Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Spannend meis! Ik duim voor je! Wanner ga je weer testen? Vanav maar geen wijntje voor de zekerheid?

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heb de neiging norgen maar mss beter maandag doen

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, je houdt het spannend! Haha! Ik zou ook maandag weer een test doen. Als je dan nog niet ongesteld bent kan het bijna niet anders dan dat je een positest hebt!

@lotte, netjes hoor, zoveel procent afgevallen! :D
    Je hebt trouwens echt een vreemd kaartje!! Hoop dat ze duidelijkheid kunnen geven in het zh. (Als ik lees hoe jij tempt denk ik dat dat het is, bij mij maakt een uur echt wel heeeeel veel uit.... Dat is per persoon anders maar misschien bij jou ook? Omdat je er vaak ook uitmoet voor je zoontje?)

@weegbree, gelukkig dat je echo goed was en dat die cyste idd weg is!

@bbibi, wow, mooie test!! Mooie planning! :D Veel plezier!! ;)
    Heb nog steeds een goed gevoel bij ons!!

@nienke, ik zou gewoon het zh bellen voor een afspraak, hier duurde het ook 6 weken voor ik terecht kon. En manlief hoeft pas in de volgende ronde (de 3e) zijn zaad in te leveren.

@jill, vervelend dat deze ronde niet aansloef. Wel fijn dat je na het weekend meteen mag beginnen met opwekken van je menstruatie! Op naar de volgende ronde!!
    Oh, en ik vind het altijd leuk om voorleesboekjes te geven... (kan ook niet anders als juf!!) ;)

@mieks, veel plezier bij Wicked!! :D

@charise, succes deze ronde!! Spannend! Laat je weten of het bij jou verschil maakt of je ze 's ochtends of 's avonds slikt?

@all, hier gaat het alweer iets beter. Afgelopen week lag ik steeds om 9 uur in bed, gisteravond ook. Ben zoo moe!
    Zat er ff doorheen. Straks lekker Sinterklaas kijken op tv! :D Verder zit ik op de wip, mijn beste vriendinetje vroeg of ik bij de bevalling wil zijn... ze was dinsdag uitgerekend dus het komt steeds dichterbij!! Spannend!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Peony Ik wordt wel blij van jouw kaartje eigenlijk!

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, hahaha dank je, ik eigenlijk ook wel! :D
    Mooie stijging, klein dipje eergisteren... Spannend!
    Nog een week wachten! Volgende week zondag kan ik testen.
    Ik wacht het af.
    Wat denk jij zelf over je eigen kaartje? Ik vind'm er nog steeds mooi uitzien. Of heb je de moed al opgegeven?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik had gisteren de moed al opgegeven en nu denk ik. Als mijn lijf het in zijn hoofd haalt om toch niet zwanger te zijn, dan zwaait er wat haha. Ik vind hem voor mijn doen wel veelbelovend en als het morgen alsnog daalt vind ik dat echt heel klote. Raar ook. Je zou verwachten dat het vandaag al minder moet zijn dan.
    Mijn borsten worden pijnlijker en de gevoelige tepels nemen normaal af. Nu ook, maar het neemt sinds 2 dagen weer wat toe, lijkt het.

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, misschien toch echt een late innesteling? Dag 10 kan nog... Dat zou het voor mij dan wel verklaren!
    Maar idd, als het niet zo is dan zwaait er wat!!! ;)
    Wel wil ik eigenlijk niet teveel letten op de kaartjes! Zag ik de vorige keer ook bij charise! Als jij nou sceptisch bent, duim ik nog voor je! :D

8. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @babke spannend duimen zullen hier voor je draaien meid.

@lotte kom je naar Maastricht leuk hihi daar woon ik zal wel druk in het centrum zijn met de Sinterklaas intocht. Veel plezier!

@peony fijn dat je je alweer iets beter voelt.
    Bij een bevalling zijn leuk zeg! Maar lijkt me ook Mischien wel moeilijk....
    Wel spannend ben eens benieuwd.

@all als jullie een positieve ovu teste hebben gehad testen jullie dan niet meer de dag erna of toch wel ?

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zoetje ik zou doortesten tot he zeker weet dat je eisprong geweest is

10. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @babke dus als hij vandaag negatief is heb ik gisteren de eisprong gehad en kan ik stoppen met testen

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ehm ja dat denk ik wel. Heb jij fm gehad? Ik bedoel weet je zeker dat er een eitje was? Anders zie ik het altijd aan mijn temp.
    Ik had in de valse cyclu namelijk ook positieve ovulatietesten, maar geen ovulatie

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @babke ik had een mooi ei donderdag van 22,3 heb ook duidelijk gevoelt gisteren steken dat is nu weg.... Heb maandag weer een fm maar daar zaten best veel dagen tussen vandaar ik ovu testen gedaan heb.
    Zal vanmiddag voor de zekerheid nog een doen je weet maar nooit

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, ja spannend he?
    En dit is mijn beste vriendinnetje, bij haar vind ik het dus helemaal niet moeilijk dat zij zwanger is! Juist leuk!
    Merk dat als iemand verderweg staat dat ik het dan moeilijk vind. Als het echt vriendinnen zijn vind ik het allemaal maar leuk!
    En ik zou ook doortesten totdati negatief is. het kan zijn dat je vandaag je eisprong hebt, bij mij was het namelijk zo dat de 1e dag zonder pijn, kramp en steken ik mijn eisprong had. Dus dat kan vandaag zijn, dan zal je test vanmiddag ook negatief zijn.
    Maar iig dan gisteren of vandaag! :D

14. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @peony ja dat klopt wel mensen die heel dichtbij staan gun je dat geluk ook idd...
    Testen jij altijd op het zelfde tijdstip ? Ik heb de afgelopen dagen steeds in de middag getest anders had ik het zo al even gedaan.
    Maar als je een eisprong gehad heb is de test dan direct al negatief op moment dat je de eisprong gehad heb ?

15. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All
    Jeetje toch weer veel spanning hier! Bedankt voor jullie hulp met de cadeautjes, ik ga zo even shoppen.

@Babke ik duim ook voor je! Hopenlijk een goede test!

@Peony jeetje echt spannend bij een bevalling zijn. Ik heb voor mijn kinderwens eens een kiezersnede gezien. (stage op de o.k.) Moet je wel tegen kunnen!

@Zoetje
    Ik zou zoiets ook altijd dubbel checken! Voor jou ook spannend met afwachten..

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @babke balen van je test meid!!

@zoetje ja ik zou ook doortesten! Ik had weer een knal test echt raar! Vanmorgen wel weer geklust! Smorgens schijnt zaadkwaliteit ook beter te zijn! Dus nu paar keer sochtends moet goed zijn hihi
    Dus als je slim bent kous je nig even door meid :)

@ peony niu ik heb zelf allang geen goed gevoel meer bij deze ronde hoor eerlijk gezegd! Dit is de ronde die koffiemevrouw had voorspeld maar vorge keer zag ze geen tijdsduur meer helaas :(
    Maar mag jij bij de bevalling zijn van je bff??? Wat bijzonder zeg! Dat ze dat wil.... Hoor je niet vaak! Toch een hele eer!! Hoeist met jouw oo wachtabnkje meid?

@susanne veel plezier vandaag!

17. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Wat denken jullie?

18. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Joepie...ongesteld!
    Maandag beginnen met clomid.

Het valt me op dat bij veel van jullie de 50 mg niet aan slaat...of lijkt dat maar zo?

19. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Die van gister lijkt donkerder.

20. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @lies33 fijn hè dat je kunt beginnen!
    De 50 mg sloeg bij mij de eerst keer wel aan ook een hele mooie eisprong maar de maand erna deed het niets meer vandaar ik toen 100 mg heb gekregen.

Deel Deze Pagina