@Peony, ik was om elf uur thuis. Niet ideaal dus. Ik hoop dat de vergadering vanavond eerder klaar is, maar dat verwacht ik wel. Kon vanmorgen echt mijn bedje niet uit. Kreeg ruzie met manlief. Als ik niet lekker in mijn hum zit, ga ik werkelijk aan alles twijfelen. Nu dus weer mijn werk. Nou heeft die zeikvergadering van gisteren daar ook weer aan bij gedragen hoor. Dus ik riep dat ik wel een andere baan ga zoeken. Hij over de rooien, want ik moet blij zijn dat ik een vaste stek heb, helemaal nu ik in de OR ga. (dan mag je niet ontslagen worden). Heeft hij natuurlijk gelijk, maar rationele Bab was ver te zoeken vanmorgen. Toen hij riep dat het onverantwoord is, zeker als er misschien wel een baby komt. Toen brak ik dus, want ik riep. "Misschien komt er wel helemaal geen kindje." En toen heb ik even lekker zitten uithuilen bij hem. (schiet nu weer vol. Niet handig op mijn werk ahum.) Ga gauw verder, afleiding zoeken. Sorry dat ik verder niet reageer, maar xx voor allemaal en kop op! PS: ik ben niet down van de clomid. Althans voriges rondes niet.
Goedemorgen! @SusanneL: Oh, wat balen zeg! Ik duim voor je dat 't zondag gegroeid is!! @Lotte: Gelukkig nog maar 1 dagje wachten tot je meer duidelijkheid hebt. Spannend! @Yvetje: Pff, balen zeg dat het nu nog niet aan slaat. Hopelijk nu de dosis verhoogd is wel! @Liescakes: Welkom! Hopelijk heb je wat aan het forum voor steun en al je vragen. @Mieks: Wat leuk dat je een videoboodschap gaat maken! Zal je man vast helemaal geweldig vinden!! @Babke: Vervelend dat je even niet lekker in je vel zit! En natuurlijk komt er ook bij jullie wel een kindje meis!! Wel fijn dat je man er voor je is! Dikke knuffel!! @Peony: Spannend zo die dagen! Nog maar een paar daagjes en dan zul je het weten! *duim duim* @All: Hier ff wat balen... Vanmorgen bloed laten prikken op progesteron en vrijdagochtend krijg ik de uitslag (telefonisch). Maar ik weet de uitslag al... Heb geen eisprong gehad en zal dus over gaan naar clomid 100 mg. Ik baal wel een beetje eigenlijk. Ik dacht, slik even een pilletje en ik heb een eisprong! Helaas... Heel naïef natuurlijk, want er zijn er hier genoeg waarbij het zo niet werkt. En op zich vind ik het niet erg dat ik 100 mg clomid moet slikken hoor. Of je nou 1 of 2 pilletjes slikt... boeien... Maar ik baal enorm van de provera die ik dan eerst weer moet slikken! Ik was vorige keer in 5 dagen 2,5e kg aangekomen, veel last van brandend maagzuur en een heel erg opgeblazen gevoel. Ik ben bezig met afvallen, maar ja, die 2,5e kg van vorige keer is er pas net weer af en nu zal dat er weer bij komen. Dus het hele afvalproces staat gewoon stil. Maar ja, het is niet anders. Moet er wat voor over hebben he
@marral; kut zeg! Ik dacht ook dat alles met een pilletje opelost zou zijn hoor, maar had met 50mg ook geen ei. Deze ronde denk ik wel (morgen uitslag progesteron) maar pas heel laat. Kan je niet iets anders krijgen om je menstruatie op te wekken? Sinterklaas viel goed in de smaak bij mn vriend. Hij schrok zich dood vanmorgen want hij dacht in het donker vieze voetstapen op de vloe te zien maar dat waren kruidnoten haha. Hij vond vooral t gedichtje erg leuk. Nu maar hopen dat de decemberkalender goed valt haha
@Suuslil....oh wat een tegenvaller hopelijk zondag beter nieuws. knuff @lw, haha leuk gedaan!! @liescake welkom @marral. ik was ook zo naief hoor! Ik dacht met n pilletje meteen n mooie cyclus te hebben! Maar als ik alle meiden hier zie...pff @all k moet bloedprikken morgen, ben best zenuwachtig...hoop zo dat ie gesprongen.is. mn gevoel zegt van wel...maarja ik zit pas 5dpo dus t zal nks zijn maar ik ben.zo ontzettend moe, lag al 2avonden om 9uur opbed en mn borsten zijn zo gevoelig dat zelfs douche niet fijn is. misschien ist gewoon door de clomid, al die hormonen tis bijna een half jaar geleden dat ik een vmk had, daarna geen eisprong meer gehad, dus weet niet of ik dingen echt voel, of wil voelen... sorry voor wie ik allemaal vergeet!!er wordt zoveel gekletst
@ suuslil owh sorry meid overheen gelezen sorry! hopelijk zondag meer geluk! @babke vervelend dat je zon ruzie had! de mmm is ook echt totaaaaaal niet goed voor je realtie (in our case) ik merk dat er ook zoooooveel spanning hangt tussen mij en manlief! allebei tegen overspannenheid aan op het werk! en dus daar veel ruzie over en dan nog met klote zwanger worden! pfffff ben het ff ook helemaal beu!! *dikke knuf* @ marral balen meissie ook voor jouw *dikke knuf* @ LW leuk dat je hub het zo leuk vond! @liefde leuke banner hihihi
Mieks dat is wel leuk zeg. Hopelijk kun je wat verhalen delen met vrouwen die het zelfde meemaken nu. Ken je er wat vrouwen al van? peony wat spannend hoop voor je vriendin dat het niet te lang meer duurt. Lies Ik had dit wel van de provera niet van de clomid. Liescakes Welkom. Stel gerust al je vragen. SusanneL balen zeg. Zo zie je maar dat jou ovutest al vrij donker was terwijl er niet eens een groeiend ei zit. Heel frustrerend. Marral shit is dat he. Maar waarom krijg je pas zo laat de uitslag? Ik heb vandaag geprikt en krijg morgen vroeg de uitslag. Babke wat rot dat je ruzie hebt gehad. Maar neem aan dat hij ook wel begrijpt dat je er soms gewoon helemaal door heen zit. *knuf* All Mijn temp is weer gedaald. Gisteren n.a.v. het slijm toch maar even een ovutest gedaan deze was echt zwaar negatief. Denk dat ik te veel denk waardoor ik niet maar rationeel denk ofzo. Geen idee hahah. Ik moet vanmiddag mijn moeder de gelnagels bijwerken dus gaat de tijd lekker snel en is het zo morgen
@LW Super zeg van je sinterklaas idee haha. Mijn HUB zag eindelijk vanmorgen pas zijn choco Iphone. We hebben smakelijk gelachen. @SL Aaaah wat jammer, hopenlijk komt er nog wat.. @Liefde Toch wel spannend wat je allemaal voelt e.d. @Marral Hier ook de eeuwige afvalstrijd. Ging super 6,5 eraf, maar sinds clomid gaat er niks vanaf maar ook niks erbij. Terwijl ik naar mijn inzien gezond eet en genoeg sport. Jammer.. maar ja. Niet opgeven! @Babke Vervelend van jullie woorden.. maar gelukkig kon je al bij je hub uithuilen dat scheelt. En het lucht ook wel even op toch je frustratie eruit. @All Ik schrijf jullie lekker vanuit me bed! Al moet ik er wel zo uit. Mag dan wel vrij zijn maar toch plannen ze dan weer een cursusmiddag op je vrije dag. Dus daar mag ik zometeen naar toe.. Bleh.
Ach ruzie. Dat was het uiteindelijk niet eens. Hij is stiklief en ik heb het soms ook nodig dat ik weer met beide benen op de grond gepland wordt. Mijn schoonvader wordt 60 en ik moet een cadeau hebben. Jullie een idee? Het is een extravagante man en sinds de scheiding mega romantisch (op het ziekelijke af zeg maar) zeker met zijn huidige vriendin. (15 jaar jonger). Ben benieuwd naar jullie ideetjes
@babke Vraag me niet waarom maar als eerste kwam in me op een bon voor een dagje sauna met zijn lief. Als ie daar van houd natuurlijk. Ik zal nog ff verder denken
@babke, ohhh wat vervelend meid! Hoop gewoon dat jullie je snel geen zorgen meer hoeven te maken of en wanneer het lukt! En een idee.... pffff lastig!!! Vind het zelf ook altijd zo moeilijk! @marral, hoop dat je toch een ei had, anders idd balen van die kuur! Schrale troost.... als je niet op je eten had gelet was er misschien dus weer 2,5 kilo bijgekomen, bovenop die andere 2,5 kilo! @lw, whahahaha! Lachen!! @liefde, zo voelde ik mij deze ronde ook! Moe (9 uur naar bed) en ook zere borsten.. Helaas nog veel meer klachten! Vind het niet erg als het raak is maar ik denk het toch niet. Ik duim iig voor je! @bbibi, manlief gaat vandaag ff bellen voor een afsrpaak zo snel mogelijk. Zal het vnv wel horen wanneer hij moet. @lotte, maar de algemene lijn is wel stijgend bij jou (steeds minder lage dalen). Gewoon afwachten... niet teveel naar kijken, zegt niets! @jill, balen dat je dan evengoed naar je werk moet!
@jill succes op cursus meid! @babke hmmm ben slecht in cadeaus maar idee van jill is leuk? @peony goed van je man! kan het maar achter de rug hebben en dat je het volgende ronde meteen te horen krijgt ben benieuwd !!
Mijn moeder had een leuke 60+ pakket met de dvd it's complicated, 50 tinten grijs haha Maar dat wordt het niet hoor, althans noet die inhoud. Wat ik denk ik doe, hij houdt van koken en hij vindt mijn tiramisu altijd lekker. Ik ga een grote schaal kopen met alle ingredienten erbij en het recept. En als ik geld over heb alsnog een 60+ overlevingspakket met echt leuke attributen. Al is, it's conplicated wel echt een leuke film. Misschien wel teer puntje hihi
@babke.... leuk idee! @bbibi, ben erg benieuwd wanneer hij 'mag'. Dit is het enige wat hij kan doen aan onderzoeken..... tis toch eigenlijk niet eerlijk!!
Meiden waar letten jullie op bij het kiezen van een zorgverzekering? Ik had voorheen altijd het hoogste eigen risico maar ik weet niet of dat verstandig is om dit jaar weer te doen...
@lies, ik doe iig het laagste eigen risico. (Gisteren uitgerekend met fysio, die 350 heb ik er al na 3 weken doorheen gejaagd.....) Ik was van plan mij er deze week op te storten maar heb er nog geen puf voor kunnen vinden...
Hoi Lies, ik ga dat nu juist voor het eerst wel doen. Ik heb uitgerekend dat als ik echt de 850,- op maak, ik 250 euro meer betaald heb op jaarbasis dan dat is geen verhoofd eigen risico zou pakken. (hoger eigen risico minus de minder betaalde premie) Mijn eigen risico nu van 270 is nu ook nog lang niet op. Als ik Het niet hoef uit te geven bespaart het me 240,- per jaar. Mijn man gaat zijn ER sowieso niet opmaken. Dus stel dat ik hem wel opmaak, valt mijn verlies en zijn winst wel tegen elkaar weg. Huisartsenbezoek, de gynaecoloog zelf behoren niet onder het eigen risico, het gaat dus voornamelijk om de medicijnen. Stal dat je moet gaan spuiten komen de kosten voor bijv. puregon voor eigen rekening. Ik heb afgelopen weer bij de apotheek gevraagd wat dat kost en dat kost 120,- per stuk. (Totaal, dus niet alleen de eigen bijdrage). Dan ben je dus wel zo aan je eigen risico, maar als je het risico kunt nemen, zou ik dat zeker doen. Zolang wij geen kinderen hebben, kunnen we het missen.
Klopt babke je hebt gelijk. Heb het ook ff uitgerekend. Ik zou 250,- besparen als ik het eigen risico niet op maak. Als ik het wel op maak heb ik 250,- meer betaald. Zit nu wel te twijfelen over die spuiten... Die zijn wel duur zeg. Hoevaak moet je zo'n spuit? Is dat 120,- per maand?
@LW: Ik zal het morgen idd eens vragen of ik niet iets anders kan krijgen. Ik vind het wel vreemd, want de bijwerkingen die ik heb zijn geen 'normale' bijwerkingen (behalve gewichtstoename). Misschien was het wel toeval... En wat grappig dat 'sinterklaas' geweest is voor je vriend! hahaha. Leuk idee! @Lotte: valt wel mee toch? Is maar 1 dagje langer. Ik heb maandag pas gebeld voor een afspraak. Misschien dat dat scheelt? Ach, ik ben al lang blij dat het voor het weekend is. En ik had al een formulier meegekregen om bloed te prikken. Dus ik kon gaan wanneer ik zelf wilde. Dus ja, als ik vanmiddag pas om 16.00 uur ga snap ik dat ze niet morgenochtend bellen met de uitslag. @Jill: Ja vervelend he, dat je wel je best doet, maar dat je gewicht gewoon stil staat! Maar idd, gewoon vol houden!! Nou lekker dan, cursus op je vrije dag! Hopelijk is het wel een leuke cursus! @Peony: Nee, weet zeker dat ik geen ei had hoor. Geen vruchtbaar slijm, temp alleen maar hoog en laag door elkaar heen en alleen maar spierwitte ovulatie testen. Maar ik ben blij dat ik zelf al wel weet wat ik morgen te horen krijg. Dan is het niet zo'n teleurstelling.
Lies, als je man ook een verhoogd eigen risico heeft en het sowieso niet op gaat maken, kun je dat tegen elkaar wegstrepen. Dan zou ik et risico wel nemen. Doen jullie tandarts? Ik twijfel daar nog over. Kronen ofzo vallen nergens onder, hadden we afgelopen jaar. En een consult kost 30,- ofzo dus om daar nu wat voor af te sluiten terwijl ik bij uitkering voor kiezen vullen toch maar 75% krijg. Misschien ga ik het wel gewoon opzij leggen. Mijn eigen tandartsverzekering zeg maar