Bbibi heb jij je eisprong gevoelt vandaag ik denk het wel had hele dag al wat steekjes maar rond 4 uur was heel duidelijk en nu niet meer dus denk dat hij gesprongen is
Mieks, heel veel plezier!! Ik ben er ook geweest eind september, is erg mooie en leuke musical. Geniet ervan!