Volgens mij wel positief maar noet zo knal al gisteren. Ik zou vandaag en morgen nog aan de bak, maar ik denk wel dat hij al geweest is. Maar ik zou het zekere voor het onzekere memen!
He meiden, Helaas verlies ik weer bloed. Zal dus toch door de primolut komen. Jammer, eindelijk een ei, heb ik het met mijn ongeduldigheid verpest! Temp wel door en maandag maar de poli bellen voor een echo en vragen wat t verstandigste is.
@zoetje, ik testte zo goed als dat ging op hetzelfde tijdstip! Vaak tussen 3 en 5. (1 xtje om 2 uur) Maar mn ei was goed te vinden. Zodra je weer een 1e neagtieve test hebt springt je ei 12-36 uur na die laatste positieve test. Ik zeg trouwens positief! Mijn 2e positieve test was ook niet zo knal als de eerste maar toch de dag erna gesprongen! @jill, gelukkig kan ik goed tegen bloed, slijm, jakkiedingen ed... Ik ken mezelf, ik ben goed in stresssituaties en vind het niet erg als zij pijn zou hebben. Dus zoals ik mijzelf ken zal het geen probleem zijn. Ik laat het jullie weten! @bbibi, ja een eer he? Vind het zelf ook bijzonder! Volgens mij ben ik er ook wel een geschikt persoon voor. Ik wilde vroeger ook altijd verloskundige of dierenarts worden! Ik blijf wel positief voor jou, kun jij sceptisch zijn.. Het gaat gelukkig met mij alweer wat beter. Zat er deze week gewoon ff doorheen, ook vanwege de hevige pijn weer van de autorit. @lies, oehhh jee! Super meid. Bij mij slaat de 50 wel aan. 1e ronde een ei op dag 16, deze ronde op dag 17. @lw, ohhh wat balen! Maar ja, kon jij ook niet weten dat je ei zo laat zou komen!!
@peony mijn gevoel zeg toch gisteren maar we klussen voor de zekerheid tot morgen even door hè hihi... Niet geschoten is altijd mis zullen we dan maar zeggen..
@zoetje, je gevoel is ook belangrijk idd!! Als je de laatste test als positief beschouwt kani morgen evt nog springen en zou ik maandag voor het laatst klussen. Maar dat is net wat je wilt. Snap ook dat je je gevoel wilt volgen (ik had ook steeds gelijk over welke dag mn ei was). Maar als je morgen voor het laatst seks hebt dan heb je'm iig niet gemist!!! Goede ronde dus iig!
meiden, dit is echt interessant om te lezen http://www.smashwords.com/books/download/239645/1/latest/0/0/the-sperm-meets-egg-plan-getting-pregnant-faster.pdf
Hallooo dames!! Zoetje, die van 16-11 is positief. Babke, balen van je negatieve test, even afwachten nog... maar ja mijn kaartje was ook veelbelovend en bleek ook niets te zijn. Mijn temperatuur is nu nog steeds hoog als je het vergelijkt met kaartje van vorige ronde. Hij blijft elke keer op 37,1. Dus als ik niet mega ongi was geworden had ik en iedereen gedacht dat ik zwanger was... Soms weet je het gewoon niet. Maar het is al fijn om te zien dat je een "perfect" kaartje hebt, dan doet je lichaam precies wat het moet doen dus. Dan is het wachten tot het moment dat alles goed gaat en er een positieve test komt. Peony, mooi kaartje inderdaad, alleen het zegt inderdaad niets, maar zoals ik bij Babke ook schreef, het is fijn om te zien dat je lichaam reageert zoals het zou moeten doen. Lies, bij mij is 50 mg wel aangeslagen, alleen kwam mijn eitje net op het randje, aan de late kant. Dag 20/21 dus vandaar dat ik meteen over ben gegaan op 100 mg. Hier, aan de 3e dag clomid en nu de nacht weer uit, even omschakelen weer. Blijft altijd gek. Morgen vrij en maandag weer werken. Heb 6 avonddiensten volgende week, pffff. Xx
@weegbree, Thanx voor de link. Heb nu geen tijd maar misschien dat ik het morgen ff lees. Kun je in 1 zin beschrijven waar het over gaat? Las dat het gaat over sperma en een ei.. @ charise, ja raar hè dat je temp zo hoog blijft! Dus ook al heb ik straks een perfect mooi kaartje, ik wacht het eerst allemaal af! Hoop dat jij deze ronde weer een mooi ei krijgt!
Charise, toch vind ik jouw temp raar. Hij is een halve graad hoger dan vorige keer na je ei. Heb je zeker weten geen pseudo menstruatie gehad? En hoe temp jij? Je ziet namelijk niet vaak dat na ei temperaturen zo veel verschillen per ronde. Voor mij is het wel echt vreemd dat het nu nog hoog is. Dat is een keer eerder geweest en toen had ik een mislukte innesteling. Ik heb wel degelijk het idee dat er iets gebeurt en een negatieve test op 11 dpo zegt sowieso niets. Zeker als gisteren wel een innesteling was. Dus ja ik heb zeker nog hoop. En kijk morgen wel weer. Baal alleen van de achtbaan van hoop, teleurstelling, nu weer hoop en morgen misschien weer teleurstelling.
@charise, ja jouw temp is idd wel erg 'mooi' stabiel nu! Raar! @babke, ja jouw emoties gaan echt alle kanten op zoals je zegt! En ik denk ook zeker dat er iets gebeurd, ook al wil ik niet afgaan op kaartjes. Als je morgen nog steeds een hoge temp hebt, ga je dan morgen weer testen of wacht je op je temp maandag en dan testen? Spannend meis! @liefsd en chanan, hoe is het met jullie meiden? Al veel last van kwaaltjes? Nog steeds op cloud nine?
@peony zekerrrr een eer meid! Super leuk van je vriendin!! Fijn dat het beter met je gaat! En leuk dat jij een goed gevoel hebt bij kij! Toch nog iemand die dat heeft! Mijn gevoel klopt 99% zeker! Van alle meiden hier op het forum weet ik vooraf of ze zwanger zijn ja of nee ( ask weegbree en liefsd) ik weet niet waarom kan het je niet uilegfen maar is een gevoel! Al dacht heel het forum dat iemand hier zwanger was wist ik van niet! En dat liefsd en chanan zwanger waren zei ik al ruim ervoor dus... Helaas zal het deze maand hem niet meer worden MAAR wil niet zeggen dat ik niet mn hest doe! Genoeg geklust netjes getimed en vanaf vandaag aan de progesteron creme! Ben benieuwd hihi @jill bij mij slaat als enoge geloof ik uit het forum de 50mg 3x aan! Al is het wel steeds minder en minder! Nu dag 19/20 eisprong dus volgende maand 100mg clomid @zoetje ik vind hem ook minder positief maar de kans ik wel groot dat je ei vandaag is gesprongen! Want de LH piek komt VOOR je ei! Dus zeg gister moegen je piek springt hij vandaag! Dus als je vandaag klust en morgen nog dan heb je hem zekerrr niet gemist !!
@charise hoeist mop? Hard gewerkt vanacht?? Ik heb deel 3 en 4 gekeken meid!!!! Hihi Deel 1 en 2 waren te groot voor usb! Dus even een andere oplossing bedenken hihi xx
@bbibi, dus als ik jou moet geloven is volgende ronde mijn maand!! Ben benieuwd!! Waarom ga je progesteron smeren? Is dat voor een langere lf oid? Moet je daar dan niet mee doorgaan de rest van je zwangerschap? En als je een ei hebt gehad en je hebt vaak genoeg geklust moet je iig een kans hebben... Spannend! Weet je al wanneer je nod is?
Hahaha, nee mijn man vindt het echt vre-se-lijk! Eigenlijk alles wat niet 'echt' kan zijn gebeurd.... Maar ik ben fan! Baal ook echt dat ik nu niet naar de bioscoop kan! Nou ja, troost ik mezelf straks maar met de dvdbox met alle films!