@all Even gelezen over die DCI. Wie gebruikt dit en werkt het bij jullie? Hoe weet je of je insuline resistent bent dan?
Mijn man vind twilight niet leuk. Hij heeft ze wel allemaal met mij gekeken hoor. Enne het deel wat nu in de bioscoop was vond hij wel super! Babke, ik ben deze ronde rectaal gaan tempen, dus dat geeft het verschil wel aan met vorige ronde. Het is meer dat mijn temperatuur NU dus net zo hoog blijft als na ei bij vorige ronde. Als ik geen ongi ingevuld had bij FF en het gewoon 1 kaartje was t/m nu zou je gewoon 1 rechte lijn zien, boven het rode kruis. Enne ik heb echt flink gebloed hoor! Dus niet anders dan anders. Dus ik zie wel wat mijn cyclus gaat doen. Bbibi, leukkk hihi, kan je ze niet op je computer zelf zetten de downloads? En dan daar op kijken? Is wel leuker hoor als je ze allemaal achter elkaar kunt zien. En op de goede volgorde hahaha. Enne ja, ik hoop ook dat jij gelijk hebt met mijn pendel. Ik heb zelf altijd het gevoel gehad van volgend jaar pas. Dus februari zou perfect zijn! Het mag nu natuurlijk ook wel haha, maar het is al bijna februari hihi. Xx
Jill, ik gebruik de DCI ook, ik slik het pas bijna een maand, dus nog niet veel gemerkt, maar is ook pas na 2 maanden, staat op de site. Hoewel Bbibi al vrij snel verschil merkte met haar acne!
Babke balen zeg. Hopelijk ga je in dezer dagen nog positief testen. Ik duim voor je! Peony Ja echt vreemd he. Toch heb ik dit vaker. Dat om de dag zo dezelfde temp. Heb ik eerder gehad. Het maakt bij mij excht niet uit of ik nou om 6 of om 7 temp. Overigens hoef ik er niet vaak uit voor mij zoontje. Maar heel soms wordt hij om 5 uur wakker. Dan moet ik echt eerst tempen anders zakt mijn temp natuurlijk nooit meer. Nu is mijn man er weer en kan ik weer gewoon om 7 uur smorgens tempen. Maar als ik echt een eisprong had gehad had hij al lang veeeel hoger moeten zijn. Bij mijn eerste zwangerschap ging hij bij mij ook minimaal 0.5 omhoog. Wat leuk dat ze dat gevraagd heeft. IK heb er idd bij goede vriendinnen ook geen moeite mee. Meer met mensen die verder weg staan. Of met baby's opzich heel raar. Zoetje het was idd heel erg druk. Maar ben wel goed geslaagd. We hebben nog heerlijk geluncht op het vrijthof bij Aux Pays Bas. Ken je vast wel? De test van gisteren lijkt mij positief! Lies Waarschijnlijk bij ook niet goed. Morgen FM en gesprek. En dan weet ik of ik een hogere dosis krjigen. Zou gek zijn als ik het niet kreeg. LW Oh shit zeg. Zou wel k*t zijn als nu je eitje "weggaat". Weegbree dat ga ik eens even 'n keer op mijn gemak lezen Mijn man en ik hebben allebij 2 delen gezien. Heb alleen geen idee welke Maar ik hoef ze niet perse in de bios te zien. Wacht wel dat ze uit zijn op dvd. Jill Door bloed te prikken kom je er achter of je insuline resistent bent.
Moet je die DCI dan alleen nemen als je insuline resistent bent of kan het ook gewoon, bij andere pco symptomen
@lotte fijn dat je geslaagd bent! En daar kun je idd lekker eten als je gaan terrassen gaan wij ook altijd daar wat heb je gegeten ?
Charise, heb je later nog een test gedaan? Als ik bloed maar mijn temp zakt niet durf ik niet weer aan clomid te beginnen hoor. Ken te veel bloederige verhalen met toch een baby als resultaat. Ik had net bij het voelen van de bmm rood en bruin spotting. Minimaal, maar het zal wel het begin zijn. Mijn temp morgen is sowieso onbetrouwbaar, want ik heb lekker een wijntje op vanaaf. Onder het mom, misschien is het voorlopig wel de laatste. Al denk ik eigenlijk. Ach het zal toch wel niet, net iets te veel bruin vanavond zeg maar. We'll see tomorrow .
@ babke, geniet er lekker van! Heb je verdiend! Ik lig nu lekker in m'n bed. Hadden een verjaardag. Manlief is er nog maar ik trok het echt niet meer. Ben zoo moe en heb toch nog flinke pijn van weekend weg.. Ik hoop dat je temp morgen nog steeds mooi hoog is en dat het bruinverlies niet de aankomst van je ongi is! Truste meiden!!
Weltruste! Gezien de witte test van vanmorgen denk ik trpuwens wel dat het mijn menstruatie is. Het bruin neemt ook toe. Twijfel over paracetamol. Vorige goede cyclus werd ik wakker van de pijn van de kramp.
Babke, nee heb geen test meer gedaan. Maar als je zou zien hoeveel ik gebloed heb zegmaar, dan zou het echt een wonder zijn als er nog een kindje in zou zijn blijven plakken. Ja het zal vast wel kunnen, maar ik ga er niet vanuit. Ben wel met de clomid begonnen. Misschien doe ik morgen wel een testje voor de zekerheid. Eventjes checken. Maar ik denk niet dat er wat is hoor. Vervelend dat je ongi er aan komt. Toch jammer. Had wel gehoopt dat het raak zou zijn bij je. Met 2 eitjes.... Xx
Ik snap je hoor, maar zou inderdaad even checken. Een kennisje van me had zelfs een rood doorlopen spijkerbroek, maar toch een mooi kindje.
Ik snap mijn lichaam deze ronde niet. Normaal stijgt de temp en enkele dagen voor mijn menstruatie wordt hij lager. En dan word ik ongesteld. Altijd! Nu temp redelijk hoog. Gister 37/37.1 nu 36,9/36,9 (ik temp altijd twee keer om dezelfde tijd voor de controle, gister zal dus eigenlijk 37,04/37,05 geweest zijn denk ik). Mijn bmm voelt nog steeds hard, het cervixslijm is wat bruinig door kleine beetjes bloed dat erdoor komt, maar het is zo minimaal. Ik snap het echt even niet. Ga ik toch ongesteld worden en kan ik niet meer op mijn temp bouwen? Is het pseudo menstruatie? En die witte test dan?
@babke, raar! Maar in principe is je temp nog hoog en ben je nog niet ongesteld... Bruin/rood is ook te verklaren door een zwangerschap. Blijft spannend vind ik!
Zoetje ik had pasta aux pays bas. Was echt heerlijk alleen 'n beetje veel. Normaal neem ik nooit warm tussen de middag maar deze klonk zo lekker. En dat was het ook. Babke idd 'n beetje vreemd. Temp jij altijd 2 keer? All mijn temp is eindelijk gestegen. Eerste keer dat ik vanmorgen tempte was hij 37.1 en de 2e keer 39.9 toen dacht huh?? Dus nog 'n keer getempt en toen was hij 37. Omdat ik dus al 3 verschillende had heb ik nog een keer getempt en toen was hij weer 37. Dus heb ik die maar ingevuld. Normaal temp ik altijd maar 1 keer, vind het zo raar. Ik moet om 11.40 uur naar de gyn. "baal" nu dus wel dat mijn temp omhoog is. Zal ze nu denken wat komt die hier doen? Aan de andere kant denk ik dus dat ik gisteren een eisprong gehad heb. En dat was dan op CD 27. Heel erg laat dus. Dan kom ik vandaag toch niet helemaal voor niks. Hopen op een hogere dosis dus.
Ja bijna altijd. Omdat ik dan voor mezelf verschillen beter kan verklaren. Gisteren had ik 37,1 en 37. Waarschijnlijk dus eigenlijk 37,04. Gisteren had ik 37,1 ingevuld hihi, maar 37 is dat logischer. Heb die nu dus netjes weer ingevuld en die andere staat in de aantekening
@babke ik bedoel het niet vervelend maar met jouw korte lf en nu bruinverlies vrees ik voor je dat het game over is! En je temp hoger uit valt deze ochtend door je wijntje van gisteren aaf!! Balen, een tweeling was wel erg leuk geweest Is jouw man nog steeds niet getest overigens op zijn zaad? @lotte heel veel succes vandaag in ziekenhuis meid! Hopelijk is je eitje gesprongen!! gisteren leuke dag gehad? @peony balen dat je zoveel pijn hebt en moe bent meid! Goed dat je naar je lichaam luisterd en gewoon optijd naar bed bent gegaan! Doe progesteron creme smeer ik tot NOD dan test ik! Is hij negatief stop ik met smeren! Is hij positief dan smeer ik t/m week 12
@lotte, tja, dat kon jij ook niet weten. Gewoon heengaan en uitleggen! Toch raar als je dacht (en het zh ook ivm met fm) dan je ei véél eerder zou komen!! @all, ik werd vanmorgen een klein uur vroeger wakker. Ik temp dan altijd maar meteen... want stel dat ik daarna niet meer slaap.. Heb daarna ook niet echt meer geslapen, beetje weggezakt af en toe! Om de normale tijd dat ik temp tempte ik opnieuw. Hij was eerst 37,2 en om de normale tijd 37,4 Welke moet ik nou nemen? De 1e nadat ik gelijk wakker werd (maar dus te vroeg eigenlijk) of de 2e op mijn normale tijd (maar had ik niet vast meer geslapen). Heb nu maar die 1e temp ingevuld. Wat zouden jullie doen?
Bbibi, ik denk zelf hetzelfde als jij hoor. Hoge temp door de wijn . Maar zo kort is mijn lf niet hoor. 11 vind ik wel netjes. Ik vind het alleen raar dat ik geen krampen heb nu. Die heb ik normaal altijd. Misschien komen ze nog. Ik ga vandaag sowieso niet meer testen. Mocht morgen de temp weer hoog zijn en bloed niet doorgezet dan test ik morgen wel.