@Peony: ben jij Charlotte trouwens? Weet dan wie wie is . Zeker balen van de ovutesten, maar kan nu alleen maar blijven tempen en afwachten... Zal wel even kijken naar mn handtekening, maar we moeten rond 14.00u weg, dus weet niet of dat vandaag nog gaat lukken... @Lotte1986: lijkt me inderdaad toch niet echt leuk om zo lang alleen te zijn (zeker niet rond je eisprong), maar neem het er maar lekker van, lekker even doen waar je zelf zin in hebt zonder rekening te houden met iemand anders, is ook wel es lekker he ! @Charise: dat kan inderdaad heel goed van de clomid komen, maar als het te erg wordt dan zou ik toch even het ziekenhuis bellen. Ik had er lichtflitsen van, heel vaag en in het begin ook wel eng, maar later wist ik waar het aan lag gelukkig. Sterkte ermee! @all: wij moeten zo weg, dus niet teveel meer kletsen he vandaag, anders kan ik het niet meer volgen morgen. Iedereen nog een fijne zondag en tot morgen! Xxx
Ja, het staat idd in de gebruiksaanwijzing. Ik zie ook weleens wazig maar dat had ik altijd wel. Valt de laatste tijd wel op maar dat is ook omdat ik het misschien zag staan bij bijwerkingen! Het is idd vervelend! (Soms lijkt het alsof er een heel klein laagje vaseline op je ogen zit qua zicht...)
@suuslil, nee dat ben ik niet.. Heb nogal een 'aparte' naam dus als die hier wordt genoemd is het meteen duidelijk voor mensen die mij kennen. Ben nog steeds als de dood dat iemand die ik ken ook hier op zp zit en dat dan toevallig leest. Kom je wel tegen bij die groep als babke mij opnieuw uitnodigd! Fijne zondag! Tot morgen!
@charise dankjewel lieve meid *knuf terug* ff nodig jullie digitale knuffels! Ik heb een off-dagje even deprimerend thuis op de bank in pyama, ecen proberen de drive weer te vinden! Die is momenteel zoek! @peony dankjewel meis.. Redelijk geslapen! Ben er nog wel kapot van ook van gister mijn aartsrivaal hoogzwanger ondanks roken en zuipen owhh wat doet dat zeer!!! Jouw ovutesten nog negatief? Welke dag zit je vandaag? Al zin in morgen? Hoe laat moet je? @lotte dankjewel lieve meid! Wat vervelend dat je ventje weg gaat!!! Jouw zoontje zal Ijn papa ook wel missen denk...!! Wanneer komt hij "even" thuis? Hopelijk dan je ei... Enne nog ff klussen vanaaf he voor hij gaat!! Hihi @ susanne nou spannend meid! Ik duim dat ze allemaal perfect ontdooien!!! Hopelijk nu 2 en bkijft de rest lekker nog een paar jaartjes in de vriezer hihi!! En ja momenteel ervaar ik het weer even als enorm zwaar! Vaak als ik ongi ben ... Dan realiseer ik me weer wat een ellende weer iedere keer!!! Hopelijk volgende ronde 100mg en dan zonder FM"s!! En ik zal je zo pbtje sturen met mijn naam enzo! @ weegbree klote meis weer niks.... Ghrrrr laat die ongi maar komen en weg met dat klote ei hahaha! @susannel ohh je ei gehad dus..!! Wel voor de zekerheid gekkust hoop ik?? Dat zou wat zijn zwanger ondanks de ivf hihi @liefsd heeeeerlijk die roze wolk lekker van genieten oieverd!! @charise wauwwwwww kei goed van je temp stijging !!! Ik hoop zooooo dat jouw wens uitkomt deze maand!! @ all iedereen hopelijk gehad? Pffff wat een paginas!! Hier so meteen haren verven en lekker rustig aan! Vanaaf miss een ritje richting eindhoven! Iemand bied de tas aan die ik wil, nieuw ( hij heeft er meer) voor 70 ipv 129 !! Scheelt bijna de helft dus wel de moeite oo en neer te rijden!! Dus gaan we wss mijn kerstkadootje halen joehoeeee hihi!!
Wauw Charise, wat een super mooie stijging! Hoop echt dat dat iets positiefs betekend! Kom maar op met die babyboom . @Hier: nog steeds bruin en af en toe beetje bloed. Denk dat het vanmiddag of morgen echt goed doorbreekt. Gelukkig kan ik nu aftellen naar 19nov en gelukkig duurt dat niet heel lang meer . En ik heb een lf van 13/14 dus das ook fijn! Maar ow ow ow, was gister echt wel even verdrietig, want het zag er allemaal zo hoopvol uit! Hoop echt dat wij allemaal snel zwanger mogen zijn en niet te ver de medische molen in hoeven want het wordt alleen maar zwaarder en zwaarder...
@bbibi, balen dat je er ff zo doorheen zit!!!! Nogmaals een grote knuffel! Zt gisteren op cd 10, vandaag op cd 11. Dus nog vroeg maar beter te vroeg dat te laat. Morgen heb ik om half 3 een afspraak! Wat goed dat het zoveel geld scheelt! Dat is dan idd de moeite om heen te rijden! Hopelijk maakt dat je weer eventjes helemaal blij!!
@paniekertje, hoop ook dat het snel doorzet! Ga je nog door met tempen? Of wacht je op je nieuwe cyclus? Sterkte meid!!
Ik ben bij mn ouders dit weekend en heb mn thermometer vergeten. Dus vandaag niet getempt. Zit wel heel erg te twijfelen of ik zal gaan tempen. Over 2 weken starten we pas met de nieuwe behandeling. Aan de andere kant slik ik al een aantal weken dci en dat zou mssn ook al zn werking kunnen doen. Op die manier kan ik dan natuurlijk wel zien of ik eventueel een eisprong krijg. Maar, als ik de behandeling in ga wordt alles voor mij geregeld (eigroei, eisprong en inseminatie) Denk dat het wel wat rust zal geven als ik dan niet temp. Mijn ovutesten zijn ook al naar Bbibi, dus daar toe kan ik ook niet meer verleid worden, hihi . Mssn ga ik dus komende 2 weken nog wel tempen en daarna niet meer... ik zal wel even zien, ik weet het nog niet
Iig dit weekend even niet dus dat geeft al rust. Tja.. over minder dan 2 weken heb je die afspraak al dus mocht je een eisprong krijgen zal dat niet voor de afspraak zijn in het zh. Neem ana dat je dan een echo krijgt dus je zou denken dat het dan niet nodig is om te tempen die 2 weken... Maar doen waar jij je goed bij voelt!! Als het jou rust geeft om te weten hoe het ongeveer zit en achteraf te kunnen bepalen wanneer je je eisprong hebt gehad dan zou ik het doen, als je alleen maar krampachtig ermee bezig bent zou ik het loslaten en het verder door het zh laten monitoren!
@paniekertje op naar 19november joehoeeee!! En fijn dat je ff rust hebt! Ff lekker niks is ook wel eens goed meid!!! @ peony ohh pas cd11 vandaag.. Welke dag had je vorige keer je eisprong? Goed dat je optijd begint! Ik normaal ook vanaf cd10! Duze keer ga ik pas vanaf cd1/ heb ik besloten!! Dan heb ik ook mn eerste fm en ben ik alvast een beetje voorbereid ( vorige keer ook! Dan is de klap minder groot dat het tegen valt hihi @lotte fijn dat hij het nig niet beseft! Veel sterkte met afscheid nenen!!
@bbibi, vorige keer had ik op cd 16 mn ei. Wanneer ga jij beginnen met testen? Kon het er niet uit opmaken... Net weer gedaan en was ook hartstikke licht (misschien zelfs ietsies lichter dan gisteren). Afwachten dus wati morgen gaat doen! Als ze niet werken is het jammer, zo wel is het alleen maar extra. @lotte, alvast veel sterkte met het afscheid, gelukkig is het maar voor eventjes. Hoop dat het goed uitkomt met je ei!!
Hoi meiden, even vanaf ik-telefoon (ben op mn werk). Vandaag ovutest gedaan, bijna positief geloof ik! Weten jullie met welke app je fotos kan uploaden voor hier? Wil foto van mn rijtje ovulatieteten laten zien. Slijm is ook nog rekbaar, maar niet eggwhite.
@Chanan, wauw, je bent gewoon zwanger, gefeliciteerd!!! En verder kletsen jullie allemaal natuurlijk net zo snel als in het andere topic, wow!!! Inclusief de nieuwe meiden die erbij zijn gekomen, leuk!! Ik vind het alleen soms lastig om op iedereen te reageren, het komt regelmatig voor dat ik een paar dagen niet op het forum ben en dan moet ik zooooveeeel teruglezen dat ik het niet allemaal meer heel goed bij houd. Dus ik reageer niet altijd op jullie berichtjes, maar dat betekent niet dat ik niet geïnteresseerd ben hoor! Ik lees het meeste wel globaal door!! Voor de meiden die nu rond de eisprong zitten: spannend en aan de slag dus!!! Hopelijk raken we nu allemaal om de haverklap zwanger, dat zou erg leuk zijn!!! Voor de agenda Mieks: 5-11 9.30 uur Yvetje: controle op cyste:eindelijk weg? Zo ja, start injecties Spannend dus morgen, ik hou er rekening mee dat de cyste er nog zit. En tja, wat dan......ik denk er maar niet teveel over na, ik laat morgen weten wat de uitslag is...
@lw, heb geen idee hoe je dat kunt doen... Maar de komende dagen flink aan de klus dus!! @yvetje, spannend morgen dus! Zooo, veel meiden hebben morgen een afspraak, fm oid. Ik duim voor je!!!
Zo, ook ik heb 'm gevonden!! Ben wel een tijd bezig geweest om alles van 2 dagen terug te lezen hoor!! hahahha. Maar wel gezellig! SusanneL Welkom! Hopelijk voel je je al een beetje thuis hier Pff, al 3,5 jaar... Zwaar hoor! Lukt het nog wel een beetje om positief te blijven? Ik hoop echt voor je dat deze cyclus snel ten einde loopt zodat je weer verder kunt. En hopelijk is het dan heel snel raak!! Chanan Geweldig nieuws! Gefeliciteerd! En nu lekker genieten!!! Charise Oh, ik hoop het zo voor je meid! Zou super zijn als je straks nr 3 bent!! Ik duim voor je!! Bbibi Mooi cadeau! Dat is toch zo'n ding wat je water zuivert wat uit de kraan komt? Weegbree Wat balen zeg dat het nou nog niet komt!! Pff, hoop het zo voor je dat het op schiet! Liefsd Wat super zeg dat je je zo goed voelt! En heerlijk dat het je relatie zo goed doet en rust geeft! Paniekertje Oh meis, wat balen!! Hele dikke knuff! Ik hoop het ook voor je dat het toch snel nog raak is. De babyboom komt er aan als ik het allemaal zo lees, dus wie weet zet ie door!! Peony Morgen je afspraak bij de gyn toch? Hoe laat moet je? Ik hoop voor je dat je een echo krijgt! (dat wilde je toch graag?) Yvetje Spannend morgen! Ik hoop voor je dat die cyste weg is. Ik duim voor je!! Facebook Een besloten groep klinkt leuk (al zal het kletsen denk ik wel voornamelijk hier gebeuren). Zo te lezen is er ook al een groep aangemaakt?? Ik heb alleen niemand van jullie op Facebook staan... (zou ik wel willen hoor!! ) Hier verder alles rustig. Vandaag dag cd3 en dus begonnen met mijn aller eerste clomid! Hihi vroeg nog aan manlief of hij het zeker wist. Was meer als grapje hoor. Hij wordt een beetje een softy op het moment. Ik had mijn kat al voor ik hem kende. En hij zei net dat hij steeds gekker op haar wordt en het steeds leuker vindt om met haar te spelen en te knuffelen. Zegt ie: ik denk dat dat komt omdat ik zo graag een kindje wil! Hahaha dat vond ik wel grappig! Want een paar maanden geleden wilde hij wel een kindje, maar deed het meer omdat ik het zo graag wilde. Dus ik vind het wel super fijn dat hij nu ook eerlijk zegt dat hij het zo graag wil. Pff... Weet nu wel echt wat ik totaal niet gemist heb hoor, in dat half jaar zonder menstruatie. Ik heb mega koppijn en vreselijk veel buikpijn! Hopelijjk is het snel weer weg! Oh ja, ik was natuurlijk 2 kg aangekomen door de Provera in 5 dagen. Nou nu is er na 5 dagen ook al weer 1,5e kg af! Dus kwam (gelukkig!) echt daar van. Zo, nu maar eens wat te eten maken!
@marral, jeeee ook gevonden!! Moet morgen om half 3, heb een heel lijstje met vragen waaronder die fm (en wil ook morgen het liefste een echo). Wees maar zielig nu je weer ongesteld bent! Lekker met een kruik op de bank!! Ahhh wat lief van je man!! Die van mij kan ook soms zooo lief zijn, dan smelt ik helemaal!! Ik vond het zelf ook spannend die 1e clomid! Ik hoop zoooo op een mooi ei voor je deze 1e ronde!! Ging je nou ook ovutesten gebruiken of niet? Fijn dat die kilo's echt door die provera kwamen!
LW, die zit er wel tegenaan! Morgen (of mssn vanaaf) nog een testje en dan zou ie moeten knallen! Je temp is ook mooi gezakt, dus zou een goed teken kunnen zijn!
Volgens mij idd nog niet positief maar zal idd niet heel lang duren!! Jeeeeeee!!!! Oehhhh spannend meis, dan slaat de 100 dus aan...