Ja mijn man doet ook hoogste eigen risico en hij zal het ws niet opmaken. Ook betaald hij zijn premie in 1 keer en dan krijg je ook weer korting. Tandartsverzekering neem ik niet, ik heb nog nooit gaatjes ofzo gehad.
Wij doen het collectief via de baas. Die betaalt het in 1x en het wordt dan per maand bij ons ingehouden. Dus wel de lusten, maar niet de lasten
Ik denk dat ik eruit ben. Zilveren kruis collectief. aanvullend 2* en geen tandarts en maximaal eigen risico van 850,-. Premie van ons samen komt dan op 163,45. Scheelt nogal. We betalen nu 232,- En het verschilt is het eigen risico en de tandarts. Er zijn dat wel wat zaken gedekt ivm bevallen in het ziekenhuis enzo en kraamzorg. Ook niet alles. Maar als ik daar gebruik van maak (laten we het hopen ) dan is de verzekering het meer dan waard geweest. En wat onder het aanvullende valt, valt niet onder het eigen risico.
@ Peony, ik hoef nooit te betalen voor mijn pakketjes omdat schoonvader ook bij defensie werkt Ideaal dus! Spannend, wanneer je vriendin gaat bevallen! @ SL, hopelijk groeit je eitje goed door nu! @ Bbibi, aankomende zaterdag is wel heel grootschalig hoor. 15 December heb ik een gerichte thuisfrontdag van manlief zn ploegje. Heb inmiddels wel een vriendin van het thuisfrontforum, we zitten allebei in hetzelfde schuitje nu. @ Marral, wat jammer zeg! Hopelijk gaat het met de volgende dosis clomid wel goed dan! @ Babke, ruzie is nooit leuk. Gelukkig heb je ook bij hem kunnen uithuilen, nou maar op naar de goedmaaksex? Agenda 22-11 Lotte - Uitslag bloedprikken 22-11 Liefde1987 - Bloedprikken progesteron 22-11 Bbibi - Bloedprikken progesteron 22-11 Yvetje - Follikel meting 22-11 Weegbree - Follikel meting 23-11 Liefde1987 - Uitslag bloedprikken 23-11 Bbibi - Uitslag bloedprikken 25-11 Peony - Nod datum 25-11 SusanneLillian - Follikel meting 27-11 Saja - Uitslagen bespreken 27-11 Babke - Follikel meting 8.15 uur 28-11 Lotte - Nod datum 02-12 Liefde1987 - Nod datum 28-12 Mieks - Beginnen met menstruatie opwekkers Zwangeren Liefsd Chanan
peony dat is dan ook wel weer waar. Wacht idd maar gewoon af kan toch niet meer doen dan dat. Babke Leuk idee, de schaal met ingredienten voor de tiramisu! Marral is idd een dagje langer. Was er niet helemaal bij met mijn hoofd geloof ik
Hallo dames, Nou weet ik het echt helemaal niet meer volgens de ovu test vrijdag een eisprong en aan mijn gevoel en slijm zeg ik ook vrijdag ik had tenslotte vorige week donderdag een ei van 22,3. Maandag terug geweest maar ei zat er nog maar leek wel van vorm verandert nu ben ik vandaag weer geweest en zat er nog leek nu meer op cyste groeide ook niet dus dat word niks maar aan de andere kant was vorige week 12 maandag 17 en staat nu op springen. Wat ik en de gyn dan niet snappen waarom toen een positieve test en nu negatief vorige week vruchtbaar slijm en nu niet terwijl de echo laat zien dat er een op springen staat. Ik snap er in ieder geval niets meer van. Vandaag ook bloedgeprikt vrijdag weer een fm en uitslag van het bloed.
Haha Mieks, dat wordt uitgesteld, want ik hoef dat niet tijdens mijn periode haha. De ruzie is al ver te zoeken hoor. Heb hem al drie keer aan d elijn gehad over hoe de wasmachione werkt enzo :d. Handig zo'n man met ziekteverlof die thuiswerkt. Als alles goed gaat, begint hij morgen weer op locatie. Maar dat is, mijn inziens, te enthousiast. En ik heb lekker vrijdagochtend vrij, na 2 lange vergaderdagen.:d
He Zoetje wat balen zeg. Niet dat je er nu iets aan hebt, maar als je volgende ronde temperatuurt, kun je zien of er een eisprong is? Wat gaan ze nu verder doen?
Vreemd zoetje! Misschien heb je er twee???? Twee kansen zou top zijn. Meiden ik ben zenuwachtigg voor morgen. Wat als t nou weer n cyste is
@babke dat had ik ook al eens gedaan kwam ik ook niet wijs uit bleef hele maand hoog... Maar Mischien toch maar weer doen vanaf de volgende ronde. @weegbree ja volgend de echo en gyn komt er nu ook een eisprong aan alleen mijn lichaam reageert alsof de eisprong al geweest is heel raar allemaal... Suc6 morgen zal voor je duimen meid
@mieks wat leuk zeg dat je dan ook nog een ''feestje hebt'' met een kleiner clubje! fijn dat je dar ook een vriendin van hebt! lijkt me fijn om met haar het erover te kunnen hebben! wij kunnen het ons wel voorstellen, maar denk dat het toch anders is als het eenmaal echt zo is! nou iig ervan genieten! @babke lekker zon vrije ochtend! @zoetje wat vreeeeeemd! huh hoe kan dat nou weer? en je ovutesten dan? die waren suuuuper positief!! dat kan toch bijna niet dan? wanneer krijg je uitslag van progesteron? toch maar verder klussen als ik jouw was! @weegbree spannend voor morgen meid! hopelijk gewoon dik positief nieuws meid
Oh ja, vrijdagochtend, betekent voor mij heel de vrijdag . Bij ons is fulltime 36 uur namelijk. Dus heerlijk lang weekend. Nu al zin in. Ga ik vrijdag lekker shoppen voor een cadeautje voor schoonpaps. Heb wel veel te veel doedingen die ik te lang heb laten liggen De strijk van 6 weken, moet nu toch echt! En mijn huis is al 2 weken niet fatsoenlijk gepoetst. En dat kan echt pas dan, want vanavond moet ik weer vergaderen en morgen gaan we naar de bios, naar alles is familie.
@Zoetje: wat raar joh! Maar gebruikte jij niet de ovutesten van de kruidvat? Die staan namelijk niet echt goed bekend en blijken wel vaker positief aan te geven zonder dat er een lhpiek is. Hopelijk binnenkort wel een mooie eisprong! @Weegbree: Heel veel succes morgen! Hier de hele tijd steken/krampen in mn onderbuik, beetje baarmoeder en rechts ervan (eierstok?). Niet leuk, voelt alsof ik in de laatste dagen van mn ongesteldheid zit zeg maar. Niet heel erg pijnlijk maar wel vervelend. Geen bloedverlies, het is echt steeds bruin/oranje zeg maar. Verder ben ik zowieso een beetje bluh, misselijk en heb het koud. Ik ga lekker van onder een dekentje een disneyfilmpje kijken!
@Zoetje huh...wat raar!! Wat gaan ze doen met de cyste? afwachten? En nu dus binnenkort een eisprong? pfff vreemd! @LW, spannend...nog een weekje tot testen zie ik!! Meiden vraagje, meiden hebben jullie na je eisprong (ik zit nu 5 (of6) DPO) ook steken in de lies?? Ik heb sinds vanmiddag zulke felle steken in mijn lies, beetje rechts van mijn buik dat uitstraalt naar mijn lies, net als bij de eisprong....maar ik mag hopen dat mijn ei al geweest is (adhv mijn ovutesten en fm)! Ben wel een beetje angstig voor cystes ivm de clomid .... dat lees ik zoveel hier
@LW, ik lees nu je bericht wat beter en zie dat jij dus ook een beetje zoiets hebt zoals ik probeer te omschrijven!! Kan het bij jou geen innesteling zijn, omdat je ook bruinig bloed verliest?
@Liefde: ik heb inderdaad hetzelfde als jij! Het bruinverlies is waarschijnlijk omdat ik een paar dagen primolut had gebruikt toen er toch ineens een ei aankwam ben ik gestopt. Maar inderdaad die steken en krampjes nu.. Hoop dat het met een innesteling te maken heeft natuurlijk!
@babke, super dat jullie eruit zijn!! @mieks, ohhh dat is idd handig! @zoetje, huh?? Dat is raar.. ik snap het iig niet echt. Nu maar hopen dat het geen duidelijke cyste wordt en dat je toch nog een eisprong krijgt aan de andere kant! En idd misschien gaan tempen? Misschien had je de vorige keer geen clomid en dus niet/laat een ei? Als je volgende ronde wel netjes een krijgt moet je dat kunnen zien met tempen. @weegbree, nog niet teveel stressen!! Je kunt er nu nog niets aandoen. Je hoort het morgen, mocht het zo zijn kun je dan stressen. Klinkt makkelijk gezegd, al snap ik natuurlijk dat je wel ff bang bent. Maar probeer positief te blijven! @lw, ik voe mij precies hetzelfde! Misselijk, moe, zere ogen, hoofdpijn, zere rug, lichte kramp, steken in m'n linker eierstok, koud, zere kriebel tepels.... Pffff, nu met een dekentje op de bank en vnv vroeg naar bed! Sterkte, ik hoop dat het bij jou allemaal positief uitpakt!
@LW, oh ja die stomme primolut ik duim voor je @LW en Peony...zitten beetje int zelfde schuitje Ik ben alleen 5DPO (of 6 of 7), ik ga maar uit van 5..... Dus weet niet of ik al echt wat kan voelen.. maar ben al 2 dagen ontzettend moe, gevoelige borsten en lichte hoofdpijn. En dan de steekjes in mijn lies. Ik maak mezelf helemaal gek, maar dan eigenlijk niet echt voor n eventuele zwangerschap, maar meer voor cystes! Erg hè..sorry Morgen bloedprikken, vrijdag uitslag. Hoop zo dat mn ei goed is gesprongen