Toekomstige PCOS mama"s (PCO topic deel2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik ben ook erg blij met jullie, fijn dat we overal over kunnen praten!

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Jill en Peony thanks meiden. Ik ben blij als het donderdag is. Volgens mij klopt er niks meer van mijn lijf. Straks toen ik naar de wc ging had ik weer zo'n lekkere klodder waarmee ik draden kon trekken. En dit keer geen echo gehad dus is het zeker geen gel. En al 3 dagen geen sex gehad. Dus rara hoe kan dit???

3. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ha meiden,

Hier misschien iets positiefs. Ik zit nu op CD 24 en heb sinds gisteren verandering van mijn afscheiding. Eerst wit plakkerig en nu sinds gisteren helder en vandaag lijkt het wel of ik leeg loop. Egg white, slierten, waterig, allemaal! lijkt er dus op mijn ei er toch aan zit te komen! Ik ben al sinds 10 dagen druk gezig met ovulatie testen maar tot vandaag (heb vandaag 2 x getest), nog negatief. Het kan ook nog zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt want tijdens mijn 'cyclus' van 92 had ik continue slijm (zonder eisprong). Echter toen had ik ook redelijke donkere lijntjes op mijn ovulatie testen, en nu niet! Ik hoop alleen dat mijn ei dan voor zondag springt want mn mannetje zit vanaf zondag in het buitenland,...zucht... en zelf ben ik donderdag en vrijdag weg...HELP

Ook mijn temperatuur lijkt trouwens iets te doen, sinds gisteren namelijk een lagere temperatuur dan normaal.....Hopelijk vang ik mijn ei met de ovulatie testen, zou echt de aller eerste keer zijn :D

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Lotte: denk dan toch dat je ei elk moment kan springen, klussen meid :D!

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Nienke: doorgaan met de ovulatietesten en ik zal voor je duimen dat ie snel positief is!

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lotte en nienke, klinkt positief!! :D

Meiden, fijne avond, tot morgen!!

7. Lies33

Lies33 Niet meer actief

Hey meiden,
    Hoe is het met jullie?

Ik word echt depressief van die clomid....pfff...of zou het aan het weer liggen?

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Lies: kan een combinatie zijn, sterkte!

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Hallo dames,

@nienke hoop het ook voor je meid dat je snel een positieve test hebt.
    Is ook lastig soms je moet hem maar niet zien te missen en dat is soms met een druk leven nog niet altijd eve makkelijk.

@lies hopelijk voel je je snel wat beter kan door de clomid zijn *knuf*

@all nu ik even geen pijn heb ga ik er van profiteren ik moet en zou afvallen! Dus zolang de pijn nu weg is ga er weer even tegen aan zucht moet echt iets vanaf alleen lukt het me niet meer zucht!

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Zal ook weer eens even komen reageren :p Mijn dagen zijn nog steeds erg druk. Momenteel te druk eigenlijk... merk dat mijn hoofd weer zo vol zit dat in slaap vallen weer een probleem wordt. Resultaat is dat ik doodmoe ben.
    Gelukkig deze week wat meer rust nu. Nog steeds wel wat afspraken staan maar dit is beter te doen allemaal.

Zaterdag ga ik met schoonouders, broer van manlief+vriendin, en manlief zn beste vriend naar Katwijk. Er is daar een dag georganiseerd voor de families van alle uitgezonden militairen en we gaan daar een videoboodschap inspreken die met de feestdagen daar afgespeeld wordt. Vandaag dus even op zoek geweest naar kerstmutsen om het een creatieve draai te geven :p

En verder...pffff hoe krijgen jullie het toch voor elkaar.. kom ik anderhalve dag niet en moet direct weer 20 paginas terug lezen :$

@ Zoetje wat vreemd... Is het geen extra ei geweest dat de andere al gesprongen is?
    Jeetje gelijk naar de o.k. gegaan dus! Fijn dat het is meegevallen!

@ Weegbree, super nieuws dat de spuiten goed werk leveren! Nu duim ik heel hard voor je dat je bms ook goed mee gaat groeien!!

@ Yvetje, dat is idd een gedoe dan met die andere pen. Hopelijk komt het goed en is het donderdag goed door gegroeid.

@ LW, ik duim voor je hoor, ben benieuwd naar de uitslag donderdag!

@ SusanneLillian, ik gebruikte altijd de dipsticks van Zwanger&kids.. Erg fijne testen, nooit problemen mee gehad. Ik plakte ze ook altijd op een vel papier onder elkaar. Vond ik makkelijker aflezen dan allemaal van die venstertjes.
    Je moet ze 10 sec in de urine houden dus zou sowieso altijd een potje gebruiken! Dan weet je zeker dat hij altijd goed in de urine geweest is.
    He wat balen dat je nieuwe baan niet door gaat, je had er zo'n zin in!

@ Babke, hopelijk volgende ronde meer succes!

@ Agenda: meiden die weer nieuwe afspraken/follikel metingen krijgen en op de agenda willen: wil je alsjeblieft de afspraak dik gedrukt neerzetten? Want ik lees er anders echt overheen als ik 20 paginas moet terug lezen! ;)

@ Peony, hier hadden ze de uitslag van het zaad binnen een paar dagen, en anders kan je daar gewoon voor bellen.

@ Rest, sorry het is teveel om allemaal terug te lezen... zwaaiiiii naar iedereen!

Agenda
    21-11 SusanneLillian - Uitgangsecho
    21-11 Lotte - Bloedprikken progesteron
    22-11 Lotte - Uitslag bloedprikken
    22-11 Liefde1987 - Bloedprikken progesteron
    22-11 Bbibi - Bloedprikken progesteron
    22-11 Yvetje - Follikel meting
    22-11 Weegbree - Follikel meting
    23-11 Liefde1987 - Uitslag bloedprikken
    23-11 Bbibi - Uitslag bloedprikken
    25-11 Peony - Nod datum
    27-11 Saja - Uitslagen bespreken
    27-11 Babke - Follikel meting 8.15 uur
    28-11 Lotte - Nod datum
    02-12 Liefde1987 - Nod datum
    28-12 Mieks - Beginnen met menstruatie opwekkers

Zwangeren
    Liefsd
    Chanan

11. Liescakes

Liescakes Actief lid

7 jun 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen in dit topic maar ik meld me alvast als toekomstige PCOS mama. Vandaag te horen gekregen dat ik PCOS heb :(. Wat fijn dat dit topic er is om ervaringen te delen met anderen. Toch een soort troost dat je niet alleen bent (hoewel ik het niemand gun, uiteraard!).

Het voelt heel dubbel. Aan de ene kant blij want het ligt dus NIET aan het ontpillen en we kunnen gericht aan de slag met een behandelplan. Aan de andere kant is er weer iets aan mijn lijf wat niet klopt. En ik heb al meerdere problemen op gynaecologisch gebied. Wanneer houdt het op?! Nou, nu dus hopelijk. Ik ben nog een tikkeltje down maar ben toch ook wel hoopvol merk ik aan mezelf.

Sterkte iedereen!

Liefs, Lies

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liescakes

Welkom bij de club! Gewoon je vragen stellen hoor, en sterkte met het verwerken.

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zo weer thuis. Ik heb zo'n hekel aan die vergaderingen.

@Bbibi, pendel maar niet voor mij. Ik wil het eigenlijk helemaal niet weten.

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Goedmorgen meiden!

@paniekertje, hoe gaati met jou meis? Je had deze week een afspraak in het zh toch?

@lies, ik kan mij niet herinneren dat ik daar echt last van had. Vervelend, maar er zijn er meer die een dipje hebben door de donkere dagen...

@zoetje, doe je niet te gek? Die proef duurt niet eindeloos he?
    Anders komt de klap straks dubbel zo hard weer aan, daar werd ik voor gewaarschuwd (al heb ik die avond ook ff flink staan dansen in de woonkamer op een cd). ;)
    Succes met afvallen!

@mieks, ohhhh wat leuk!! Ik vond die thuisfrontdagen ook geweldig! Hihi, zwaar bepakt die kant op, je kan alle pakketjes gratis afgeven. (Ik stuurde vaak een mail vantovoren naar iedereen dat ze bij mij thuis hun pakketje bij mij konden afgeven, ik nam dan alles mee om te verzenden, scheelt flink verzendkosten!). Hihi, hij heeft een keertje de meeste pakketten gehad.... :D Veel plezier!

@suuslil, succes vandaag bij je echo.

@liescakes, welkom hier!! Lees mee, klets mee, stel je vragen en deel je gedachtes!

@babke, zo, jij was laat thuis!! Of was het al eerder klaar?

@all, mocht het gebeuren dat ik opeens een paar dagen niet online kom, komt dat omdat mijn vriendinnetje dan ligt te bevallen... Ze is al een week overtijd dus zit op hete kolen met de telefoon stand-by! ;)

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Wauw spannend peony!
    Ook een beetje afleiding v d wachtbank...
    Hier geen nieuws zit lekker te broeden op mn ei en slijmvlies...

Liescakes welkom!
    Suuslil succes! Hopelijk zit er n mooi ei klaar!
    Is zo n cryo al bevrucht? Of hebben ze dit ei nog nodig?

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @all: helaas nog weinig te zien, bms pas 5,3 mm en nog geen groter ei :(... Zondag weer terug, hopelijk dan een vroeg verjaardagscadeau.

@Mieks: SL zondag 25 nov echo 2. Zal dan toch eens kijken naar de dipsticks van zwanger en kids, ze zijn wel lekker goedkoop. Maar eerst zondag even afwachten en dan ook overleggen of testen wel zin heeft, want had pas nog een behoorlijk donkere test, terwijl er nog helemaal niks groeit... Inderdaad heel erg balen van mn baan, had er super veel zin in!

@Lies: welkom!

@Peony: wat spannend zeg!

@Weegbree: helaas nog geen groeiend ei. Die cryo's zijn al bevrucht, dus dat hoeft gelukkig niet meer. Moet alleen nog wel een eisprong hebben en met het ei dat er gaat komen hebben we dan mooi een extra kans :).

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @suuslil, balen meid! Hoop dat er snel 1tje flink gaat groeien!
    Afwachten dus zondag!!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    goedemorgen ladies!

jullie gaan TE hard gewoon! kan het niet meer bijhouden hoor! hihi

@zoetje fijn dat je geen pijn hebt :D
    @jill hihi leuk grapje van je iphone!
    @liescake welkom
    @lies ik heb exact hetzelfde wordt ook erg depressief van clomid!! (standaard bijwerking helaas!)
    @peony ik zou idd je man snel een zaadtest laten doen vooral nu je toch niet verplicht hoeft te klussen!! :D kan het maar gehad hebben! bij ons krijg je na 2 weken uitslag! spannend van je misselijkheid wie weet ben je gewoon lekker zwanger :D
    @weegbree hoeist meissie zenuwachtig voor morgen?
    @mieks leuk zeg zon terug kom dag :) dus dat ontmoet je alle vrouwen van alle militairen die weg zijn?
    wat ontzettend fijn om even alles met hun ook te kunnen bespreken! zij zitten natuurlijk in hetzelfde schuitje! leuk hoor :)

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @suuslil ja al in het ziekenhuis geweest? spannend hoor :D

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: ja, zoals je eerder kunt lezen was er helaas nog niks te zien :(... Zondag terug, hopelijk dan een vroeg verjaardagscadeautje!

Deel Deze Pagina